Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.
Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?
Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
3 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
loni jsem měl B6 rv. 2001 N ko - vypadalo úplně stejně jako tvoje, jen mělo nějakou kosmetiku. Letosošní sezonu mě můj kamarád (který nikdy před tím moto neměl) navnadil na B12, taky rv 2001 Nko. Rozdíl v pohotovostní hmotnosti B6 vs B12 je cca 20 kg (což je o hodně méně, než si většina lidí myslí)
Nemůžu říct, že by 6ka měla nějaký nedostatek výkonu. To určitě ne. Je fakt, že se musela více točit. Do té doby, než jsem jezdil na B12, žádný nedostatek výkonu jsem nepociťoval. B12 táhne odpoda jako traktor, má mohutný zátah, je doslova k neutahání. Ať jedeš v jednom, ve dvou s kuframa nebo bez, ta motorka pořád uhání dopředu jako rozzuřený býk. Myslím, že by mohla tahat i karavan :D (max výkon v 8500ot/min) Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
Naposledy editováno 16.08.2013 07:22:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
lukix píše: ...Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
Co tam máš za gumy? To dělá moc. Dej tam novou celou sadu sportovních gum (se špičatym profilem) a uvidíš ten rozdíl
A jestli i to ti bude málo, tak široký řidítka a motorka má hned o dvacet kilo míň.
lukix píše: Ahoj,
loni jsem měl B6 rv. 2001 N ko - vypadalo úplně stejně jako tvoje, jen mělo nějakou kosmetiku. Letosošní sezonu mě můj kamarád (který nikdy před tím moto neměl) navnadil na B12, taky rv 2001 Nko. Rozdíl v pohotovostní hmotnosti B6 vs B12 je cca 20 kg (což je o hodně méně, než si většina lidí myslí)
Nemůžu říct, že by 6ka měla nějaký nedostatek výkonu. To určitě ne. Je fakt, že se musela více točit. Do té doby, než jsem jezdil na B12, žádný nedostatek výkonu jsem nepociťoval. B12 táhne odpoda jako traktor, má mohutný zátah, je doslova k neutahání. Ať jedeš v jednom, ve dvou s kuframa nebo bez, ta motorka pořád uhání dopředu jako rozzuřený býk. Myslím, že by mohla tahat i karavan :D (max výkon v 8500ot/min) Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
jestli se s tím v zatáčkách pereš, tak udělej co ti psal Lihouš, tzn. široké řidítka a není od věci to nakopnout na přepákování. díky tomu se zkrátí stopa a najednou je z líné mrchy svižná kočka, která se překlápí sama. a jináč ložisko v kruk řízení, novej olej do vidlí atd. mně úplně dostalo jak se Bandit jízdně zlepšil prohozením tlumiče z GSXR, jiná mašina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 110 | Dnes v 16:18 FJRPEPA |
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 16 | 10.6.2024 v 14:31 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |