paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3
Dobrý den,
mám problém se svou motorkou(je to moje první) Yamaha Virago 535. Při přidávání plynu mi reaguje tak do 1/3, pokud přidám plynu víc, tak motorka nezrychluje a akorád tam začne něco mlátit v motoru, ale do tý 1/3 reaguje uplně normálně, volnoběh taky občas vypadával, ale když jsem zvýšil jeho otáčky, tak se udrží. Jezdit se na tom +- dá, ale je problém při předjíždění kdy za to nemůžu pořádně zabrat a taky na pětku mi to víc jak 90 nejede.
Nevíte čím by to mohlo být?
Myslim si že by to mohlo být membránama, vypadají staře a jsou na nich mikroskopické dirky po okraji - karburátory jsem už čistil několikrát. Je možný, že to na to má až takovej vliv? Chtěl bych si být jistý, než se pustim do koupě nových membrán, neni to zrovna levná záležitost.

Předem děkuju za Vaše rady.

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 12:47 | Nahoru | #1
Jestli jsou membrány děravý, je po nich. A ano, může to být tím, membrány otvírají šoupátka, ale děravý málo nebo vůbec.

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

22.5.2013 v 13:57 | Nahoru | #2
Pokud něco tluče v motoru, tak asi občas vynechává svíčka, zkus jinou, jinak teď jsem řešil prošlehlé kabely od cívek , to taky nedostaneš do tahu..

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 14:20 | Nahoru | #3
Také jsem se setkal s takovou, která se při přidání plynu nad 2/3 začala dusit, jako když se zapne sytič a jela sotva 90km/h, ale pokud se držel plyn těsně pod kritickou hranicí, rozjela se i na 105km/h. Každopádně vyměň membrány, ale pokud se motor při přidání více plynu jakoby dusí bohatou směsí, tak by mohla být i ulomená jehla, klidně i jen v jednom karbci.

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

23.5.2013 v 09:24 | Nahoru | #4
Svíčky jsem kupoval nový, bylo to o malinko lepší (držel víc volnoběh), ale ta v prvnim motoru se pořád zanáší sazema proto asi vypadává... ta v zadnim je v pohodě a když jsem je vyměnil, tak pořád byla zanesená ta v prvnim motoru(ta ze zadního po výměně ), takže svíčkama to nebude. Motor akorád střílel při ubrání plynu, ale teď už to nedělá. Karburátory jsem kontroloval a čistil už dvakrát a jehly byby obě vpořádku.
Jinak moc děkuju za vaše názory... skusim koupit nový membrány a uvidim jak to bude vypadat.

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 14:31 | Nahoru | #5
Sice si pleteš pojmy s průjmy (přední válec/ první motor), ale evidentně máš na předním válci bohatou směs, když je svíčka černá a zanáší se. Každopádně vyměň membrány, zkontroluj i vůli šoupátek (aby nebyla moc vyběhaná) a hlavně zkontroluj plováky a jehlové ventily, potažmo s tím i seřízení hladin. Je možné, že u předního karbce občas vázne plovák, nebo pořádně netěsní jehla, tím pádem karbec přetéká, směs je bohatá a proto se válec hltí a likviduje svíčku.
A jehly na šoupátkách musíš pořádně prohlédnout, porovnat s novými a přeměřit - často mívají oběhané konce, tím pádem jsou tam zeslabené a pak rovněž při otevření na tuto polohu propouštějí více benzinu, než by měly a motor se opět hltí.

Plyn u motorky mi nereaguje tak od 1/3

19.6.2013 v 21:57 | Nahoru | #6
Obávám se že většinu toho, co jsi mi napsal nezvládnu udělat Jsem opravdu uplnej začátečník doufám že jsem si neutrh přeci jenom moc velký sousto když chci aby to bezchybně alespoň 30km ujelo
No nic, membrány jsem koupil a vyměnil za úplně nové a motorka se chová pořád stejně... Vyčistim svíčky, chvilku je v pohodě, ale hned jak se zanesou, tak se to začne všechno mrvit a to se stane po necelým ujetým kilometru Je to na pendrek, s těma membránama jsem si byl tak jistej... vždyť byly v hroznym stavu, uplně marný!
Musí to být něco s karburátorama, jde jen o zanášení svíček moc bohatou směsí o nic víc, pak začne motor zlobit a přestane držet vonoběh v malejch otáčkách, nemluvě o tom že se prostě nechce otáčet ve větších a přehlcuje se a ztrácí výkon. Vypadá to že se zanáší nakonec oba válce, jen jeden o trochu méně.
Nevíte kde bych mohl sehnat nové jehly do šoupátek u membrán, nevim jak to jinak porovnat, vypadají celkem v pohodě, ale nevim jak vypadali před tim Asi bych potřeboval nějakého opraváře, co tomu rozumí a mohl by se mi na to podivat. Neznáte prosím někoho dobrého v okolí Sedlčan?
Ještě: Kontroloval jsem vůli šoupátek a nezdá se mi že by tam byla. S plovákama a jehlovýma ventilama si nejsem moc jistej, nevim so víc s nima dělat, zkouknul jsem je, ale kdyby byly nějak poničený, tak bych si toho možná ani nevšimnul, nic podezřelýho jsem na nich neviděl Nevim jak se seřizují hladiny v karburátorech, ale plováky jsou v pohodě a ty věci co regulujou jestli tam poteče benzín nebo ne, se zdají taky v pohodě.

Předem moc děkuju za jakýkoliv nápad a radu od Vás, moc si toho cením opravdu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist