globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papíry
Zdravým mám dotaz.. Jak mám přihlásit na papíry svojí Babettu, Stadiona S 22 a Fichtla?? Nic k nim nemám akorát štítky a k Babettě už mám jenom zárušní list a doklad o koupi.. Prosím poraďte.. Dík moc..

Papíry

20.8.2013 v 01:33 | Nahoru | #1
Babetu přihlašovat není potřeba k jejímu provozu potřebuješ jen poviné ručení a to sjednáš na vin které je na štítku. Pro lepší pocit si můžeš na aukru,bazoši nebo na jiné inzerci koupit prázdnou kartičku,ale není to potřeba. To samé platí pro stadion. U pincka je to jiné. Ten podléhá registraci a když nemáš tp tak ho legálně nepřihlásíš. jedině sehnat doklady z jiného a dát ho na ně,ale když se pionýr na papírech nechá koupit za cca 4000 tak je to podle mě zbytečné

Papíry

20.8.2013 v 08:32 | Nahoru | #2
Takže jenom povinný ručení a můžu lítat jo?? Já myslel jestli Babetta a Stadion nemaj taky TP No a kamarád říkal at dám fíka na veteránský papíry ale prej je to docele vejvar.. a každej rok technická...

Papíry

20.8.2013 v 08:59 | Nahoru | #3
Je to jak píše Wolken, na mopedy neni potřeba TP ani STK. Takže jenom pojistit a jezdit, teda pokud máš příslušný ŘP. Dát fichtla na veteránský zní sice moc pekně, ale počítej že jednodušší a levnější by bylo koupit fichtla s TP

Papíry

20.8.2013 v 12:18 | Nahoru | #4
Jen pro upřesnění i když to není asi tvůj případ.Nekteré Babetty mají přidělenu registrační značku.Bylo totiž období kdy zákonodárci schválili takovou pitomost.Ti co počkali v rámci přechodného období , až to zruší se značce vyhnuli.A ti, co spěchali si Babettu nechali registrovat a mají tedy značku .

1 reakcí na tento příspěvek Papíry

20.8.2013 v 12:57 | Nahoru | #5
Já značku nemám.. no papíry.. Právě si je dělám a chci všechny motorky v garáži přihlásit na papíry.

Papíry

21.8.2013 v 20:08 | Nahoru | #6
Takže stačí pouze povinné ručení a popř. kartička?? Není to trošku málo??

Papíry

21.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #7
Na babettu a stadiona ano...na fichtla musíš mít TP...

(reakce na) Papíry

22.8.2013 v 13:50 | Nahoru | #8
Doolezal> Babettu a Stadiona na papíry nedávej. Není větší opruz než při prodeji řešit zbytečnosti jako přepis (kupce zase přihlášení, které taky není zadarmo) a konkrétně pro mě je to jednoznačně "závada" navíc, takže bych při koupi upřednostnil raději babettu bez značek. Vždyť právě ta "svoboda" bez nutnosti se někde registrovat je jedna z předností těchto mopedů.

Papíry

22.8.2013 v 14:07 | Nahoru | #9
Já to nechci prodávat.. :DD Ty nikdy nepůjdou pryč :DD Je to žačátek mé "sbírky"

Papíry

10.9.2013 v 17:56 | Nahoru | #10
Čaues draci,mám dotázek. chtěl bych přihlásit pionýra kterého jsem hoodně za dobře pořídil a stav je opravdu hezký a hlavně motor jede neskutečně dobře.No mám nabídku TP knížečky která neni nijak zrušená,teda když je asi stále platná tak lze ji použít a přihásit na ni Pionýra? díkes za rady :)

Papíry

11.9.2013 v 13:16 | Nahoru | #11
Ano, pokud jsou ty papíry stále platné a psané na někoho, kdo by to na tebe odhlásil, tak by to neměl být problém. Vyměníš štítek, a přerazíš nebo necháš vymazat číslo motoru...

2 reakcí na tento příspěvek Papíry

11.9.2013 v 22:38 | Nahoru | #12
ahoj, musí mít moto na závody veteránů licenci?

Papíry

12.9.2013 v 17:11 | Nahoru | #13
ahojte mam na ruke že kupim TP na pioniera no on ma len techničak a nič ine bude sa to dat prihlasit

Papíry

12.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #14
Pokud je TP platný a přepsatelný, tak to nebude problém. Štítek si vyrazíš nový sám a SPZ nahlásíš jako ztracenou...

(reakce na) Papíry

12.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #15
institute> Jakou licenci máš na mysli?

Papíry

16.9.2013 v 20:35 | Nahoru | #16
Add pincek, pokud je mu 30+ let, tedy rok výroby 1983 a starší, tento údaj je na štítku a je k němu nějaká kupní smlouva, doporučuji obrátit se na některý klub historických vozidel oprávnění k testování a postavit ho na zvláštní registrační značku, tedy tzv. Véčka.

(reakce na) Papíry

16.9.2013 v 20:41 | Nahoru | #17
institute> Doporučuji prostudovat Sportovní řád pro rok 2013 Autoklubu České Republiky např zde http://www.autoklub...iloha-l-msr-fia.html

Je třeba rozlišovat mezi závody historických vozidel a soutěžemi historických vozidel, ty většinou neřeší rychlost ale jiné úkoly (např dovednostní, znalostní) a na ty se může přihlásit kdokoliv kdo má historické vozidlo. Závody spočívající opravdu v rychlostních soutěžích by pak asi licenci vyžadovat mohli, zde si nejsem jist, u aut je potřeba vystavit FIA kartu, ale zda má FIM něco podobného....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 17 Dnes v 00:41 ronda
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 12 4.5.2024 v 21:37 pitbikeros
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 20 4.5.2024 v 08:34 Mira-


TOPlist