Téma: Gibraltar na otočku začátkem května.
Začátkem května (odjezd 2.5. návrat 12-13) plánuji na otočku cestu na Gibraltar.
Vzhledem k tomu, že to je cca 6500km a je na to 10 dní, tak to bude docela hnusně nepříjemná cesta.

- Jezdim "jak prase" (v rámci toho co Versys zvládá, takže na dálnici jsem za brzdu a na okreskách za piráta)
- Nekochám se každý den hodinu pohledem do mapy při plánování cesty.
- Spim kam si lehnu (na hotel, penzion ani kemp nemam, když to není životně důležité)
- Žeru co se najde... vysedávat v restauraci mě nebere
- Když bych na Gibraltar kvůli času nedojel, tak brečet nebudu.
- Když by se chtěl někdo přidat....

25.3.2013 v 09:12 | Nahoru | #1

25.3.2013 v 09:31 | Nahoru | #2
A co je cíl cesty? Tam něco vezeš? Protože tohle s cestováním a poznáváním tak jak se tady všeobecně vnímá nemá nic společného. Jednou jsem jel 1000 km v kuse a bylo to utrpení, samé hlavní silnice, dálnice a z cesty si prakticky nic hezkého nevybavuji.

Nicméně mě zaujal tvůj popis jízdy, s tím se na 100 procent ztotožňuji (i ty restaurace a spaní).

25.3.2013 v 09:31 | Nahoru | #3

naprcccs píše: nevím no... ale jet denně NEJMÍN 700km je celkem na hovno to je škoda takové cesty...

No to je ...

25.3.2013 v 09:40 | Nahoru | #4
Dobrej popis toho co chceš ... víš co na Gibraltaru chceš vidět ? .. já tam byl ... a tak Gibraltarská skála je pěkná, ale "že bych jí musel vidět dvakrát?"

Na mašině máš problém, že se v řízení nevystřídáš a neodpočineš. Jinak jsme jeli Praha - Barcelona (autem) .. cca 1800km tak, že jsme v poledne jeden den vyjeli ... a další ráno ... mezi 9-10h jsme tam byli. Ovšem jsme se střídali a byly jsme tam tedy rychle ... Tohle bude podle mě jízda opruz ... dálnice ... dálnice ... dálnice

Jinak jsme za tuhle dovolenou co píšu ... Praha - Barcelona - středozemí Španělska - Portugalsko (nejzápadnější pobřeží kontinentální Evropy + pobřeží AlGarve ) - Španělsko jih - Gibraltar - Španělsko pobřeží (Costa del Sol, Costa Brava, ... ) - Francie Avignon - Praha ..... najeli cca 8500 km ... za cca 16 dnů ... a to autem při střídání pilotů, s nočními přejezdy a s pár dny klidu v kempech ... 6500km na motorce ? - mno hodně zdaru

Jestli to takhle dáš ... si Blázen .... ale možná hoden obdivu

25.3.2013 v 09:49 | Nahoru | #5
Nevidim důvod se kochat pohledem "na kopec" 30 minut, když uvidim prostě to samé, jako za 10sec zastavení.

Dálnice plánuji maximálně do Švýcarska, pak už jen okesky, nechce se mě platit a dálníce na Vesysu je fakt opruz.

Nemam nutkání sedět v kempu a číst si knížku, nebo ležet na pláží a pozorovat kozy. Vykoupu se rád, ale za 20 minut už zase sedim na motorce a jedu.

Motorku mam proto abych na ní jezdil, a ne abych koukal na to jak stojí v kempu a já se válim u moře, takže ne není to zbytečná cesta, smysl cesty na motorce je jet na motorce

MInulý rok jsem v rámci dovolený, kdy jsem jel jednu půlku s kolegou v alpách a druhou sám, dal za 4 dny 2600km a do toho jsem se v klidu koupal, prošel se po městě, takže se to dá, teď jde jen o to, zda se to dá vydržet 10 dní v kuse

Naposledy editováno 25.03.2013 09:51:51

25.3.2013 v 09:51 | Nahoru | #6

tola píše: Nemam cíl cesty, nechci se kochat zámkama, klášterama, nebo hodinu sedět na kopci a čumět dolu do údolí.

Cíl cesty je něco vidět ze sedla a přitom nelelkovat a když budu vidět, že to na gibraltar nestihnu, tak to prostě otočim a pojedu domu. Třeba dojedu na půlku cesty, protože zjistim, že je teplo jak prase a je lepší být naložen v moři než v oblečení. Ale směr cesty je Gibraltar...

Užij si to ... já si dám radši začátky v Alpách ... a taky třeba celý den v sedle

25.3.2013 v 09:53 | Nahoru | #7

25.3.2013 v 10:50 | Nahoru | #8
len nezabudni na vyhliadku(cable car).rano otvaraju od 10:00 a myslim ze su otvoreni do 19:00.Ja som to akurat nestihol a tak mi opice usli ale aj tak to stalo za to.V "E" doporucujem jazdu po paralelkach "zadara" akurat hustota cerpacich stanic je mensia.Ja idem CZ,D,L,B,F,E,P ale az v juli,prajem ti stastnu cestu

25.3.2013 v 10:53 | Nahoru | #9
Slušnej oddíl podle popisování to bude super dovča

3 reakcí na tento příspěvek Gibraltar na otočku začátkem května.

25.3.2013 v 11:27 | Nahoru | #10

25.3.2013 v 11:33 | Nahoru | #11
si zabil brathm,skoro som od smiechu v kancliku spadol z postele

25.3.2013 v 11:34 | Nahoru | #12

tola píše: Dovolená to je z důvodu, že tomu tak řiká můj zaměstnavatel. Reálně to je utrpení, které potřebuje následnou rehabilitaci nic neděláním, což mě opět poskytne můj zaměstnavatel

25.3.2013 v 11:41 | Nahoru | #13
Tolo čau, bude to parádní vejlet. Nepřidám se bo škudlim na jinej trip. Ale s tou dovolenou si to rozštíp. Hoď mi pak do zprávy kontakt na zaměstnavatele. Každej si pod pojmem dovolená vybaví něco jiného. Jsem živnostník a pro mě je to zase neplacené volno..
Dobrou cestu!

25.3.2013 v 12:43 | Nahoru | #14

Kolego?

25.3.2013 v 13:03 | Nahoru | #15
Nepřijde mě to nějak nereálný. Spousta lidí holt nemá dost časovejch možností na podobnou cestu, ale stejně se tam chtěj podívat. A co se týká Gibraltaru za 10-11 dní, jestli se nepletu, tak třeba Ruda GPS to dal za 12 až na Sagres a zpět. Dobrá, domů pak z Francie jel durch, ale zbytek cesty podle cestopisu, mě přišel celkem pohodovka. Nebo Vaccel - za 10 dní přes Gibraltar do Maroka a tam 2 dny jezdil po Africe. Takže já tvrdím, proč ne. Sám vyrážím asi v půlce května taky na Gibraltar, mám ale pevný termín dovči, a max 14 dní na cestu, takže jedu sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gibraltar na otočku začátkem května.

25.3.2013 v 19:05 | Nahoru | #16

tola píše: To já si dám zatáčky radši všude jinde, než v přecpaných aplách, kde musíš buďto každých 10sec někoho předjet, nebo jedeš jak s valníkem... 2x stačilo... Aply jsou pěkný asi jako Gibraltarský skála... stačí jednou

Ale tvuj zamer ti vymlouvat nehodlam, je to jen tvoje volba

25.3.2013 v 19:22 | Nahoru | #17

25.3.2013 v 19:35 | Nahoru | #18

Petr_VFR píše: tos toho zjevne z Alp moc nevidel a nebo ses vydal jen tam, kam vsichni . Kdyz pominu GG a jine podobne proflakle mista, tak s nedostatkem prostoru skutecne problem nemam a to tam jezdim uz nekolik let .

Ale tvuj zamer ti vymlouvat nehodlam, je to jen tvoje volba

No přesně - třeba v půlce července oblast Trentino - tak nádherný a volný cesty jsem snad ještě neviděl. Plácnu - 100 km údolí, 1000 zatáček, 10 motorek, 5 osobních aut. Co víc chtít ...

25.3.2013 v 20:27 | Nahoru | #19
mě se tenhle přístup líbí letos tedy už si domlouvám Balkán, ale asi si tvůj nick někam poznamenám. Podobně jsem jel loni okruh cca 2000km za 3dny a plně mi to vyhovalo... jak píšeš nemusím někde hodinu rozjímat a kochat

25.3.2013 v 22:22 | Nahoru | #20
4 Jujing:
Balkán plánuju v létě, tak když by ti to vyšlo tak nějak, rád se přidám

Z alp jsem toho moc neviděl, cca 1000km, ale i to mě stačilo. Bylo to začátkem července. Lidí jak sra... všechno drahý, není kde spát. A ve výsledku jsem se mnohem lépe projel u moře v itálii v okruhu 50km od pobřeží, kde jsou krásný okresky a auto sem potkal každých 20km jedno... ale chápu, že někdo se rád kouká pořád dokola na ty samý kopce, mě to stačí vidět jednou Abch se motal 5 dní na "jednom fleku" v Aplách mě fakt neba

25.3.2013 v 22:53 | Nahoru | #21
no, ty km vs. čas nezávidím...

jinak ale ta návštěva skály stojí za to, to zas jo , jen bych to nejel v tak krátkém čase, ale zase když nemáš jinou možnost, tak proč ne... pak je ještě otázka jaký poměr budou dálnice a jiné silnice, jak vyjde počasí, atd.

s přítelkyní jsme se tam stavili v červenci 2011, během tohoto výletu, tak tady je pár fotek

26.3.2013 v 08:37 | Nahoru | #22
minuly rok som dal gibraltar-bratislava za dva dni ale uz nikdy viac,prdel na srot,hotovy masaker.tiez neholdujem kempom a hotelom,radsej to supnem do krikov

26.3.2013 v 16:26 | Nahoru | #23
Vem to letadlem a tam si pujc skutr, nebude to o moc drazsi a pak te nebude tyden bolet pr... Ale jinak pekne misto

26.3.2013 v 17:26 | Nahoru | #24
Pokud nebudeš moc spěchat, tak jsi na Gibraltaru v pohodě za 3 dny .

26.3.2013 v 18:15 | Nahoru | #25
tola> Já už se tu právě domluvá s nějakýma lidma na začátek června a bylo by mi blbé od toho jít pryč... Jedině že by to nakonec nevyšlo, počítám že jedinej kdo mi to teď může zarazit je zaměstnavatel, ale do teď mi vždy vyšel vstříc...

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2013 v 21:33 | Nahoru | #26
Preju hodne stesti..... a zdravou zadnici........

27.3.2013 v 19:25 | Nahoru | #27
Na Gibraltar jedu v polovině června.Mam na to 17 dní,takže si to projedu celkem v klidu.

Naposledy editováno 27.03.2013 19:35:04
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 Včera v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK