hodím modelovou situaci - táhnu bržděnej vlek vážící 500kg - na něm mám tunový auto takže okamžitá hmotnost 1500 - tažný auto může vlíct 1600 takže sem v limitu ALE vlek má v papírech celkovou hmotnost 2000 - mám zkušenost, že v česku se to dá bez problémů ukecat, ale nevím, jaká je praxe v dojčlandu - máte něgdo zkušenost, jestli to tamější uniformovanej Helmut skousne, nebo jestli bude dělat pakárnu ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
valibuk píše: já bych se s ním taky nehádal,taky by se mohl nasrat a vymyslet,jak to zvážit,třeba pár hodin počkat,až dovezou váhu,nebo tak něco
nic ti vozi nebudou,vezmou si od tebe papíry od nákladu tam bude počet i váha a jsi v p....i CHE - Jinak vlek 2.5t klidně táhout můžeš jde o tu celkovou váhu případně si pohlídej kolik máš svislé zatížení na kouli !!!! a samo skupinu v řidičáku Problém by jsi měl kdyby jsi byl v D nad 12tun to by jsi musel platit mýto ( nápravy +váha soupravy + Emis norma ) podle toho by jsi platil jinak by tě sebrali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
Knihovník píše: nic ti vozi nebudou,vezmou si od tebe papíry od nákladu tam bude počet i váha a jsi v p....i CHE - Jinak vlek 2.5t klidně táhout můžeš jde o tu celkovou váhu případně si pohlídej kolik máš svislé zatížení na kouli !!!! a samo skupinu v řidičáku Problém by jsi měl kdyby jsi byl v D nad 12tun to by jsi musel platit mýto ( nápravy +váha soupravy + Emis norma ) podle toho by jsi platil jinak by tě sebrali
já mám B + E takže řidičák v poho - akorát prej vlek, kerej je v česku otypovanej na 130 km/h tak rychle v německu jet nesmi, ale to už se dá skousnout