paolo_novy Přidat reklamu

Téma: je to pravda ?
13.6.2013 v 22:03
Zdarec dneska na trati byla řec otom že se může do chladiču nalít destilovaná voda. Je to pravda ??

1 reakcí na tento příspěvek je to pravda ?

18.6.2013 v 14:28 | Nahoru | #1
Ať taky trochu přispěji do mlýna.
Gufero vodní pumpy rozhodně není mazáno nemrznoucí kapalinou speciálně určenou do těch našich zázračných strojů. To si jednou vymyslel nějaký pablb a dost lidí se toho chytlo.
Nemrznoucí kapalina má za úkol nezmrznout,ochraňovat proti korozi (což moc dobře neumí), zabránit úsadám čehokoli v systemu a má o 3% vyšší bod varu než destilovaná voda.Navíc má menší roztažnost vzhledem k teplotě než destilka. To jsou všechny důvody proč používat směs nemrznoucí kapaliny a destilované vody.

Vše je velmi diskutabilní a tomu všemu nahravá fakt, že destilovaná voda má bod varu při přetlaku 1 bar. malinko pod 115°C. A to jak víme chladící soustavě bohatě stačí.

Proto si stojím zatím,že sezónním používáním destilky v chladící soustavě se téměř nic nestane. Jediné čeho bych se bál, je nedostačující expanzní nádoba chladící kapaliny na určitých strojích. Věc jiná je používání vody z řadu,tam hrozí usazování vodního kamene a následné přehřívání určitých míst chladící soustavy.

Pro oponenty: co třeba takové gufero kalového čerpadla,co třeba ucpávky na horizontálních čerpadlech , čím pak jsou tato hřídelová těsnění mazána?

(reakce na) je to pravda ?

18.6.2013 v 14:39 | Nahoru | #2

adamstast píše: Ať taky trochu přispěji do mlýna.
Gufero vodní pumpy rozhodně není mazáno nemrznoucí kapalinou speciálně určenou do těch našich zázračných strojů. To si jednou vymyslel nějaký pablb a dost lidí se toho chytlo.
Nemrznoucí kapalina má za úkol nezmrznout,ochraňovat proti korozi (což moc dobře neumí), zabránit úsadám čehokoli v systemu a má o 3% vyšší bod varu než destilovaná voda.Navíc má menší roztažnost vzhledem k teplotě než destilka. To jsou všechny důvody proč používat směs nemrznoucí kapaliny a destilované vody.

Vše je velmi diskutabilní a tomu všemu nahravá fakt, že destilovaná voda má bod varu při přetlaku 1 bar. malinko pod 115°C. A to jak víme chladící soustavě bohatě stačí.

Proto si stojím zatím,že sezónním používáním destilky v chladící soustavě se téměř nic nestane. Jediné čeho bych se bál, je nedostačující expanzní nádoba chladící kapaliny na určitých strojích. Věc jiná je používání vody z řadu,tam hrozí usazování vodního kamene a následné přehřívání určitých míst chladící soustavy.

Pro oponenty: co třeba takové gufero kalového čerpadla,co třeba ucpávky na horizontálních čerpadlech , čím pak jsou tato hřídelová těsnění mazána?



Mne by treba 115 stupnu nestacilo, tolik jsem mel v Rakousku pri jizde v kolone do prudkeho kopce za kamionem Pri jizde do 50km/h ma VTR porad 105 stupnu a jede vetrak, v Honde to trochu nedomysleli
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist