globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ztráta výkonu při jízdě
21.12.2013 v 22:02
Dobrý den,
Potřeboval bych prosím s něčím poradit. Mám přes půl roku tento skvělý motocykl. Od září do prvního týdne v listopadu jsem s ním také občas (3x týdně - po,út,st) jezdil do školy, 15 km tam a 15 zpět. Někdy v půlce října jsem ale začal mít problém. Při zpáteční cestě ze školy, zhruba v půlce cesty, začala najednou motorka ztrácet výkon. Asi takhle: Při cestě po rovině , potom i do mírného kopce, jedu asi 75 km/h, 4.rychlost, plyn držen tak na 90%. Motorka najednou začla zpomalovat, až by se zastavila (to jsem ale nemohl dopustit - jel jsem po docela frekventované silnici.)Při podřazení na 3.R jela chvilku normálně, ale potom zase ten samý problém. 2.R to taky dělala, ale už to nebylo tolik a nechalo se na to jezdit. (Pozor! Když jsem jen lehce držel plyn (tak na 20 - 25%), tak to jelo bez problémů, ale jen jsem přidal plyn, už to zase začalo zpomalovat). Tak to šlo až do listopadu. Někdy to dokonce začalo blbnout už ráno ke konci cesty. Když jsem s tím jezdil mimo školu, tak to nědělala. Rychlost cestou do školy byla průměrně okolo 60-65 km/h.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Děkuji za odpovědi

Ztráta výkonu při jízdě

21.12.2013 v 22:14 | Nahoru | #1
bordel v nádrži a sítkem na kohoutku ti teklo málo benzínu do karburátoru

Ztráta výkonu při jízdě

21.12.2013 v 22:19 | Nahoru | #2
Mám skoro ten samej stroj - vždy, když byl s touto motkou problém ohledně jízdy, tak jsem jako první sahal po karbeci, jelikož mi do něj tekly sračky z nádrže (později jsem nádrž zbavil rze, tak už se to nestává). Mrkni na karbec, na trysky, koukni, jestli nemáš uříznutej kohoutek v nádrži (asi víš, jak to vypadá, ale pro upřesnění - je tam přidělaná trubička, která zajišťuje redukci mezi rezervou a "normální" nádrží). Často bývá uříznutá, aby tam benzin tekl furt, protože rezerva nefunguje.
Zítra to rozeber a dej vědět

Ztráta výkonu při jízdě

26.12.2013 v 18:17 | Nahoru | #3
Všeobecný poznatek - pokud motorka přestane na plný plyn "táhnout" a s ubráním plynu se situace zlepší (jízda po rovině), jedná se o chudou směs.
Dost velký problém je s přibývajícím věkem u čs. strojů bez vyjímky palivová soustava (přívod paliva do karburátoru), teda dostatečný přívod benzínu.
U této kubatury ti musí natéct kohoutkem min. 170 cm3 paliva za minutu a s tím bych začal.
Pro zajímavost - mám tady na "poléčení" strejdovo Korado a zapomněl sem u něho kohůtek - tak sem tam přibastlil armaturu z KTM 50 ccm.
Když sem ten kohůtek rozdělal, tak sem čuměl na průtočné průřezy jako vůl. A to ta KTMka má kohůtky DVA!
Kdybys dal vedle sebe střeva tehoto zařízení a kohůtku Jikov, tak by ses ani nedivil, že s tím českým motorka prostě nepojede...a když, tak blbě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist