globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: husaberg/ktm
Zdravím,
jezdil jsem do teď na hondě cr 250,ale pustil jsem ji dál. A teď chcu koupit Husaberg FE 450,570 rok 2009 nebo KTM 525,530 EXC rok 2006 a víš. Jsem hobík a jezdím hlavně výjezdy, pole ,lesy,louky. Chtěl bych se zeptat kterou bych měl vzít? Cena okolo 90 tisíc.
Díky

husaberg/ktm

1.4.2013 v 01:51 | Nahoru | #1
Za tydle peníze bych šel do toho, co se mi líbí. Údržba bude u všeho podobná.

husaberg/ktm

1.4.2013 v 10:30 | Nahoru | #2
ahoj ta strikacka je velmi prijemna na jizdu a lip se davkuje plyn ve vyjezdech ale je jich malo a 570ka uz mi pride zbytecna umlati te to

1 reakcí na tento příspěvek husaberg/ktm

1.4.2013 v 11:17 | Nahoru | #3
Asi bych sel do Husara. Dily a vse okolo je dostupne fyzicky i cenove (ne hur nez KTM cenove) a ty roky byly u Husara velice dobre. KTM bych sel asi spis az 2008 a dal...ne ze by tamty roky byly horsi, ale prece jen je to uz novejsi model.

V kazdem pripade uz ty motorky budou dost olitane pokud nebude vyjimecne stesti a pocitej tak 20k rezervu na loziska, retezovku, baterku, repas vidli, kotouce, desky a treba pro jistotu i pist nebo podobne veci.

husaberg/ktm

1.4.2013 v 11:20 | Nahoru | #4
Jinak 530 jsme meli a oproti 450 silnejsi spodek, krasne davkovatelne, na polnacky a rychlejsi teren perfektni, zbira se kdykoli uplne odspodu...ale na technicky teren to neni, je tezka (totez ale plati i o 450). Zalezi jakou mas silu, techniku a jak jsi vysoky...ja byl marnej na 530, 450 a nasel jsem se az na 350 a 300 2T

husaberg/ktm

1.4.2013 v 12:55 | Nahoru | #5
tak počítej s investicí okolo 20 tis. jen do motoru. jinak 4 takt ostrý výdrž max 100h a pak go motoru,ale viděl jsem i kus s 300h . 2t motor go přijde na polovinu peněz

husaberg/ktm

1.4.2013 v 13:22 | Nahoru | #6
4T max 100mth? To je dost kravina. Mozna na zavodech, ale jinak vydrzi i 250 na hobicich pres 100mth, KTM 450 davaji bez problemu pres 200mth, spis 300mth, to same Husky co maji kluci okolo...
Komplet GO na KTM450 2009 me stala 21tis vcetne mechanickeho napinaku, ale ja ji delal na 300mth a jen abych mel klid. Staci koupit moto, rozhodit a zkontrolovat vule a mozna bude pist, sestelovat ventily a pokud bude slusny kus, nemuselo by tam toho moc vic byt.

(reakce na) husaberg/ktm

1.4.2013 v 13:32 | Nahoru | #7
Jacob_M800> Díky za rady, taky se vidím víc v tom Husaru,měl jsem možnost se na tom projet, moc krásná motorka, úplně mě uchvátila,jen když dám do toho ty peníze ,jen nechcu prohloupit. Kámoš má 525 2005 rok a taky se mi řídí dobře. Jenom mě štve ten obsah u Husabrka, oproti CR 250, zvykl jsem si na pořádný zátah, to jediný mě odrazuje, ale jinak jsem na 80% nakloněn husarovi.

husaberg/ktm

1.4.2013 v 13:54 | Nahoru | #8
Jel jsem na 570 jen chvilku ale moc se mi ta motorka libila, jen ja sem holt na lehci. Super na te 570 je, ze kdyz chces jit na silnici, hodis SM kola, nastavec na brzdic na 320mm kotouc a pritvrdis podvozek a mas takovou raketu, ze se z toho ........ Ja ho mel s Akrapem pujcenyho a byla to dobra zbran
A motor skoro nesmrtelnej kdyz se s nim dobre zachazi

Naposledy editováno 01.04.2013 13:54:59

husaberg/ktm

1.4.2013 v 21:34 | Nahoru | #9
kdyz das prepinac map a otevrenou koncovku vyfuku tak to leti krasne i ta 450 hsb je to super ten prepinac map a to startovani jenom starterem

husaberg/ktm

1.4.2013 v 22:27 | Nahoru | #10
ja by som poradil takto: husaberg 09 a novsi ovela menej vydrzi ako 525. nevyberal by som podla toho, co sa mi paci, ale na com sa mi lepsie jazdi. taktiez novsie nemusi hned znamenat lepsie. ja by som voli zo spominanych 525, napriek tomu, ze sa mi paci ako sa ovlada husaberg s otocenym motorom. na mieste je to ale mega tazka krava s vysokym taziskom. 525 najlepsi pomer muzika/peniaze (sily dost, vydrz nenormalna).

husaberg/ktm

2.4.2013 v 19:25 | Nahoru | #11
tak nez na 525 ja mel teda 520 ku alre to je skoro stejny to uz se mi jezdi lip na tom husarovi fe 550 lip se mi davkoval plyn na nem a trochu i lip jezdilo a hezka dostupnost nahradnich dilu za slusne ceny a 550ka je opravdu nesmrtelnej motor

husaberg/ktm

2.4.2013 v 21:40 | Nahoru | #12
Hoši tak to se mi pěkně zamotává, fakt nevím kterou? U toho husara se mi líbí jak dobře vypadá a taky ten přepínač map, zase se ale vydám z peněz, zase 525 bych určitě pořídil za míň a větší obsah. Každopádně díky za všechny zkušenosti a rady.

1 reakcí na tento příspěvek husaberg/ktm

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 19:47 | Nahoru | #13
Ahoj,je mnoho lidí a názoru ale kdybys pořídil toho Husára za 90,- v dobrem stavu,tak supr stroj. Ale jako každá mašina má své mouchy ale i pozitiva. Mouchy - moc elekktriky,které vadí na centrálním tlumiči a prodírá náplň dusíku a nejde s tím pohnout ani o mm tam ani z5 viz muj případ. Spoustu závitu v plastu,které bývají od předchozích majitelích často postrhávané, viz muj př.Do čehož patří i čerpadlo nádrže,což bylo celkem solidní řešit aby netekl benzín ven. Central jde upravit pouze při demontováni a sundání komplet nádrže,což o5 namáháš hadičku a její kolínko na napojení na čerpadlo,taky prasklo!Těžší na vytáhnutí z nějakej šlamastiky, díky těžišti-které má pozitivum viz dále = Pozitíva ať nejsem takový :) negáč : Super jizdní vlastnosti, pohodlné sedlo,dobrá ovladatelnost v zatáčkách a neocenitelný stroj ve výjezdech díky posunutému těžišti, prfektní dáfkování plynu díky EFI a starty i po pádu, malá spotřeba!

Před tím jsem měl exc 450 r.05 super stroj ale ty už mají své nejlepší za sebou.

Doufám,že jsem ti alespoň trošku pomohl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg/ktm

4.4.2013 v 22:22 | Nahoru | #14
Paja-Te610> Jo moc díky,počkám co se namane a uvidím. Jo a jak je to s výkonem, nikde jsem se nedočetl kolik to má vlastně KW? Vím, že KTM 525 má 43kw a KTM 450 má 35kw.Ale husara nevím. Pokud by se to přiblížilo té 525ce tak nění co řešit, du do husara.

(reakce na) husaberg/ktm

5.4.2013 v 15:41 | Nahoru | #15
vonbraun> To ti teď přesně neřeknu ale vim,že v techničáku to mělo málo asi 13kw ale jinak je naprosto tejný výkon jako novodoba ktm exc 450.

(reakce na) husaberg/ktm

5.4.2013 v 16:24 | Nahoru | #16

vonbraun píše: Paja-Te610> Jo moc díky,počkám co se namane a uvidím. Jo a jak je to s výkonem, nikde jsem se nedočetl kolik to má vlastně KW? Vím, že KTM 525 má 43kw a KTM 450 má 35kw.Ale husara nevím. Pokud by se to přiblížilo té 525ce tak nění co řešit, du do husara.

ja mam v papirech 8,4kw.a bejt tebou du do husy(09a vejs) je to neskutecnej drzak 400mth na orig pist neni vyjimkou

husaberg/ktm

5.4.2013 v 18:52 | Nahoru | #17
ja me 400Hodin na 08ce a motor v super stavu pist sem delal jenom ze sem to mel rozebrany ze se zasekla vidlicka na razeni jinak 550 super stroj taky

husaberg/ktm

6.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #18
Hm, 400 motohodin, to už je slušná výdrž. Díky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist