globalmoto_kveten





Téma: Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
6.9.2013 v 13:48
Zdravím, zase sem hodím nějaké ty pindy o tom, co mě potkalo. Jeden večír si tak koukám na tu svoji (motorku). Kukám na gumy, jestli by to už nechtělo vyměnit, zadek OK, předek taky. U té přední se ale zarazím a vidím že jedna (levá) strana gumy je u hrany (cca 1-1,5cm od kraje) sjetá pod výrazně jiným úhlem a že mezi tou ploškou a "normálně" sjetou gumou je zlom, který je po celém obvodu a je více přepálený než zbytek gumy. Pneu prostě není ideálně zakulaceného profilu. Pochybuju, že jsem to skutečně tak sjel. Otázka tedy je, co to může být (nejspíš nějaká ta prasklá obruč, bočnice či čo to je) a jaké vzniká potencionální nebezpečí když na tom budu jezdit (a rozhodně využiju celý profil té gumy)? Samozřejmě je to jen "hobby" ježdění v provozu.
Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.










Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
Anketa: Zahodit to a chodit radši pěšky?
Ne
15%
3
Ne
10%
2
Ano,ale chodit jedině v sandálích s ponožkama
75%
15
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 18:24 | Nahoru | #31

PEPAFJR píše: Proč nevidím ani na jednej fotce pneu sjetou až po okraj?


To je dneska nějaká podmínka toho abych jezdil? Ano, nemám teď ani zadek až ke kraju a je tam 0.5cm poserpruh a? Za tebou stojí nějaké výsledky nebo si klasický flamer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 18:35 | Nahoru | #32

nick_obsazen píše: To je dneska nějaká podmínka toho abych jezdil? Ano, nemám teď ani zadek až ke kraju a je tam 0.5cm poserpruh a? Za tebou stojí nějaké výsledky nebo si klasický flamer?



To se nehádej. On si přečet článek od pepy sršně že kdo má poserproužek tak není dost jezdec. Ono stačí mít trochu jinak nastavený podvozek, jiné rozměry gum. Já měl zadek ostrouhaný ke kraji a předek byl 2cm od kraje a víc mě nepustilo

Jinak k článku. Asi jezdíš více jednu stranu Mě se taky plátno objevilo dříve na pravé straně Škoda, že nemám fotku, někde v mých topicích je

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 18:56 | Nahoru | #33
Blbej dotaz , na kolik foukáš gumu.Když je víc podhuštěná ,začne se v zatáčce hrnout a dělá to takovou plochu. Při tom se ale mají v prudkých vinglech snahu zavírat řidítka.

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 19:30 | Nahoru | #34
.

Naposledy editováno 16.06.2018 19:09:41

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 20:55 | Nahoru | #35
Je úplně běžný, že člověk jinak jezdí pravý a levý zatáčky. Neuvědomíš si to, dokud se na to nesoustředíš. Já jsem třeba víc posranej do pravejch (a taky jsem to nevěděl, dokud jsem si na to nezačal dávat pozor).

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:17 | Nahoru | #36

Bozo píše: Je úplně běžný, že člověk jinak jezdí pravý a levý zatáčky. Neuvědomíš si to, dokud se na to nesoustředíš. Já jsem třeba víc posranej do pravejch (a taky jsem to nevěděl, dokud jsem si na to nezačal dávat pozor).



do pravotočivých zatáček hůř vidíš, já mám taky mnohem víc ojetej levej slajdr než pravej

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:34 | Nahoru | #37
dareckov> Vidím to stejně s tím Pepou, ale neříkám že to nešlo líp...postupně to ale ubejvá a po dnešku je v zadu ještě míň. Asi se tady míchá víc faktorů...po dvouměsíční pauze sem začal hrnout ty zatáčky moc divoce, ale ne až na hranu gumy a tím se ta guma asi takto shrnula

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:44 | Nahoru | #38
ser na ostatni, ser na prouzky, jezdi podle sebe. Zbytecne se budes snazit a pokouset to, nech to plynout a ono to prijde.
Jinak ja mam najetou trasu a jedu porad pravy zatacky ta to mi reknete kde mate ty do leva ať nemam sjety novy gumy jen do prava

Naposledy editováno 06.09.2013 22:45:54

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:49 | Nahoru | #39
Ruzena89> Jak jsem psal výš, nejsu s tím spokojenej, ale na těch pár dní co po pauze lítám dobrý...na silnici ani není důvod klopit to nuceně víc, příjde to samo a na své pomyslné hraně taky nemůžu jezdit všade...co s gumou...no přilnavost je mi jasná, ale to už mám odzkoušené, že v mém limitu drží a v tom větším hold budu muset trochu přidat plyn, a nejdu na předek, ale vyhodit kvuli tomu gumu to asi poznam sam az si namelu :D barvu gumy podle foto neposuzuj, nase parkoviste nejsou 2x cisty skoda ze si tak daleko, nebylo by naskodu vyjet
Edit: byls rychlejší , jinak doleva jsou na Blanensku, Adamov atd.

Naposledy editováno 06.09.2013 22:50:57

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:58 | Nahoru | #40
je to investice, ale jak jednou koupis novy gumy uz nebudes chtit jety nebo blbe sjety ver mi tamotorka funguje mnohem lip! Zkus novy gumy s pristi sezonou a uvidis. Jinak jak pises kdyz chci projet zatacku ve vetsim naklnu musim tam vletet rychleji a nebo v ni zacit pridavat a tim vic to klopit, ale to chce cas.

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 23:19 | Nahoru | #41
Ruzena89> No to logicky jo, ale myslim to ve vztahu k te spatne jete gumě, abych neztratil přilnavost na předku, tak jezdit víc pod plynem a necuknout

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 23:29 | Nahoru | #42
placka na predku je opravdu nahovno, na zadku taky,ale neni to tak hrozny, krom toho muze byt lehce oskakana, na fotce to neni moc videt. Jde o to ze jedes po maly kontaktni plose diky tomu hrbu z placky na hranu gumy... Ja jsem ti rekl svuj nazor a pod strom bych si koupil gumy byt tebou... jdu chrápat

cao

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

9.9.2013 v 07:59 | Nahoru | #43
Je to rukama....

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

9.9.2013 v 10:34 | Nahoru | #44

nick_obsazen píše: JardelT> Není ono? Kazíš mi plány většina je vychvaluje, ale kdo ví co jezděj...do Pirellek bych nešel...v hlavě mám nějakej blok, že je to předraženej krám až ty Z8 vyhodíš, dej recenzi!

Edit: tak málo =O je fakt, že to jsou docela "lepidla", ale ne kdo ví jaký



tak jakmile budu přezouvat na nové, tak recenzi napíši, zatím na nich najeto jen 2 tis km, ale oproti Continentalům tak rychle neubývají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

9.9.2013 v 12:29 | Nahoru | #45

nick_obsazen píše: To je dneska nějaká podmínka toho abych jezdil? Ano, nemám teď ani zadek až ke kraju a je tam 0.5cm poserpruh a? Za tebou stojí nějaké výsledky nebo si klasický flamer?



V názvu máš hrana pneu sjetá. Tudíž Ti píšu,že žádnou hranu sjetou nevidím. Mám pravdu či nemám?

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

11.9.2013 v 08:55 | Nahoru | #46
PEPAFJR> Vymysli na ten počet znaků, který se musí do nadpisu vlézt, něco lepšího...plocha pneu? To by se nikdo nechytl je to slovíčkaření, v tom případě tvou původní narážku chápu

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

25.9.2013 v 22:30 | Nahoru | #47
Ahoj :) ...sjela se mi úplně stenjě při letošní cestě do portugalska :) ...co se té mojí týče, tak to bylo dáno nejspíše několika tisíci kruhovými objezdy- agresivní najetí překlopení na levou stranu samozřejmě podržení pod plynem (nadměrné opotřebení levé strany) a následné vyjetí pod plynem a překlopení ovšem už jen krátce na pravou stranu... ...to vše s baťůžkem a plně naloženou motorkou... ...následně se to dokazilo v pyrenejích a alpách kdy jsem nedostatečně naklápěl a využíval tak měnší část pneu než na pravé straně... ...a jednoznačně to zhoršilo vlastnosti :) metzeler Z6

Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

25.9.2013 v 22:42 | Nahoru | #48











tady je vidět rozdíl :) ...na nynějších Z8 zatím nic mimo normál, chtělo to změnit styl a dopilovat náklony na pravou stranu :D a kruháče jezdit v klidu ono se to nezdá ale za životnost pneu udělej jednu věc 5000krát a zaručeně se to na ní podepíše ;)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist