1 reakcí na tento příspěvek Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
Toto si procti
Naposledy editováno 09.04.2013 22:36:13
Naznacovat, kde byla hladina nemusis. Cilem je hladinu co nejvic vyrovnat pri bezicim motoru. Nepovede se ti to uplne. To je temer nemozny. Ale na rozdil tak 2 - 5 cm je to v klidecku.
Naposledy editováno 09.04.2013 22:52:40
1 reakcí na tento příspěvek Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
Na druhou stranu verim tomu, ze kdyz v tom ma uz clovek trosku praxi a vi tak nejak jak na to, ze ten ctyrslauch je pohodlnejsi a lepsi....
Naposledy editováno 09.04.2013 23:21:09
popinjay > Motor musi byt zahraje na provozni teplotu. Dobry je, kdyz sou sestelovany ventily, protoze kdybys steloval ventily az potom, podtlaky se ti muzou zase rozhodit. Potom se to steluje pri volnobehu nebo mirne zvysenym volnobehu takovym zpusobem, ze to sestelujes, pak motor par krat lehce protocis a pri volnobehu opet prekontrolujes, jestli je to porad dobry. Kdyz ne, zase to poladis, motor protocis,....
Pri vyssich otackach se to nesteluje. Podtlaky maji vliv hlavne pri volnobehu. Kdyz sou serizeny, je volnobeh plynulejsi, hladsi a valce se ti "nepretahuji" nebo jak to rict. Kdyz sem mel rozladeny podtlaky, tak me to strasne pri volnobehu mlatilo. Jakmile sem je seridil, motor jel jak sici stroj.
Naposledy editováno 10.04.2013 09:09:32
1 reakcí na tento příspěvek Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
Edit: jak potom poznam kterej valec saje víc? Nevo proč musim davat novej nebo vyprat filtr když tam ve finále není a je spolecnej pro vsechny 4 válce tak jakej vlim ma na rozhasenost karbců?
Naposledy editováno 10.04.2013 11:09:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
1 reakcí na tento příspěvek Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
Velkobouchač> V prirubach karbecu sou sroubky, ty se vysroubuji a misto nic se napoji hadicky.
1 reakcí na tento příspěvek Jak udělat podtlaky (synchronizaci) karburátorů?
4válec se šteluje tak, že seřídíš první dva karbecy mezi sebou, pak poslední dva mezi sebou a nakonec prostřední dva mezi sebou.
S filtrem nebo bez filtru, to záleží na konstrukci motorky, já mám zrovna pod airboxem štelovací šroubek...
Důležité jsou taky čisté a nastavené karbecy a hlavně neprotrhané membrány šoupátek!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |