globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet shasnul a pak už nenaskočil
19.10.2013 v 10:44
Zdravím vás, prosím vás o radu. Mám Horneta rok 2002. Včera odpoledne jsem se chystal na vyjížďku, vytáhl jsem motorku ven a klasicky nastartoval. Ujel jsem asi dva kilometry a zajel k benzínce že se půjdu vychcat. Počítal jsem s tím že se na benzínce nezdržím dýl jak půl minuty tak jsem ani nezhasínal motor ale jak jsem vyklápěl stojan tak jsem neopatrným pohybem brnknul patou aji o řadičku. Jedničku jsem tam nedal ale bylo slyšet jak to jde přes zuby a rychle zablikala kontrolka neutrálu jako že neutrál vypadl ale pak to přestalo a svítila dál. Jenže pravděpodobně zapracovala pojistka stojanu a motor zhasnul. Problém je v tom, že jakmile jsem chtěl znovu nastartovat tak startér se pootočil jen zlehka, spíš jen tak zavrněl a neměl tu sílu jako vždycky. Po dalších neúspěšných se samozřejmě baterka vybila. Kontroloval jsem kontakty baterky jestli jsou upevněný ale ty drželi fest. Říkal jsem si jestli mi to nedobíjí ale cca před třemi dny jsem ujel asi dvojnásobnou vzdálenost, motor jsem při mezipřistání vypnul ale pak zase ochotně naskočil. Tohle se mi už párkrát stalo ale nechápu proč to někdy jede normálně a někdy kapituluje. Myslíte si že to bude tím dobíjením nebo něčím jiným ? Díky za každou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 11:13 | Nahoru | #1
Nabij baterku, nastartuj a změř kolik to dobíjí, buď bude dobíjet málo(nejspíš regulátor) anebo bude dobíjet dost a baterka bude v čoudu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 11:32 | Nahoru | #2
dewwil> Díky. Baterku jsem přes noc nabil ,ale multimetr mně ulej v autě někam do prdele takže to nemůžu dneska změřit ale měřil jsem to asi před dvěma týdny a napětí na baterce při volnoběžných otáčkách a zapnutých světlech bylo 13,85 V . Jinak baterka je YTZ 7S, ale nevim jak je stará, motorka je dovežená takže nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 13:35 | Nahoru | #3
Nechat nekde motorku s nastartovanym motorem je celkem odvaha, i kdyz jen na pul minuty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 13:49 | Nahoru | #4
HannesCb600f> Ještě to změř při zapnutých světlech ve vyšších otáčkách až to zahřeješ třeba 4 a víc ot./min. Setkal jsem se s tím, že na volnoběh moto krásně dobíjela a jak překročila 4000ot./min. tak šlo dobíjení na 12,5V což je málo, nebo to projeď a pak to pro jistotu znovu proměř, měl jsem v práci regulátor, kterej dobíjel jak vzteklej, ale jak se za jízdy prohřál tak šlo napětí dobíjení taky rapidně dolů, vyměnil jsem baterku a až pak mě napadlo to změřit po cca 100km, kdy jsem na regulátoru neudržel ruku, na TLR je regulátor blbě umístěnej pod sedlem řidiče a jediný co na něj fouká za jízdy je horkej luft od zadního svodu a motoru, nejspíš prodloužím kabely a fláknu ho někam kde bude na čerstvym luftu než ho zas ugriluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 14:48 | Nahoru | #5
SirIndy> Byl jsem od ní asi 10 metrů když to přeženu.

(reakce na) Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 17:21 | Nahoru | #6
HannesCb600f> Pokud jsi vlezl dovnitr do benzinky tak uz bych se bal.

Hornet shasnul a pak už nenaskočil

19.10.2013 v 18:46 | Nahoru | #7
Nene, nevlezl , nastartovanou venku bych ji nenechal. A stejně bych tam nedoběch , my starší páni to máme už trochu horší.

(reakce na) Hornet shasnul a pak už nenaskočil

20.10.2013 v 10:27 | Nahoru | #8
dewwil> Zkusím to, ještě by nebylo na škodu proměřit přímo alternátor ale vubec nevím jak, nejsem žádnej elektrikář a moc tomu nerozumim. Sere mě to, protože už se mi nechce nikam vyjet abych zase někde nezůstal trčet. Pokud je tak moc schovanej a není trochu pod náporem okolního vzduchu tak se asi přehřeje ale možná to nebude jen tím.

Hornet shasnul a pak už nenaskočil

20.10.2013 v 21:15 | Nahoru | #9
Regulátor na Hornete a Hondách všeobecne je známa achillovka.Ja idem kupovať tretí a radšej náhradu od Ignitechu,ako jazdený.Ináč,kdesi som čítal,že na 99 pokazených regulátorov pripadá jeden pokazený alternátor.

Hornet shasnul a pak už nenaskočil

21.10.2013 v 17:22 | Nahoru | #10
Na mym GS 500 tohle přesně dělal vypálenej altík, nedobíjel baterku a kolikrát sem zůstal stát někde. Nakonec jsem ho poslal na repasi a je vše 100% OK,repase stojí do 2000,-

Hornet shasnul a pak už nenaskočil

23.10.2013 v 17:40 | Nahoru | #11
Díky pánové. A jak bych mohl přesně zjistit jestli to je alternátor nebo je to spíše tím regulátorem ?

Hornet shasnul a pak už nenaskočil

24.10.2013 v 13:00 | Nahoru | #12
Nejdřív přeměřit baterku jestli je za chodu dobíjena, taky by to mohl být nějakej studeňák..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist