Mám motor Minarelli AM6, kit 75cc, originál výfuk, klikovku a karbec, kterej je přetryskovanej na těch 75cc. tady píšou, že je to v pořádku. (Je to v pořádku??)
Životnost válce odhaduju na těch 8, 9 tisíc a tak by mě zajímalo co potom?
Mám koupit ten stejnej válec, nebo třeba 90, a bez jiných změn pak ladit trysku?
Našel jsem tento válec, jen za 2000. Normálně takový válec stojí nějákých 70000. Co si o tom myslíte? Bude to nějákej nekvalitní sráč? Říkám si, jestli ho nekoupit a nevyzkoušet to, i kdyby měl životnost nějákých 3000km... Potom bych třeba koupil kvalitní 90tku, nebo se vrátil ke kvalitní 75tce.
Další varianta je koupit 75cc, a k tomu lepší klikovku (ovšem až v zimě, až bude motorka stát).
Případně, kdybych kupoval tu 90tku, důvod proč se nemá použít originál karbec, a výfuk je ten, že se naplno nevyužije potenciál válce, nebo co?
Díky
Číkus píše: Na žihadlo za 39.000 je škoda dávat jen takovej nějakej kit, dej tam něco, co zvedne výkon pořádně, třeba turbonator, to ti udělá i 20 koní navíc.
a k tomu magnetizér paliva a vzduchu
Číkus píše: Na žihadlo za 39.000 je škoda dávat jen takovej nějakej kit, dej tam něco, co zvedne výkon pořádně, třeba turbonator, to ti udělá i 20 koní navíc.
To zas ne, bych vedle již zmiňovaného magnetizéru musel dávat ještě tablety do nádrže, a zas tolik do toho investovat nehodlám...