globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levý výfuk slabší
26.5.2013 v 18:51
Dobrý den,mám dotaz ohledně mé Jawy 350,je to mašina 634 ale motor 632,mám dotaz ohledně tlaků nejspíše,pravý výfuk má dobrý zvuk ale levý neustále je takový slabší,nevíte v čem by mohl být problém ? Výfuky jsou čisté :)

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 19:07 | Nahoru | #1
to je normální.

1 reakcí na tento příspěvek Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 19:14 | Nahoru | #2
je to tím že tam je jeden karbec

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 19:18 | Nahoru | #3
Jo, normální jev, nikdy nemáš ty těsnící kroužky plechoklingeritový v obou lufech úplně stejný a stejně utěsněný. Jestli na startovačce necítíš rozdíl mezi válci když ji "prošlapáváš" ručně, nehledal bych v tom problém a normálně jezdil pokud motorka jezdí a funguje jak má. Mám motor něco přes 3 OOO km po generálce a taky mi čoudí jeden lauf víc a druhej míň - je to normální jawí věc.

Naposledy editováno 26.05.2013 19:18:59

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 19:55 | Nahoru | #4
Já měl dvě Jawy. Levý výfuk byl vždy slabší na tlak, ale i méně kouřil. To bylo normální snad u všech třipade.

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 20:01 | Nahoru | #5
To není závada,nýbrž vlastnost tohoto stroje,mám to taky tak. Kdyby Ti kouřil více levý bylo by špatný gufero na klice.

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 20:12 | Nahoru | #6
Taky se pridam Me to dela taky

Levý výfuk slabší

26.5.2013 v 20:19 | Nahoru | #7
Když motor rozebereš, uvidíš, že je na něm kupa výrobních nepřesností a výšky hran kanálů jednoho válce jsou oproti druhému odsazeny kolikrát i o dva milimetry. Tím pádem má pochopitelně každý válec odlišné časování a díky použití jednoho karbce nejde štelovat každý válec zvlášť.

Hlavně koukni na barvy svíček a pokud jeden z válců bude jevit známky chudé směsi, raději karbec trochu "přikrm". Je lepší mít jeden válec o něco bohatší a občas vyčistit svíčku a možná i výfuk, než seřídit směs podle tohoto válce a "chudší" válec potom zadřít, nebo i propálit píst.

Levý výfuk slabší

27.5.2013 v 05:39 | Nahoru | #8
diky

(reakce na) Levý výfuk slabší

27.5.2013 v 07:24 | Nahoru | #9

VITEK_M píše: je to tím že tam je jeden karbec


TO JSEM NEČEKAL....A TAKY JEDNA SEDAČKA

2 reakcí na tento příspěvek Levý výfuk slabší

25.6.2013 v 19:52 | Nahoru | #10
ale ten výfuk je hodně slabý... pořád uvažuju čím to může být.

(reakce na) Levý výfuk slabší

25.6.2013 v 21:45 | Nahoru | #11
Ondero> tak nezbývá nic jiného nežli si změřit kompresní tlaky. Z toho se posoudí v jakém stavu jsou kompresní stavy válců. Je na to přístroj origo a natočí se místo zapalovací cívky,dá se plný plyn a ostře se několikrát prošlápne. Uděláš levý i pravý válec a uvidí se jak na tom jsou.

(reakce na) Levý výfuk slabší

25.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #12
Ondero> Jakou barvu má ta levá svíčka???

Levý výfuk slabší

26.6.2013 v 11:06 | Nahoru | #13
Je černá vypálená..ale zajímavé je to,že když motorka je studená má to lepší zvuk a když je hodně zahřátá tak je to čím dál slabší,připadá mi to tak.

Levý výfuk slabší

26.6.2013 v 19:29 | Nahoru | #14
pokud je černá po delší jízdě tak máš příliš bohatou směs. Mě to studený taky bafá rovnoměrněji. Zkontroluj hladinu v karbu,vyčistit. Vzduchový filtr máš čistý? Ty tlaky bych změřil,aby bylo jasno.

Levý výfuk slabší

26.6.2013 v 20:05 | Nahoru | #15
Nemuze se prehrivat treba rotor?

Levý výfuk slabší

21.8.2016 v 10:18 | Nahoru | #16
Ahoj,
před časem se řešil skoro stejný problém na mojí 634, motor tam je 633-4. Taky mi z P výfuku šel větší tlak spalin a z L opravdu výrazně míň (skoro vůbec a i při vytočení motoru). Bylo to poznat i volnoběžnym chodu, když sem se snažil poslouchat jen P výfuk, tak pálil pěkně pravidelně jako jednoválcová 250, ale L ten pálil nepravidelně, zapálil mnohem míňkrát než ten P za stejnou dobu. Tak jsem vyndal tlumící vložky z výfuků a nadlábnul jsem to bez nich. Motor šel najednou normálně z obou výfuků šel najednou stejný tlak a i chod byl obou válců stejný. Výfuky taky byly čistý, ale po pozornější prohlídce jsem zjistil, že mám v obou výfukcích uvolněné přepážky, který se tam naskládaly na sebe.
Takže výfuky nekladli každý stejný odpor, a jeden byl prostě přidušenější. Po výměně výfuků se tento problém odstranil, a i dokonce jiné závady na které jsem byl už zvyklý, to že na volnoběh to mělo občas 1100 ot. pak to padlo na 300, někdy zas 900, taky se zmenšily vibrace motoru a hlavně motor je mnohem tišší a míň se hřeje.
Na motorce jsem měl a mám ještě ty starší originál výfuky doutníky.

Taky by to mohl být špatný předstih jeden válec pálí trochu dřív nebo pozdějš, špinavý kladívko, svíčka, cívka, kabel, kondenzátor.

Naposledy editováno 21.08.2016 10:23:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist