raději bych K8, ale K7 je zase takřka o 70k levnější :/
hayabusáci, poraďte ...
2 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
potřebuji nějaký věcný názor ... proč tu a ne tu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
co je na K8 tak lepsiho? 3 rezimy jizdy, vykon, co dál?
Coalman píše: Toman> tj, na trhu je, poku se nepletu, od roku 99
co je na K8 tak lepsiho? 3 rezimy jizdy, vykon, co dál?
ona byla překopána od základu, elektronika, rám, laufy s Euro3, a hafo dalšího, mám 2 časáky kde je to rozepsané...
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
osobne bych se zakousnul a sel do K8 - jinak zrovna ty tri rezimy jizdy mi vubec neprijdou od veci, napada me trebas jizda an mokru apod (ted se tu sesype kotel lidi, jak to neni potreba atd atd ... jen muj nazor)
jeste jinak - papirovy rozdily si najdes na netu a co pro nekoho muze byt duvod koupit K8, pro druheho byt nemusi ... toz to bude stejnak na tobe a tvy penezence :)
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
jacobo> 339 s dph je nejmin co jsem nasel. Ptal jsem se, ale prý už nejde slevit .... :( tak uvidime :)
Říkal,že když na to sedl,tak to bylo jak na K7.
Jak to pojede a bude se chovat v reálu zjistíš zřejmě až na jaře od prvních šťastlivců co si ji koupí a podělí se o zkušenosti(jinak je pár zajímavejch testů v moto-časopisech-doporučuju přečíst).
Nejhodnotnější postřehy samozřejmě budou od lidí,co mají možnost srovnání se "starym" modelem,kterej do posud jezdili-vím min. o 4-řech,který do toho zřejmě půjdou...
Mě se osobně zatím líbí starší verze-hlavně po lehčim nenásilnym tuningu
(můj případ):),model 03.
Až novou "K8" uvidim na živo,lecos se může změnit.Každopádně zůstávám u K7,nemám důvod na tom něco měnit...
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu - Hayabusa K7 nebo K8 ?
Naposledy editováno 04.02.2012 18:17:50
MilanBlack píše: Za mne urcite ta novejsi je vice vymakana ,ukazatel zarazenyho rychl. stupne,volba rezimu upraveny podvozek,antyhopping,lepsi brzdy vice koniku,ten dyzajn to si rychle zviknes je modernejsi pokrok nezastavis a v tomhle pripade je to urcite prinos.takze jdi do novejsi
antihop má i strší model...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |