hodím modelovou situaci - táhnu bržděnej vlek vážící 500kg - na něm mám tunový auto takže okamžitá hmotnost 1500 - tažný auto může vlíct 1600 takže sem v limitu ALE vlek má v papírech celkovou hmotnost 2000 - mám zkušenost, že v česku se to dá bez problémů ukecat, ale nevím, jaká je praxe v dojčlandu - máte něgdo zkušenost, jestli to tamější uniformovanej Helmut skousne, nebo jestli bude dělat pakárnu ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
Che píše: ale starejch řidičáků se to netejká, ne ??
Nevím. Ale víš,co to přinese za bordel? Dyť už ted se v tom nikdo nevyzná,natož ještě tím novým zákonem.
Takže kdo udělal řidičák do 19.1.2013,smí traktor řídit i Béčkem,a kdo po 19.1.2013,tak ani Céčkem nesmí? Tyvole,to je kokotina!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
prackarr píše: Nevím. Ale víš,co to přinese za bordel? Dyť už ted se v tom nikdo nevyzná,natož ještě tím novým zákonem.
Takže kdo udělal řidičák do 19.1.2013,smí traktor řídit i Béčkem,a kdo po 19.1.2013,tak ani Céčkem nesmí? Tyvole,to je kokotina!!!
traktor sem nezkoumal - to Iveco co máme v rachotě má hák na tři a půl, víc asi nikdy potřebovat nebudu - uvažuju, že bych koupil 130kovou lafetu na auta a to by neměl bejt problém - zatím mám na motku 130 kovej nebrzděnej a po starejch úsecích D1 je to maso