globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr Dirt bike 250ccm
 
9.8.2013 v 12:20
Zdravím
Už nějakou dobu přemýšlím o koupi nějakého stroje na vyblbnutí. Zalíbily se mi dirt bike 250, ale i po týdnu procházení internetu se vůbec nemůžu zorientovat který model a značku vybrat. Asi nejvíce se mi zamlouvá X-motos, ale každý prodejce si udává označení jaké chce. Co jsem tak pročítal tak první modely měly hrozný podvozek a co jsem pochopil tak modely s přepákováním zadního tlumiče jsou na tom lépe. Ale co mi zas tvrdil jeden prodejce první modely měly lepší motory a ty dnešní s vodníkem stojí za prd... No a čím víc o tom hledám jsem z toho zmatenějším čím dál víc. Předtím jsem měl dirt 125ccm a s ním jsem byl spokojen motor byl držák a dodneška chytá na poprvé a žádná větší údržba se nikdy nekonala jen výměny oleje a občas jsem si pohrál s karburátorem. (Nepočítám nějaké ulomené páčky a tak, tomu se člověk nevyhne u žádného stroje ;) ) Nejdřív jsem také uvažoval o nějakém japonci jenže to je taková střela na slepo nechci za něj vyhodit prachy a aby se mi to po měsíci rozsypalo. A nechal jsem min 10 000.- za Go a podobně. Známý má Apollo orion agb 31 (myslím =D ) a je s ním spokojenej. Chtěl bych vědět co by jste mi doporučily za značku i model a přímo prodejce kde ho můžu koupit? Cena okolo 30000.-
Ještě bych se chtěl zeptat jak je to s dostupností dílů na tyhle motorky dá se na to vůbec něco sehnat? Myslím hlavně díly k motoru.
Předem děkuji za vaše odpovědi
S pozdravem Ondra

Výběr Dirt bike 250ccm

9.8.2013 v 18:12 | Nahoru | #1
Trochu ještě rozepiš co si představuješ pod pojmem vyblbnutí. Jestli enduro,trať nebo jen polňačky. Protože na traťi tyhle stroje v téhle ceně namají co dělat.A pokud jde o originál tlumiče tak na extra skoky zapomeň. Mám mikilon 250 MTL vzduch a kamarád XB 33 taky vzduch a motory drží,ale to ostatní si budeš muset doladit. Díly na motory jsou,ale musíš počítat s dodací lhůtou cca 14 dní. Normální spotřebák je většinou skladem,ale na to ostatní si budeš muset počkat. Já mám moto kupované tady ,ale jestli Ti můžu do toho kecat tak ten co mám já nekupuj. Nemá přepákování centrálu který dostává tak velké rány,že hned odejde a celkově je ta kvalita stroje o dost horší než u té xb 33 a těch pět táců co ušetříš tam zase nacpeš v úpravách.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Dirt bike 250ccm

9.8.2013 v 18:30 | Nahoru | #2
Vyblbnout se chci na polňačkách trať jen výjimečně spíše vůbec =) Nepočítám s žádným FMX =D ne chci to jen na pole, louky ;) No mě se nejvíce zamlouvá nějaké to Xmotos s tím přepákováním a na kolech 21/18, ale vůbec netuším který model je nejspolehlivější. Každopádně s úpravami/opravami počítám ;)

(reakce na) Výběr Dirt bike 250ccm

9.8.2013 v 18:38 | Nahoru | #3

Brabo píše: Vyblbnout se chci na polňačkách trať jen výjimečně spíše vůbec =) Nepočítám s žádným FMX =D ne chci to jen na pole, louky ;) No mě se nejvíce zamlouvá nějaké to Xmotos s tím přepákováním a na kolech 21/18, ale vůbec netuším který model je nejspolehlivější. Každopádně s úpravami/opravami počítám ;)


Spolehlivost je pokud jde o motor stejná,protože ten motor je stejnej jak v mikilonu tak x-moto. mrkni a pročti ještě tohle

Výběr Dirt bike 250ccm

9.8.2013 v 20:38 | Nahoru | #4
jj děkuju to už pročítám =) A který myslíš že z těchto bude nejlepší zvolit?
1. X MOTOS XB-30 250CC 4T - 26.990 Kč
Motor 4takt jednoválec
Obsah 250ccm
Výkon 14.7 kW / 6500 ± 5% r / min
Chlazení vzduchem
Kompresní poměr 9,2 : 1
Startování elektrické/mechanické (pákou)
Zapalování elektronické, bezdotykové bateriové zapalování CDI, 12V instalace (možnost připojení světel)
Karburátor JAPAN style
Palivo BA 95 Natural
Kapacita nádrže 3,5 l
Průměrná spotřeba 4 l / 100 km
Převodovka 5 rychlostí 1-N-2-3-4-5
Řazení Manuální
Motorový olej 10W/40 Racing
Pérování přední vidlice UP SIDE DOWN style
Pérování zadní centrální stavitelný tlumič
Přední kolo - rozměr přední 17" plechová drátová s povrchovou úpravou eloxem, vylepšené a odlehčené náboje kol
Kolo zadní - rozměr zadní 14" - plechová drátová s povrchovou úpravou eloxem, vylepšené a odlehčené náboje kol
Brzdy hydraulické kotoučové s tvarovými (ozubenými) kotouči, dvoupístkové brzdové třmeny,panceřové hadice
Rám ocelový vyztužený typu DELTABOX
Celkový rozměr motocyklu 190 x 88 x 110 cm
Celkový rozměr originálního balení 154 x 43 x 75 cm
Hmotnost balení 120 kg
Výška sedla 90 cm
Maximální zatížení 120 kg

2. X MOTOS XB-35 250CC 4T - 31.990 Kč
Motor 4takt jednoválec 4takt vzduchem chlazený jednoválec
Obsah 250ccm
Výkon 20PS / 14.7 kw
Chlazení vzduchem
Kompresní poměr 9.5 : 1
Startování elektrické/mechanické (pákou)
Zapalování elektronické, bezdotykové bateriové zapalování CDI, 12V instalace (možnost připojení světel)
Karburátor JAPAN style
Palivo BA Natural 95
Kapacita nádrže 5,5 l
Průměrná spotřeba 4 l / 100 km
Převodovka 5 rychlostí 1-N-2-3-4-5
Řazení Manuální
Motorový olej 10W/40 Racing
Pérování přední UP SIDE DOWN style
Pérování zadní centrální stavitelný tlumič
Přední kolo rozměr přední 80/100 - 21" plechová drátová kola s povrchovou úpravou eloxem, vylepšené a odlehčené náboje kol
Kolo zadní rozměr zadní 110/100 - 18" plechová drátová kola s povrchovou úpravou eloxem, vylepšené a odlehčené náboje kol
Brzdy hydraulické kotoučové s tvarovými (ozubenými) kotouči, dvoupístkové brzdové třmeny,panceřové hadice
Rám ocelový vyztužený typu Delta box
Celkový rozměr motocyklu 197 x 88 x 128 cm
Celkový rozměr originálního balení 176 x 46 x 87 cm
Hmotnost balení 132 kg
Výška sedla 95 cm
Maximální zatížení 150 kg

3. X MOTOS XB-33 250CC 4T - 32.990 Kč
Motor 4-takt jednoválec
Obsah 250 ccm
Výkon 20PS / 14.7 kw
Chlazení chlazení vzduchem
Kompresní poměr 9,2 : 1
Startování nakopávačka + el. startér
Zapalování C.D.I.
Karburátor Japan style
Palivo BA 95 Natural
Kapacita nádrže 7,5 litrů
Průměrná spotřeba 4 l / 100 km
Převodovka 1-N-2-3-4-5
Řazení manuální
Motorový olej 10W40 Racing
Pérování přední up-side down style
Pérování zadní centrální stavitelný tlumič
Přední kolo - rozměr 80/100 21" plechové drátové
Kolo zadní - rozměr 110/90 18" plechové drátové
Brzdy kotoučové hydraulické
Rám vyztužený ocelový typu Delta box
Celkový rozměr motocyklu 215 x 84 x 122cm
Celkový rozměr originálního balení 184x 46 x 89 cm
Hmotnost balení 130 kg
Výška sedla 920 mm
Maximální zatížení 150 kg

4. X MOTOS XB-31 250cc H2O 4T - 33.990 Kč
Motor 4 taktní, 1 válec
Obsah 250 ccm
Výkon 20hp / 14.7 kw
Chlazení vodní chlazení
Kompresní poměr 9,5:1
Startování Elektrický startér + nožní startér
Zapalování CDI
Karburátor JAPAN style
Palivo BA Natural 95
Kapacita nádrže 5,5 l
Průměrná spotřeba 4 l / 100 km
Převodovka 5 rychlostní
Řazení 1-N-2-3-3-5
Motorový olej 10W40 RACING
Pérování přední vidlice UP SIDE DOWN style
Pérování zadní centrální stavitelný tlumič
Přední kolo - rozměr 21" 80/100 drátové ráfky s povrchovou úpravou, vylepšené a odlehčené náboje kol
Kolo zadní - rozměr 18" 110/90 drátové ráfky s povrchovou úpravou, vylepšené a odlehčené náboje kol
Brzdy hydraulické kotoučové s tvarovými (ozubenými) kotouči, dvoupístkové brzdové třmeny
Rám ocelový typu DELTABOX
Celkový rozměr motocyklu 200 x 85 x 120 cm
Celkový rozměr originálního balení 177 x 42 x 82 cm
Hmotnost balení 120 kg / 97 kg
Výška sedla 960 mm
Maximální zatížení 140 kg

Výběr Dirt bike 250ccm

9.8.2013 v 21:44 | Nahoru | #5
Hele zeptej se ještě na motochina kovboje,ale za mě jestli to máš na pole tak 30 určitě ne- Malý kola jsou na enduro ježdění k ničemu a budou omezovat prostupnost terénem. U 31 se mi nelíbila ta nedomrdlá stavba. Krátká vysoká a nevím jak to bude stabilní a vyvážený. Motor vodník neznám tak nemůžu soudit jestli jede líp,ale nechtěl sem ho z důvodu pádu,protože když sem měl motorku s chladičem tak sem ho 2x urazil proto sem vzal vzduch. Na 35 sem nejel tak zase nemůžu soudit,ale je jich všude plno a když se mrknu jak vypadají po roce užívání tak je vidět,že dost stárnou před očima oproti 33 ta vypadá pořád pěkně a taky je o dost kratší než 33 která se mi líbí nejvíc,ale je to jen můj názor.

Výběr Dirt bike 250ccm

10.8.2013 v 22:39 | Nahoru | #6
Ahoj já a kámoš máme xb 31wodníka a prej má o něco větší výkon než vzducháč ale to je jedno. Mám ho necelej rok a zatím se nic nerozbilo samovolně !! Samozřejmě nějaký orvaný plasty a páčky při pádech na ledovejch cestách a na výjezdech o stromy ale s tím se nějak počítá a řekl bych že tyhle motorky od xmoto jsou dost podceňovaný protože co mám tuhle motorku poznal jsem pár lidí co vlastněj značkový motorky a nějak tuhle sezonu nejezděj !!! U vodníka jsem udělal takovej malej tuning chladičů protože jsou dost křehký a tak po větším pádu je potřeba zalepit nebo vyměnit chladič a proto jsem hledal po internetu a našel jsem nějaký ty výstuhy chladičů a tak mě a kámoše napadlo že si je vyrobíme sami na míru výsledek dopadl celkem dobře přidali jsme tam ochranou mřížku proti kamínkům a po pár dost tvrdejch pádech chladič vydržel takže doporučuju udělat něco podobnýho pokud se nechceš pořád bát že někde lehneš. Nedávno jsem byl jezdit s kámošem co má Husqvarnu te410 což je ostrý enduro a tak jsme jezdili v lese a docela jsem mu stačil a hlavně mezi stromama ve výjezdech si myslím že xmoto má trochu navrch protože ta váha kolem 100 kg to je jak skutr oproti 150 kg což je fakt znát !! Samozřejmě to nemužu tak vychvalovat protože to má čínský neduhy jako špatně lícující plasty a horší zpracování ale za tu cenu je to opravdu motorka pro zábavu a na naučení tady je video z mejch začátků teď už jezdíme trochu rychlejc



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist