1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
a do motoru se kroužek určitě nedostal... je to 2t ne 4t takže jesi něco někam tak na 80% vyletěl ven výfukem...
E: další věc je jesi jak si to rozdělával ti někde nevznikla mezera a nepřisává to... máš těsnění všechny nový?
Naposledy editováno 06.02.2014 14:24:13
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 potřebuji pomoc
Těsnění pod hlavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 potřebuji pomoc
Jak jsi přišel na to že ho tam ve fabrice dávali netuším, ale určitě to víš na beton. Nebudu se hádat, ale tuto znalost jsem čerpal z mnoha pramenů. Jen proto že to vidíš jinak není nutno mě nazývat "odborníkem" díky.
edit: viz namátkou zde vidíš tam nějaké těsnění pod hlavou? že by ho tam zapoměli nakreslit, když na těgo pod válcem nezapomněli?
zde soupravička kompet těsnění, mezi kartery, pod výfuk, pod válec, karb/kolínko/válec, dokonce i k plovákovce a opět.. zapoměl výrobce na těgo pod hlavu?
Naposledy editováno 06.02.2014 21:38:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 potřebuji pomoc
Máš recht,je fakt,že v katalogu náhradních dílů ho nemají.
Tak uznávám,máš pravdu,že ho tam ve fabrice nedávali.
Já jsem právě na to těsnění narazil pod každou hlavou,tak jsem myslel.....
Já vím,myslet znamená hovno vědět.
Tímto se Ti veřejně omlouvám,že jsem Tě nazval odborníkem.
Jednou jedu ráno do práce najednou začínám ztrácet pomalu výkon, říkám si co že se to děje a po chvíli slyším jak něco jako by syčí a ufukuje... Pořád ale jedu asi cca 700 metrů. Spěchám do práce nemám čas to řešit, tak si říkám, že to musí vydržet... pak to dvákrat střelilo na tvrdo ven, takový směšný puk, puk a konec motor se zastavil. Když slezu co nevidím svíčka visí bokem a ze závitu na mě kouká píst vyšrubovala se ze závitu. Pointou je, že i když to bylo na poslední otáčce a podfukovalo to jako prase, tak to pořád jelo !!!
Naposledy editováno 07.02.2014 07:31:15
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 potřebuji pomoc
Jestli se nepletu,tak šroub bohatosti má vliv na směs jen na volnoběh.
Tak jsem si to dohledal a tady je bohatost za jízdy:
Při částečném zatížení motoru je šoupátko otevřeno cca 25-75 % celkového zdvihu. Je to nejčastější provozní režim. Hlavní činitel, který určuje poměr bohatosti směsi je jehla šoupátka. Poloha šoupátka a tím rychlost proudícího vzduchu+poloha jehly v emulzní trubce jsou ve vzájemné souvislosti s velikostí průtoku paliva. Směšovací poměr vzduchu a benzínu je v rozsahu 13,5 : 1 až 15 : 1.
A tady na volnoběh:
Pro chod motoru naprázdno (asi 1500 / min) je karburátor vybaven zvláštní soustavou. Rozhodujícími částmi jsou tryska běhu naprázdno a šroub běhu naprázdno. Tryska je přístupná ze spodu po odmontování plovákové komory. Šroub běhu naprázdno je na levé straně karburátoru. Při otáčkách běhu naprázdno je šoupátko v základní poloze. Vzduch prochází minimální mezerou pod šoupátkem a současně samostatným kanálkem. V kanálku se nastavuje průtok vzduchu šroubem bohatosti směsi. Tento vzduch se směšuje s palivem a jeho poměr je jiný než při částečném zatížení a bývá asi 8 : 1.
Zdá se, že soustava běhu naprázdno je zbytečně složitá. Musíme si však uvědomit, že šoupátko ve své nejnižší poloze je otevřeno jen několik desetin milimetru a může tedy propouštět jen malé množství vzduchu velkou rychlostí. Proto podmínky pro dodržení žádaného poměru směsi jsou složité. Šroubem bohatosti směsi se reguluje množství vzduchu proudícího kanálkem. Zašroubováním šroubu se omezuje průchod vzduchu, a proto směs obsahuje více benzínu.
a věc další pokud by to byla pravda... Proč když pojedeš třeba na bábě nebo na čemkoli jiným se šroubem bohatosti a při jízdě ho dotáhneš, začneš ztrácet výkon?
E: zkus na te bábě ten štoub moc povolit = chudčí směs... uvaříš motor pomalu, špatně to maže... málem moje zkušenost..
Naposledy editováno 07.02.2014 13:58:23
filboy píše: Jawasaki> Hele,hned se nečerti .
Máš recht,je fakt,že v katalogu náhradních dílů ho nemají.
Tak uznávám,máš pravdu,že ho tam ve fabrice nedávali.
Já jsem právě na to těsnění narazil pod každou hlavou,tak jsem myslel.....
Já vím,myslet znamená hovno vědět.
Tímto se Ti veřejně omlouvám,že jsem Tě nazval odborníkem.
v poho. mě šlo spíš o to že je to zavádějící informace, která teoreticky může nadělat víc škody než užitku. beru to. nikdo nejsme neomylní. já se z pravidla pletu, ale tohle byla jedna z mála věci kterou jsem si byl jistej :D
Naposledy editováno 07.02.2014 16:50:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 | Krtekslopatku | 5 | 12.5.2024 v 06:28 krokoš |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 21 | 11.5.2024 v 08:33 Krleš70 |
Zapalování Babbeta Babetta 210 | Mira- | 3 | 4.5.2024 v 12:27 krokoš |