paolo_novy Přidat reklamu

Téma: endura AJP - portugalské soutěžáky
Zdravím,
všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-







2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

22.12.2013 v 15:04 | Nahoru | #1
Ahoj,zdravím všechny nadšence motosportu !
Jsem pro vše co se týče endurosportu a cross. Jezdím enduro jen pro zábavu a člověk má vše vyzkoušet. Ale jako hobík na první pohled mě u AJP odradila nádrž vzadu-ano vím váha atd.ale je to tak nepraktické,za zádama spousta bláta a to ještě na víku od nádrže,tím to taky pokazila husqvarna te 449 -výsledek nic moc.
Dále ta kyvka zevnitř,tam se akorát bude držet bordel a v blátě se to zalepí a hned kila navíc.Proč hned laděný ¨výfuk který je v lese jen a jen na obtíž a všude o nás ví. Nechci být negativista ale přemýšlet trocha prakticky a je zase o pár zájemců více.
To jen můj názor co mě odradil,jinak supr,paráda,vypadá pěkně ale detaily chlapci :) !!!

Naposledy editováno 22.12.2013 15:07:00

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

22.12.2013 v 16:42 | Nahoru | #2
Paja-Te610> Nechci se zastávat, ale... Laděný výfuk - vyndáš homologační vložku a máš z toho "laďák", který dělá rámus. Vložku zandáš a máš tichounký stroj do lesa (viz videa)
S tou kyvkou - možná se ti to zakydá blátem, ale např. nikdy jsem neměl špinavou kyvku z boku natolik, aby tam byly tuny bláta, ale byla/je špinavá jen shora od zadního kola. A i kdyby se tam nechytalo bláto, nebude to více než 2 kg Jsou jiná místa (zadní část, přední blatník, kryt motoru) kam se ti bláto dostane spíše

S tou nádrží to nedokážu nějak argumentovat... Nevím totiž, jestli to je dobře nebo špatně, nebo jestli by mi to vadilo

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

22.12.2013 v 20:48 | Nahoru | #3
Paja-Te610> Do jisté míry souhlasím. U té kyvky nakonec ve spojitosti s bahnem nebude takový problém s tim otvorem (tam moc špína nenalítá a kdyžtak se to ještě celkem snadno vyčistí), ale 100pro se bude držet bordel v tom žebrování ze strany od kola (viz fotky těch odlitků výše) . To je skutečně dosti nepraktické .

Nádrž pod sedlem používá AJP, tuším, už od roku 2001. Tudíž asi má argumenty, proč se držet tohoto řešení (např. rozložení hmoty, výška těžiště, šířka). Ale i já bych dal přednost klasice. Nejen kvůli praktičtějšímu umístění víčka, ale i kvůli tomu, že by pro karburátor stačila doprava paliva samospádem. Tady už musí být čerpadlo jestli se nepletu. V jednoduchosti je přeci síla .

Nicméně, i tak se mi ty motorky velice líbí i při srovnání s konkurencí.

Naposledy editováno 22.12.2013 20:52:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro srsen600 1 15.9.2018 v 16:16 Beletsky
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... Streetmoto 2 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto


TOPlist