Otázka zní, proč tak dlouho motorku trápíš na místě. Stačí natočit, nechat minutu bublat a můžeš na ní vyrazit. A první 3km za to moc netahat.
2 reakcí na tento příspěvek Sportster-rudnuti kolen pri ohrivani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster-rudnuti kolen pri ohrivani
Topol píše: No po dnešku, co jsem to jen tak informativně řešil mám hlavu jako meloun-Názory z různých zdrojů cituji-1)to je v pohodě,neřeš to.....2)ty voe to není dobrý,je to chudý......3)moc to řešíš,tohle je sice chudší,ale nový motorky to občas dělaj,kvůli emisím pro Evropu.......4)nejezdi,chudá motorka může skončit podpáleným pístem....5)hele hlásí to diag.chybu?Nehlásí.Když ne tak to neřeš....no prostě zamotaná palice,chjo.
Tohle fakt neřeš. Při zastavený motorce se prostě svody rozžhaví, protože je neochlazuje vítr.
A kecy o chudé směsi jsou nesmysl. Kdyby to bylo chudé, tak ti za jízdy střílí (po ubrání plynu) do výfuku, tak že ti půjdou z výfuku i plameny.
Při studené motorce ti jede pár desítek vteřin motor na sytič (bohatá směs), proto ze ty svody tolik rozžhaví. Poté, když je motorka už ohřátá, tak už se tolik nerozžhaví, když třeba zastavíš na křižovatce a stojíš.
Tzn, neřeš to, je to ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster-rudnuti kolen pri ohrivani
Topol píše: No po dnešku, co jsem to jen tak informativně řešil mám hlavu jako meloun-Názory z různých zdrojů cituji-1)to je v pohodě,neřeš to.....2)ty voe to není dobrý,je to chudý......3)moc to řešíš,tohle je sice chudší,ale nový motorky to občas dělaj,kvůli emisím pro Evropu.......4)nejezdi,chudá motorka může skončit podpáleným pístem....5)hele hlásí to diag.chybu?Nehlásí.Když ne tak to neřeš....no prostě zamotaná palice,chjo.
...a to je celý princip tohoto fóra ... zmást nepřítele...
prostě se smiř s tím, že máš americkou "jepku" co si svítí na cestu kolenama
Ten kdo napíše, že to máš při zahřejvání u garáže chudý, musí bejt fakt "jelitomožný" ...
U stříkačky, co jinak jede bez problému, bych se toho fakt nebál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster-rudnuti kolen pri ohrivani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster-rudnuti kolen pri ohrivani
seikos píše: Tohle fakt neřeš. Při zastavený motorce se prostě svody rozžhaví, protože je neochlazuje vítr.
A kecy o chudé směsi jsou nesmysl. Kdyby to bylo chudé, tak ti za jízdy střílí (po ubrání plynu) do výfuku, tak že ti půjdou z výfuku i plameny.
Při studené motorce ti jede pár desítek vteřin motor na sytič (bohatá směs), proto ze ty svody tolik rozžhaví. Poté, když je motorka už ohřátá, tak už se tolik nerozžhaví, když třeba zastavíš na křižovatce a stojíš.
Tzn, neřeš to, je to ok
a koukal jsi už někdy na křižovatce na svody ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Slečna s vlastním HD [1, 2, 3] Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight | Sportsterman | 70 | 15.4.2021 v 23:22 Dragana |
Tachometr- problikávající klíček na... Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight | Sportsterman | 7 | 22.2.2021 v 01:42 hondaman1 |
Cesta do Rakouska Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight | Harlejkář | 13 | 22.8.2020 v 16:16 Kubák |
Novšie vs staršie HD Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob, Harley Davidso... | buro88 | 14 | 13.6.2020 v 08:43 runis |
Přepákování harley davidson 48 Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight | Omi | 8 | 15.5.2020 v 07:26 MorfijumHD |