globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?
pořídil jsem novou zadní pneu mitas e10, nějaké rady, zkušenosti? většinově jezdím silnici ale chci i trochu terénu.....

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 03:35 | Nahoru | #1
když sis ji už pořídil, tak je trochu pozdě psát o zkušenosti ne? měla by to být v podstatě E09 akorát uzpusobená pro velký 12 cendura

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 07:23 | Nahoru | #2
Já ještě pockam sezónu kterou odjedu na 07 a pak se uvidi. zatím jsem moc zkušenosti nenašel a našel jsem i špatné zkušenosti, ale to bylo z tou první směsí.

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 07:26 | Nahoru | #3
A proč si nepřečteš recenze zboží: ZDE

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 07:55 | Nahoru | #4
Na zadek dobry, krom bahna. Jako ze polnacku ktera je mokra stim vemes vpohode bez vetsiho trapeni, ale zajet stim do oranice ani nebude zaden med, protoze se to zalepi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 08:28 | Nahoru | #5

svetlikjirka píše: A proč si nepřečteš recenze zboží: ZDE



Možná proto, že jsi dal odkaz na C-10 a ne na E-10 (C jako cross, E jako enduro)

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 09:03 | Nahoru | #6
Piwell> Ahoj pokud máš pneu E10 tak to je univerzální dezén pro cestovní enduro vhodný pro udržované silnice i lehký terén. Rozdělení tak 70%silnice 30% terén.Při slušném zacházení docela slušný kilometrový výkon.

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 09:18 | Nahoru | #7
E10 ve 150 jsem měl na kačeně a pro mě dost zklamání, na silnici normální, ale hlučná a v terénu mimo šotolinky fakt slabota a nájezd taky nic moc, čili na silnici a delší cesty je e07 lepší a do terénu je zase lepší e09 - mě prostě e10 nesedla

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 10:14 | Nahoru | #8
Ty máš na XTečku předepsanou 140-ku gumu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 10:17 | Nahoru | #9
Wenca24> To bych se dost divil podle me je tam 120

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 12:35 | Nahoru | #10
VojtasTTR> původně to měla být e09, ale po doručení k místnímu prodejci se zjistilo, že je to e10, tak laboruji, jestli vrátit a čekat zas týden s nejasným výsledkem a to i cenovým, nebo si prostě tuto nechat.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 13:02 | Nahoru | #11
gugo> měl jsem na TTR předepsanou 140ku a 130tku... takže bych se nedivil, kdyby na XT byla v téhle šířce taky
jako osobně jsem spíš zaměřený víc na terén a tím pádem bych tu desítku nebral... jezdil jsem E09 a na silnici má taky slušnej nájezd, mimo silnici bere slušně (v rámci mezí)... hlučná byla jen málo oproti pořádným drapákům fouknutý jednou atmosférou

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 13:07 | Nahoru | #12
No já mám právě na XT 97 předepsanou 120/90... Obecně se moc nedoporučuje dávat jiné rozměry než v TP, protože to je první na co se pojišťovna dívá, když se něco stane..Pak se cuká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

29.1.2014 v 13:15 | Nahoru | #13
VojtasTTR> díval jsem se teď do techničáku, tak je tam napsaná zadní 130/80/18.....zvláštní, když XTčka co znám, mají 17ctku.......

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 13:33 | Nahoru | #14
sstanik> 18ctku měla tuším starší XTčka např. 43F

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 17:15 | Nahoru | #15
Já jsem s nima spokojenej,drží na asfaltu líp jak 09,šotolina je na nich taky v pohodě,bahno mě nebaví,takže moc nevim,jediné co můžu napsat,že se nesamočistí tak rychle jak bych potřeboval.

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #16
Já to vidím jinak,a to tak,že jsi si nasral do bot-na mokré silnici to klouže jak sliz a v blátě se to ucpává a v každé zatáčce na hlíně sebou praštíš...tedy pokud nepojedeš jak já,důchodce... . Měl jsi vzít E 07,to je nejlepší a nejuniverzálnější,co Mitas udělal,
E 10 jsou možná dobré na mastodonty,ale XT se k nim zdaleka neřadí... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2014 v 22:41 | Nahoru | #17

Petr-Huska píše: Já to vidím jinak,a to tak,že jsi si nasral do bot-na mokré silnici to klouže jak sliz a v blátě se to ucpává a v každé zatáčce na hlíně sebou praštíš...tedy pokud nepojedeš jak já,důchodce... . Měl jsi vzít E 07,to je nejlepší a nejuniverzálnější,co Mitas udělal,
E 10 jsou možná dobré na mastodonty,ale XT se k nim zdaleka neřadí... P-H.



Kdepak E-07 do terénu. .-))

Super jsou E-09 Dakar. Ale podle recnze ty nové E 10 mají prý slušnej nájezd, mám je,ale nemlžu jezdit páč jsem ještě v péči doktorů po loňské nehodě. ( mimochodem, měl jsem v tu dobu E-07) )

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2014 v 00:56 | Nahoru | #18
Tady na Cenduro.cz máš testík

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2014 v 23:12 | Nahoru | #19
Kotas_XTZ> Věc názoru-já měl na motce obuty 07,09 a několik C18,20 a můžu s klidným svědomím říci,že 09 bylo to nejhorší,na čem jsem jel-nedrží to ani na silnici,ani v terénu Znova říkám-09+10 jsou na mastodonty pro dálkoplazy,když chceš být trochu rychlejší doma v lese,tak nějaká C guma ,když chceš jezdit po kolínku na asfaltu a někdy si odskočit do lesa,tak 07 ,ale 09+10 mi na mášu nesmí...
A že se nedá na E 07 do terénu?-když je nová,tak si s 09 moc nezadá,obzvlášť na suchu...
ale musíš jet na enduru,ne na slonu (slon=motka nad 160 kg)P-H.

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

31.1.2014 v 12:24 | Nahoru | #20
ono na XT se já do nějakých velkých akcí nemůžu pouštět, nejen že už nejsem nejmladší(ale magor jsem ještě dost velkej ) ale hlavně moto má 170kg, to bych nevychutnával ale dřel při každým položení nebo zapadnutí......

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

1.2.2014 v 22:26 | Nahoru | #21
sstanik> ...jojo,úplně tě chápu-také šilhám po čím dál lehčí motorce... a věk neřeš,já jsem na tom ještě hůř P-H.

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2014 v 08:06 | Nahoru | #22
xt je v pohodě, přesně na tomhle modelu jsem se něco v terénu najezdil. Měl jsem tedy obuto C-02, ale pokud nebude moc bahno tak si myslím že i s E-09 nebo E-10 nějaký ten terén dáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2014 v 10:09 | Nahoru | #23
Humusus> ...nebude moc bahno tak si myslím že i s E-09 nebo E-10 nějaký ten terén dáš...
stejně jako s E 07 a se vším ostatním pryžovým...
Pánové,měli bychom si už konečně přiznat,že my hobíci na téměř cestovních endurech jsme limitováni nejvíc vlastním strachem a vlastními (ne)schopnostmi,a teprve pak limity stroje a pneumatik... . Nikdo z nás nejezdí na limitu stroje ale na svém limitu-před pár lety(nebo už desetiletím...?)jsem jezdil s maníkem na BIGu a měli jsme co dělat mu stačit... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2014 v 13:07 | Nahoru | #24
Petr-Huska> No to je sice pravda, ale limit e9 nebo e10 v bahne poznas celkem zahy

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

17.2.2014 v 00:05 | Nahoru | #25
gugo> ...no a co píšu -že je to největší sajrajt,co jsem na motce měl... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.2.2014 v 04:19 | Nahoru | #26
..k 07 jsem byl nedůvěřivej, ale jelikož jezdím 90% asfalt a 10% polňačky, terén nikdy, tak se to ukázalo, jako solidní obutí.. Letos ji dojedu a koupím znovu, drží dobře.. Mluvím o Mitas 07 enduro (130tka) či jak je to značený..

(reakce na) mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

20.2.2014 v 10:59 | Nahoru | #27
ThomsonMotorson> ,už je v garáži a jak ojedu C gumu,jde tam ,a to jezdím tak 50%50% P-H.

Naposledy editováno 20.02.2014 11:01:01

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2014 v 20:58 | Nahoru | #28
Tak mám E 10 a musím konstatovat, že vzhledem k tomu,že na motorku jsem sedl skoro rok po něhodě, tedy v hlavě obrovský strach, nebyla volba E 10 ta správná. Přijde mi,že se m to vlní, a to se mi nehodí do krámu, protože potřebuju nabrat jistotu a odbourat strach co mám. Další operace můj mzek už nějak asi nechce.

mitas e10, 140/80/17, kvality-neduhy?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.3.2014 v 09:09 | Nahoru | #29
Ještě ke kvalitě pneu Mitas E 07-sem se koukněte- http://www.motorkar...=7864233#goto7864233 -ta fotka KTMky v poušti mluví za všechny rádobytesty-nebo si myslíte,že je Jarda babral,co nepozná dobrou gumu??? P-H.

Naposledy editováno 04.03.2014 09:10:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein
Štítek Yamaha XT 600 E sekáčmagor 13 10.2.2023 v 13:58 sekáčmagor


TOPlist