globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po upravě vyfuku nejede plynule.
26.9.2013 v 19:51
Zdravím,

zkratil jsem na moto vyfuk tak opolovic.
Teď, když vyrazim vše vpořadku, ale jakmile vemu za plyn vykon klesne, když ho otočim na max..... a držim po chvili obrovskej kopanec a vystřeli vpřed jak šilena........Možna nato ma i vliv ten naraz do auta a pleskanec nazem...ale asi těžko.

Je to prostě, jak kdyby se dusila, a pak to vychrstne najednou.





Naposledy editováno 26.09.2013 20:04:09

Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:02 | Nahoru | #1
Mal som 954RR, skratil som na nej ladeny vyfuk na polovicu, dal som jej sportovy vzduchac a sliapala bez problemov.Brat mal na 929RR podobny problem ako ty a pricinou bol servomotor otvarajuci klapku v airboxe

Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:12 | Nahoru | #2
Ta mrcha ma ještě karbec, mohla něco nasat...něco co tam spadlo, když sem pral filtr.....bral jsem ho rejžakem..... KNko teď muže pouštět hodně vzduchu..... aspoň mi tohle dělala slaba motorka, když jsem zni vyndal filtr.... je toho asi vic, nejspiš to zavest k odbornikovi... do karburatoru se mi rejpat nechce, teď jsem to dal dohromady.

Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:20 | Nahoru | #3
Ja ja,čim víc to řve tim víc to jede a holky si trhaj rodidla jen co to slyší.To ti to dusí ten kratas,to chce utnout hned ve svodech

Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:39 | Nahoru | #4
Tak ja nevim, ale umě ma koncovka obrovskej vliv na motor....když vyndam vatu...vubewc nevybržďuje motor, jak je vyfuk vaty plný podřadim ve 170 o 2 stupně a okamžitě se kousne zadni kolo...... proto jsem usuzoval, že by to mohlo bejt tim........................................

Motorka si lehla na levy bok, kde je stator....par milimetru masa tam zbylo, tak sem to neměnil a vzal kytem.......i kdyby to bylo trochu promačkle na tohel to asi vliv mit nebude...doufam. Už sem zažil, že po svařeni a neodpojeni kostry na motorce to jelo celkem podobně a duvod byl něco odpaleneho pravě tam.... je to těžky nato přijit.

1 reakcí na tento příspěvek Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:43 | Nahoru | #5
mal som na mojej sv skrateny vyfuk dominator.. motorka strielal z vyfuku ale nizsi vykon som nepostrehol..

co sa ale tyka tej pasky omotanej okolo zvodu.. mal som ju tiez.. paska po nastartovani stale dymela.. po jazde v dazdi dymela.. po prejdeni cez mlaku dymela.. dal.som.ju prec asi po mesiaci a zvid pod nou mam teraz cely cierny.. treba na to dat pozor

(reakce na) Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 20:56 | Nahoru | #6

Point píše: mal som na mojej sv skrateny vyfuk dominator.. motorka strielal z vyfuku ale nizsi vykon som nepostrehol..

co sa ale tyka tej pasky omotanej okolo zvodu.. mal som ju tiez.. paska po nastartovani stale dymela.. po jazde v dazdi dymela.. po prejdeni cez mlaku dymela.. dal.som.ju prec asi po mesiaci a zvid pod nou mam teraz cely cierny.. treba na to dat pozor



Musiš koupit termotec, jen to pěkně vypada...a ve svodech je vyžši teplota, nespališ se .....toť tak vše.

Ja to popravdě jednou za pul roku sundam a střiknu to zezhora sprejem černe barvy a zas to vypada hezky.....jinak mi to vubec nesmrdi.....jedině termotec, ostatni nevydrži.

Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 22:30 | Nahoru | #7
Tím že zkrátíš výfuk si rozladíš směs, viděl bych to na seřízení karburátoru

1 reakcí na tento příspěvek Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 23:06 | Nahoru | #8
Ahoj,úpravou výfuku jsi ztratil protitlak,tedy odpor spalovaných plynů na který je seřízena karburace.Dej dozadu futro,nebo mezi tlumič a rouru,když chceš mít na pohled rouru od kamen.Udělej to akorát,abys neztratil zvuk a zároveň docílil plynulého nástupu výkonu.Správnej rachot je ten,který je regulovanej-tedy na volnoběh a třeba do 2500 ot/min.je nedráždivý,lehce zvýšeně brumlavý a až když jí naložíš tak se maj teprv spouštět alarmy.Podle fotky bych řekl,že tak z 60tky průměru mezi tlumičem a svodem bych vložil futro,tedy z hruba vystředěnou trubku tak 100 mm dlouhou a dvacetpět mm průměr a mohlo by to bejt dobrý.Se stěnou,ať se plyny od ní vrací.Stěna mezi 25 a 60 mm průměry.Když to budeš chtít dohnat pouze tryskama,plynulosti se přiblížíš,ale není to dobrá cesta a je náročnější i žravější.Ze skušenosti ale vím,že nejlepší ostrej zvuk mají veteráni litrové čtyrválce s tehdy neomezenejma dvouma nebo čtyrma origo výfukama,sedmdesáté a osmdesáté roky,bez homologačních hovadin.Důležitá je ta četnost výfuků.To jsou komorové výfuky a přesto je z nich lepší zvuk nežli s otevřených.Protože to není přehnané,nýbrž zvučné,silné.Tak teď už o tom nevíš hovno,tak opatrně Fofrníku.

(reakce na) Po upravě vyfuku nejede plynule.

27.9.2013 v 13:02 | Nahoru | #9

nazlobenej píše: Ahoj,úpravou výfuku jsi ztratil protitlak,tedy odpor spalovaných plynů na který je seřízena karburace.Dej dozadu futro,nebo mezi tlumič a rouru,když chceš mít na pohled rouru od kamen.Udělej to akorát,abys neztratil zvuk a zároveň docílil plynulého nástupu výkonu.Správnej rachot je ten,který je regulovanej-tedy na volnoběh a třeba do 2500 ot/min.je nedráždivý,lehce zvýšeně brumlavý a až když jí naložíš tak se maj teprv spouštět alarmy.Podle fotky bych řekl,že tak z 60tky průměru mezi tlumičem a svodem bych vložil futro,tedy z hruba vystředěnou trubku tak 100 mm dlouhou a dvacetpět mm průměr a mohlo by to bejt dobrý.Se stěnou,ať se plyny od ní vrací.Stěna mezi 25 a 60 mm průměry.Když to budeš chtít dohnat pouze tryskama,plynulosti se přiblížíš,ale není to dobrá cesta a je náročnější i žravější.Ze skušenosti ale vím,že nejlepší ostrej zvuk mají veteráni litrové čtyrválce s tehdy neomezenejma dvouma nebo čtyrma origo výfukama,sedmdesáté a osmdesáté roky,bez homologačních hovadin.Důležitá je ta četnost výfuků.To jsou komorové výfuky a přesto je z nich lepší zvuk nežli s otevřených.Protože to není přehnané,nýbrž zvučné,silné.Tak teď už o tom nevíš hovno,tak opatrně Fofrníku.



Zkusim s koncovkou porobit , ale nejdivnějši je, že když jsem minule leto chtěl zkusit, jak to jede uplně bez koncovky, tak to jelo normalně .....Je jasny, že se to toči asi kolem seřizeni karbecu, vahy vzduchu a tlaku ve svodech :D....že ja se dotoho seru :D

Naposledy editováno 27.09.2013 15:43:48

Po upravě vyfuku nejede plynule.

27.9.2013 v 15:37 | Nahoru | #10
Tak sem do vyfuku narval vaty coto šlo a troufam si řict, že to blbne miň, už si to škita jen ve vysokejch otačkach a da se natom jet.....to se doladi

Po upravě vyfuku nejede plynule.

29.9.2013 v 19:40 | Nahoru | #11
Takže všechno špatně.....nakonec to bylo věřte, nebo ne vypraným filtrem, že pouštěl moc vzduchu a motorka se dusila zasrany knko.....prostej kus hadru z županu to opravil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist