paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozhodnuto, bude nová FZ6 S2
Zdravím všechny motorkáře. Již zakládám zřejmě poslední téma k výběru mé druhé motorky. Co jsem letos v červnu prodala své CBéčko, neustále jsem přemýšlela jaká bude moje druhá. Jasno jsem měla v tom, že to bude naháč. Můj největší favorit byla Kawa Z 750, dokonce už byla i málem koupená, jenže majitel trošku zalhal v jakém stavu vlastně je, takže zase hledání. Později mě do oka padl bandit 650, ale na mě by byl až příliš těžký, takže jsem od něj upustila. No a co se nestalo, já se zamilovala potřetí a myslím, že je rozhodnuto...sezóna 2014 začne s Yamahou FZ6 S2 - ročníky od 2008 a výš. Četla jsem recenze, názory a bylo jasno, hlavně je o dost nižší než zetko a to mi bude vyhovovat... takže momentálně hledám nějakého pěkného Fazera... Pokud se zde najde někdo, kdo by mi chtěl říct svůj názor, nechť zanechá vzkaz Jinak všem přeji krásné Vánoce a krátkou zimu !

2 reakcí na tento příspěvek Rozhodnuto, bude nová FZ6 S2

22.12.2013 v 19:13 | Nahoru | #1
Tak tak, žena patří ke plotně nebo na vysavač Yamaha

22.12.2013 v 19:20 | Nahoru | #2
Tak ty vánoce přeji podobné. Že navyhrála Bandaska mě mrzí, nu ale což.
A u toho Fázera si dej hlavně bacha na posez. Mám známého, co jej dával pryč, protže na něj byla při delším posezu, moc široká nádrž. Je třeba na to myslet, osobně jsem to ale nezkusil. Možná se ozve někdo, kdo to má.
Hoj, hoj.

22.12.2013 v 19:21 | Nahoru | #3
Fidži_CZ> Hehehe,čtu tě už dlouho a celou tu dobu si myslim že si položenská,dík že ses přiznal!

22.12.2013 v 19:35 | Nahoru | #4
Ďuričko> Dneska sem si několikrát řekl: Jsem to ale piča

Až teď chápu, co se mi podvědomí snaží říct

22.12.2013 v 20:06 | Nahoru | #5
Fidži_CZ> S tím prvním s Tebou souhlasím, ale to, že Yamaha je nějaký vysavač, určitě ne! Je spousta motorek s originálníma laufama a znějí jako vysavače,ale tohle se dá lehce změnit v laděné

22.12.2013 v 20:09 | Nahoru | #6
Krleš70> Děkuji za tvůj názor, neboj, než ho koupím, řádně si vše vyzkouším I na tohle budu myslet S tou bandaskou to bylo jak už jsem psala, jsou hold nejtěžší a já, jelikož vážím 58 kilo, tak by to nemusela být nejlepší volba

22.12.2013 v 20:17 | Nahoru | #7
fazer je , byl a vzdy bude motorka pro holky. Nic ve zlem ,ale je to male, lehke, a nejedeto a ma to fakt desne hnusnej zvuk a to aji s jinejma vejfukama. porad to zni jak kdyz by tomu nekdo stal na koulich.
Ale jinak je to fajn motorka, poslusna, dobre ovladatelna a do mesta je to jak jezdit na kole :D Jezdilo se mi na ni docela pekne. Hlavne v tom meste.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhodnuto, bude nová FZ6 S2

22.12.2013 v 21:04 | Nahoru | #8
cuir> S tím, že to nejede se s tebou neztotožním Jako ono skoro každá motorka s origo laufama zní jako vysavač, např. Hornety apod. Když se podíváš na Yamahu s nějakým pěkným laďáčkem, už je to jiná káva,ale to ostatně všechny motorky, takže můj názor Ale jak říkáš, je to motorka pro holky a o to mi jde, alespoň se nebudu trápit na nějaké velké a těžké mršce A díky za názor

22.12.2013 v 21:10 | Nahoru | #9
nikitacka> Já znám FZ6 velice dobře. Pro mě je to jedna z nejnudnějších motorek na kterých jsem jel a mám k ní averzi. Ale někdo má rád vdolky a někdo zase rejži. Hlavní je, aby se líbila tobě. Já bych z toho tvýho výběru šel raději do Z750.

Rozhodnuto, bude nová FZ6 S2

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2013 v 21:11 | Nahoru | #10
ahoj udělal jsem to samé. z cb 500s kterou jsem měl asi 3 roky na FZs 600 ikdyž starší než chceš ty. a toho mám už 6 let. jezdí pořád bez poruchy, vysoká ovladatelnost, možná bych uvítal ten laďák aby byl trochu slyšet v provozu jinak není co vytknout. řekl bych tedy že jde o nejideálnější postup
takže gratuluji.

22.12.2013 v 23:47 | Nahoru | #11

nikitacka píše: cuir> ......

jo a jeste sem zapomel napsat... je to spolehlivej stroj. Kamaradka ji ma uz peknou radku let a zatim bez poruchy. Libi se mi ,ze vybiras hlavou a vse si rozmyslis a neskocis po prvnim vraku co se namane. Tak preju stastnou volbu. Je hodne rozumne vzit motorku umernou silam ridice. Neni nic horsiho nez kdyz si nekdo koupi masinu a pak s ni neni schopnej na miste manipulovat a je az k smichu kdyz takovej clovek pak zaparkuje prednim kolem k obrubniku z kopecka a na odjeti musi pozadat kolemjdouci o vytlaceni aby vytocil kolo a odjel :D Par sem takovejch uz videl a malem sem se smichy potrhal :D Bohuzel se jednalo o muzske pohlavi. coz je jeste vice k smichu. U zenskejch to jeste dokazu pochopit.

Fidži_CZ píše: nikitacka> ......

to ze je fazer nudnej mas pravdu ,ale to rika kamarad co ma falco i o mem blackbirdovi. A ma pravdu. V2 je proste jinde noo. a takovemu cloveku uz se tezko hleda zabavna motorka :)

23.12.2013 v 14:00 | Nahoru | #12
Taky si myslim, ze z750 je o stupen lepsi zazitek. Nejsem z tech co vychvalujou co maj.

23.12.2013 v 14:32 | Nahoru | #13
cuir> Z toho sem měl takovej pocit ještě když jsem jezdil na V-Stromovi. Je to dobrá motorka, ale je strašně sterilní. Na druhou stranu Z750 mi zas strašně drtilo koule nádrží. I když to nikitačce asi nehrozí

23.12.2013 v 19:24 | Nahoru | #14
Tak jak už řikal Fidži, je to takovej vysavač ale na pohodičku. Letos jsem s ní odjel sezónu asi 6tkm. A hróoozně mi vyhovuje. Opticky hezkej naháč ( záleží na vkusu). Ale abych se dostal k tomu, jak tady psal kolega někde vejš docela z toho bolej nohy po delší cestě, mám 188cm a když jsem s tím jel víc jak 400km tak už mě docela bolely kyčle a je to takovej sportovnější posez obvzlášť když člověk má na stupačkách špičky tak ho to pěkně přilepí k nádrži. Ale jinak si myslím že budeš naprosto spokojená, motorka jede úplně krásně. Sice jí mám uškrcenou ale i tak jede krásně plynule, vstřikování taky udělá svoje.. akorát když člověk ubere na volnoběžný otáčky tak to trošku škube no ale co.. Moje fz6 mám teda 2006 a má najeto 36tkm a jezdí úplně krásně a žádná závadička zatím - nutno poklepat na dřevo. Možná by snesla širší řidítka ale i tak je to krásně hravé a jezdí se na tom pěkně. Tak dobře pokup!

23.12.2013 v 21:30 | Nahoru | #15

shock3z píše: ........když člověk ubere na volnoběžný otáčky tak to trošku škube no ale co.. ...

jestli ti to skube pri pridani a ubrani plynu tak si zkontroluj retezovku. Nemyslim ojeti ,ale vytahani retezu. Nerovnomerne vytahani zpusobuje skubani pru ubrani a pridani plynu.
Sou na to merky, ale poznas to velmi snadno. dej moto na stojan a zadni kolo do vzduchu pomalu otacej zadnim kolem a zkousej pruves retezu. pokud bude pri jakemkoli otoceni kola stejny tak je to asi v pohode , ale pokud bude nekde vic a nekde min naplej tak pak vis kde mas problem. Kdyz uz to poznas timhle zpusobem tak uz je to hodne spatne. Proto na to sou merky.

24.12.2013 v 07:53 | Nahoru | #16
No prijde me ze strare FZS 600 je o neco vetsi nez FZ6 mam doma stareho fazera a da se na nem i docela dobre cestovat. Jo a zvuk i na mojem vylecil vyfuk BOS :) Jezdil jsem i na FZ6 a nevim cim to ale opravdu me prisel az moc takovy uhlazeny a nevyrazny oproti mojem starickovi a i mensi tak jak tady hodne lidi pise :) Ale urcite to neni spatna volba ;) Ten muj ma najeto pres 60tis km a zatim me nikde nenechal a krome udrzby nebo toho co jsem si na nem zmyslel delat ja nepotreboval velice nic :)

24.12.2013 v 09:17 | Nahoru | #17
MARTlN> kawasaki Z750 by nezvládla.Takže dobrý výběr.

24.12.2013 v 14:48 | Nahoru | #18
bulldogbiker> Ahoj proč si myslíš, že bych zetko nezvládla? Asi máš pravdu, jen mě to ale zajímá

24.12.2013 v 14:52 | Nahoru | #19
Xkremilek> Jo ty výfuky budu muset pořešit, nechci jezdit na vysavači

25.12.2013 v 22:15 | Nahoru | #20
nikitacka> tak se ještě jednou koukni pořádně jak paní KAWASAKI Z750 vapadá na fotce!!!!
a musí ti to bejt jasný
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Fazer FZ6 Ukazatel Gipro Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 jardarau 10 20.9.2023 v 10:55 Radekkkkkkk
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Sicco 16 1.7.2023 v 20:42 Střapoč
Moto věci Yamaha FZ6 S2 Miki1979 3 1.3.2023 v 08:52 Miki1979
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44