Signální drát je většinou zeleno/bílý (zelený drát s tenkým bílým proužkem). Prověřte barvy kabelů na obou stranách konektoru.
Alternativně, pokud motocykl nemá CAM senzor (např. Buell Blast), nalezněte signální drát vedoucí z ECU jednotky k zapalovací cívce (většinou růžový).
Nemate někdo zkušenost, jak nejlepe najít správnný (signální) drát a místo připojení, abych nemusel rozebrat půl moto.
Díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazeného rychlostního stupně u Buell XB
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazeného rychlostního stupně u Buell XB
Tohle mi o tom psal (trochu jsem to zkrátil) třeba ti to nějak pomůže:
Taže Gipro jsme konečně zapojili.
< No docela zábava to byla,alespoň pro mě,kolega už vzteky házel vercajkem a lezl
< po zdi.
< Zapojili jsme to jak má být a výsledek nula..ani ťuk,na displayi tma.
< Tak domluva s xxx a výměna Gipra za druhé.
< Namontáž a výsledek nic..úplně to samé..tma.
< Domluva s xxx a ten mi poslal numérko na týpka jenž má zastoupení Gipra u
< nás.
< Pár dní čekání...
< Mezi tím nějaké projížďky s kolegou a z jedné jsme přijeli celkem pozdě.
< Dali jsme nápoju na základně a že jako domů povalíme.
< A to už byla skoro tma,když kolega otočil klíčkem na na displayi začala
< blikat,ale úplně slaboučce šestka..ale jakože echt slabě..
< Na druhý den jsme to celé prolezli,všechno jak má být bylo a tak jme povolali
< kámoše elektika s měřákem.
< A i on s údivem konstatoval,že ač motorka má v obvodech všude 12V,tak zrovna
< ten CAM senzor
< jede jenom s 5-i voltema.
< Zatupič měl po rekreaci a tak volám ohledně problému..týpek
< slušný,vstřícný,konzultace pohoda..
< Prostě jsme museli do gipra dostat 12V..tak jsme učinili.Gipro
< svítilo,ukazovalo co má před naučením,zapojení gut.
< Jdeme učit..a problém..beranidlo nešlo nahodit..točilo ale
< nestartovalo..odpojili jsme těch 12V
< gipra a naskočilo..tak za běhu motoru jsem přiložil těch 12V k drátu od gipra a
< motorka chcípla.
< Problém..kolegovi jsme skoro musel omývat ohambí vlažnó vodó
< Telefonát zastupičovi..porada..12V jsme zapojili ještě před konektor gipra a
< propojovací soupravy,takže gipro
< svou šťávu mělo a smímač jel na tu svou pětivoltovou..a ejhle heuréka..
< Nastartoval,naskočilo gipro,vyjel,naučil kvalty a fertig..ukazuje co má..
< Telefonát zastupičovi.Ten taky spokojen.Jen mě poprosil o přesný typ bulíka,že
< se s tím ještě nesetkal a že to pošle výrobci.
< Dík za schéma .. pomohlo. Jinak kolega má Buell XB 12 STT Lightning Super TT.
Takže tak...snad ti to pomůže
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell Ulysses nefunkční zásuvky Buell XB12X Ulysses | fischpis | 4 | 3.8.2020 v 11:47 fischpis |
Motokufry - dotaz na prodejní cenu Buell XB12X Ulysses | bartfox | 4 | 24.5.2019 v 07:51 bartfox |
řemen NA buella XB12X ulysses Buell XB12X Ulysses | HonziVFR | 0 | 27.9.2018 v 09:53 HonziVFR |
2 válec pro vyššího jedince [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... | Czfoxxx | 64 | 25.6.2017 v 21:08 findejs1310 |
Pirelli diablo rosso ii a pilot road ii Buell XB12X Ulysses | VITEK_M | 2 | 30.4.2017 v 11:39 ZdeněkS |