tak moje otázka co stim podle vas muže byt ?
Mě už napadá jadině ložiska ,v krku řizeni ? děkuji za smysluplné odpovědi .
Naposledy editováno 22.08.2015 20:19:52
1 reakcí na tento příspěvek rozkmitáni řiditek .,,,
3 reakcí na tento příspěvek rozkmitáni řiditek .,,,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozkmitáni řiditek .,,,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozkmitáni řiditek .,,,
lukaR1 píše: Šťovik> a uděla to takové cvaknuti ale vuli to nema.
pokud ti to cvaká tak ložiska na tom dobře taky nebudou. Já to na desítce měnil nedávno u už jsem to 4x dotahoval jak si to furt sedáNaposledy editováno 12.01.2014 15:26:09
1 reakcí na tento příspěvek rozkmitáni řiditek .,,,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozkmitáni řiditek .,,,
Michal.P píše: Buď je problém v přední gumě, nebo v horším případě geometrie motorky.
jak to myslíš geometrie motorky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozkmitáni řiditek .,,,
1 reakcí na tento příspěvek rozkmitáni řiditek .,,,
Michal.P píše: tigerbou> Něco bude křivý vidlice, brýle, rám atd.
to by ale musela poznat už při jízdě do zatáček atd...to by jse podle mě motorka musela i vlnit při jízdě a né jen při brždění rozkmitat řídítka ne?
S brýlema souhlasím ty by to mohly ještě dělat..ale jako rám a nebo vidlice?
Naposledy editováno 12.01.2014 17:40:54
Naposledy editováno 12.01.2014 20:20:45
1 reakcí na tento příspěvek rozkmitáni řiditek .,,,
lukaR1 píše: jo jo tu pneu vyměnim už se na to chystam stejně ji dat musim .(Ale nějak se mi to nezdá že by to bylo pneu )
no až potkáš toho slováka co jezdí na Buse on ti to vysvětlí ten dokonce koupil i přední tlumiče nakonec jak z toho byl zoufalí, no až si pujčil přední kolo od kamoša tak tomu nemohl uvěřit že po GO celého předku motorky a ročním trápení to dělala guma
Pokud se problém projevuje opravdu jen při brzdění, hledal bych příčinu v souvislostí s plynulostí brzdné síly:
- házivost kotoučů (zvlněné kotouče, špatně namontované kotouče) - ideálně ověřit házivost v namontovaném stavu,vůle v uložení kola, vůle v uložení brzdového kotouče, vůle v uložení brzdiče....
- stálost brzdného tlaku (těsnost brzdového systému, odvzdušnění, výška hladiny, funkce regulace ABS...).
Doskákaná pneu, nevývaha předního kola, házivost kola (způsobují vibrace závisle na otáčkách kola - rychlosti jízdy), nastavení podvozku, rozložení zatížení.... by se podle mě mely projevovat nejen při brzdění. Např. nevývážené kolo se projevuje někde v rozmezí 110-120 km/hod.
Určitě není od věci zkontrolovat vůle v krku řízení, vůle přední vidlice a stav rámu-tuhost.