Naposledy editováno 09.06.2013 19:22:15
1 reakcí na tento příspěvek problém s motorem
Ale pokud válec jinak jede dobře a motor nemá znatelně snížený výkon (a kompresní tlak by byl v pořádku), tak bude pravděpodobně v háji gufero sacího ventilu a přes to se dostává olej do válce.
Vulcana si nemůžu teď vybavit, ale pokud máš rybinu jako Drifter, tak to moc poznat nebude, ale pokud máš oddělené výfuky, poznáš to i podle toho, že zadní válec bude modře kouřit. Stalo by se to i při závadě gufera výfukového ventilu, ale to by se olej nedostával do válce a nesvinil by svíčky.
Mohl by být i rozhozený karbec, ale to by místo karbonování spíš jen svinilo svíčky od sazí a navíc pokud máš tu verzi s jedním karbcem, tak by se to těžko projevilo jen na jednom válci.
Jako první bych podezíral gufero na sacím ventilu.
1 reakcí na tento příspěvek problém s motorem
Kolik papá oleje????
Má dva filtry tak jestli jsou půchozí a dva karbece jestli není pořád zataženej sytič!!!
VN-ko 95 jsem měl a docela dost olej papala ,ale nikdy se svíčky nezasr....
nechal jsem udělat go motoru v Kawasaki Brno 36000 kč v prd.... a papala olej pořád i když míň.
Na gufírka jsem taky sázel ,ale jak sundali hlavy bylo všechno jasný.....Prosvítalo mezi pístem a válcem jako blázen .
Divili se ,že to vůbec jelo ,ale při takovém obsahu to asi pojede vždycky
Tak ať se Ti daří a motorku dáš dohromady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s motorem
Ahoj. Tlaky ve válcích jsou dobrý, hlavně jsou v obou válcích stejný. Motor výkon taky neztrácí. Takže to bude asi to gufero na sacím ventilu.Pokud s tím půjde jezdit, tak to rozeberu až po sezoně.
Díky moc za radu a měj se Honza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s motorem
Ahoj, loni a předloni to bylo tak litr a půl až dva litry na 5000 km.Letos nevim, nejezdim, protože furt prší. Na olej mám určitě jen jeden filtr. Nejspíš to bude to gufero na sacím ventilu.
Dík s měj se Honza
Je to na Tobě, ale já osobně bych s tím radši moc nejezdil, ať se toho nakonec nepodělá ještě víc. Stejně pak bude nejlepší shodit hlavy obě a raději gufera vyměnit na všech ventilech, změřit vůli vodítek a ventily zabrousit. Nebylo by přitom od věci sundat a přeměřit i válce, jelikož kvůli sundání hlav motor stejně bude muset z rámu ven. Když jsou dobré tlaky, jak píšeš, tak by snad rozborka válců šla ještě odložit, je to holt o úvaze, jestli to teď udělat z gruntu, nebo pak třeba za pár let motor zbytečně vyndávat a rozebírat znovu kvůli výměně kroužků, přehonování a možná rovnou výbrusu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |