uvažuju o koupi jetýho laďáku na B12. Jak je na tom velkej 4V co se týká výdrže vaty ve výfuku? Mám čekat že u dvouletýho výfuku (nevím kolik najel km) bude potřeba převatovat?
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž vaty laďáku u 4V
GIFI píše: Chtěl bych se zeptat, trochu mimo téma. Je potřeba tu vatu v tom vífuku mít ? Jaký to má důsledek, když by tam nebyla. Pokud vyndávám vložku z ladáku, vatu stejně vyndávám. Mohl by mě to prosím někdo objasnit ?
tak ta vata dělá tepelný izolant, aby ti plášť výfuku vydržel, záleží, jaký máš typ výfuku, pokud karbon, tak to hlídej, aby se ti karbon nepropálil, pokud titan nebo nerez, tak tam to není tak kritický
píše se VÝFUK a ne VÍFUK
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |