všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
mart. píše: Dovi>
Na živo působí kyvka solidně, je vyrobená ze silnýho materiálu. Netradičně jsou řešené i odkryté vnitřní strany ramen, chybí tady jejich 4. strany, nicméně "účko" je solidně vyztužené příčnými vzpěrami (na stránkách výrobce ke stažení uživatelský manuál+poverparts). Jak jsem psal vejš, působí solidně, nebál bych se toho (ale nejsem konstruktér, můj nazor vychází z takové nějaké intuice ). Takhle tvarovaná kyvka představuje problém spíš při jízdě v blátě, kam se enduro, pokud je používané tak jak se patří, samozřejmě často dostane - bude to asi fungovat jako solidní lapač nečistot, potažmo nabírač váhy. Ale k této doměnce se můžou vyjádřit chlapy ze Streetmota, kteří AJPéčko testujou na různých enduroakcích...
Ještě jedna drobná poznámka, je třeba ocenit odvahu Streetmota k založení vlákna o AJP a čelit často i nepříjemným otázkám apod.
Díky,
takže z pevnostního hlediska by to nemusel být problém (snad to má výrobce i na základě zkušeností z provozu pod kontrolou), i když s tou nepraktičností ohledně lapače nečistot a bláta se bohužel asi nezbývá než se smířit.
A procházel jsem si mezitím také ještě zevrubně celou diskuzi a jsem rád, že streetmoto potvrzuje ten dojem z videí o traktorovosti motoru a jeho zátahu hned odspodu...
____
Jinak co se mne týče, tak modely 4 a 5 (vzducháč s karbecem a vodník se vstřikem) se mi aspoň takto na dálku (zatím jen podle popisu, specifikací, fotek, videí a povídání okolo) moc líbí jak celkovou vyvážeností jejich vlastností a univerzalitou, tak i poměrnou nenáročností (časovou i finanční) údržby, a předpokládám snad i dobrou životností stroje a jeho opravidelností v případě potřeby.
A navíc se jedná o menšího, ale zřejmě agilního evropského výrobce, a k němu podle všeho také ještě i o vstřícného českého distributora - a takové lidi a firmy je dobré zvláště v dnešní době podporovat.
Pro toto všechno výše uvedené bych celkem reálně vidél jednoho z těchto modelů (4 nebo 5) jako docela vážného kandidáta na nejbližší přírůstek do garáže.
S tím že je to trochu lapač nečistot musím souhlasit, i když přímo tam toho sajrajtu bude lítat pomálu. Kdyby to byl ale přeci jen problém, napadá mě řešení - montážní pěna a dvě velké samolepky .
Naposledy editováno 15.12.2013 18:42:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro | srsen600 | 1 | 15.9.2018 v 16:16 Beletsky |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... | Streetmoto | 8 | 6.5.2016 v 08:06 COMATIK |
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... | Streetmoto | 2 | 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto |