http://www.bishopsoriginal.cz/4601.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
- klasicka mokra spojka ti podekuje *no*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
Byl jsem se podívat ve vývojovém centru fy.Castrol a pochybuji, že takové náklady na výzkum a testování může nějaká jiná firma zaplatit /kromě ostatních olejářů/.
Já si o těchto přísadách myslím,že to je jak Calgon, stojí to prachy ale účinek nepoznáš.
t595
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
Přesto není na osobní zkušenost.
Chce to tam nalejt a pak zkoumat a posuzovat.
I když já někdy nepoznám motorák od převoďáku :( :( :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
Používáme u jedněch typů náprav přísadu do oleje,aby nám olej v nápravě nepěnil(je tam samosvornej diferák)bez přísady pění nefunguje dobře svornost diferáku a vytláčí to simeringy u poloos
VlaHa píše: Nechci se bavit o tom jesli je to dobrý nebo né,to se stejně nezjistí,ale narazil jsem na tyhle mně neznámý a tak jsem ze zvědavosti volal co že je to za kouzlo a bavil jsem se s nějakým chlápkem a ten mi řekl že si to právě u nich i mezi jinými objednal a stále objednává Macháček na Dakar,tak si tak říkám,je možný aby někdo s takovým zázemím a vynaloženejma financema do takový soutěže kupoval šmejd?
http://www.bishopsor....cz/4601.htm [/quote]
Mimochodem jsi narazil na skutečně dobrou věc mezi hodně šmejdama co se prodávají. Dos jsem se o to zajímal, co a jak který výrobek dělá a jak funguje, jsou o tom na netu studie a zozbory chemiků a strojařů, no a tohle co jsi našel je opravdu tím, co by měla přísada dělat a ne to, co dělá třeba Metaltec, PS 23 a podobné sračky. *yes* *yes*
Na těch přísadách něco málo je,vytěsní to velké opotřebení,ale že by to udělalo GO,jak mnozí tvrdí,je lež a věřit tomu může jen analfabet...vždyť to není technicky možné,aby se neco usadilo a navařilo jen tam,kde to je třeba (do opotřebení) a tam,co je opotřebení malé nebo žádné,tak tam se to nenalepí...Všeobecně to může zmenšit vůle,ale nikdy ne do rozměru originálního-vždyť i na tom prospektu je napsáno,že se to může dát do ojetého motoru-a to svědčí o tom,co říkám-tedy že se to nalepí VŠUDE-i tam,kde opotřebení ve skutečnosti není-a proto by se nový-neopotřebovaný motor zakousl... *no*
Psal jsem na ČVUT jednomu docentovi,jestli zkoušeli nějaký takový výrobek (šlo o konkrétní firmu a bylo tam i uvedené číslo zkušebního protokolu)a odpověď byla,že ano,že to vykazovalo určitá zlepšení,ale nelze to doporučit k hromadnému využití z x jiných důvodů,ale to již na prospektu NEBYLO...Pánové,kdyby tyto sračičky fungovaly podle těch jejich prospektů,tak kdo by si to do motoru nenalil a pak už tam nikdy žádný jiný olej nedal-to by byl luxus-motor s jednou náplní :lol: Na mě to působí jako když mi táta vyprávěl,jak do hlučného diferáku na Moskviči nasypal grafit nebo piliny a ono to ztichlo-dnes už není doba pilin,ale těchto "kouzel" a dokud to někdo bude kupovat,tak to kšeftmani budou prodávat... *no* P-H
1 reakcí na tento příspěvek Přísady do olejú
2 reakcí na tento příspěvek Přísady do olejú
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
na druhou stranu když vymyslíte přísadu, která prodlouží životnost motoru o x procent..poděkuje vám někdo? systém funguje, životnost motoru je xset tisíc, tak proč by měla bejt třeba o polovinu víc? měl by na tom někdo zájem? výrobci aut? těžko..servisy? těžko..čili mi z toho vyplývá, že není zájem, by něco takovýho na trhu vlastně bylo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do olejú
Já taky jediné co doporučuji do "našich"převodovek aby měkce řadily lejt plnou syntetiku,ale to je takovej rozdíl v ceně že to majitelé strojů raději oželej že při nižších teplotách to při řazení cukne nebo se ozvou rány při zapínání jednotlivejch spojek.
Na druhou stranu, když mi <strong>VlaHo</strong> zaplatíš dostatečný obnos, který mi pokryje alespoň část závodní sezony, klidně budu tvrdit, že si Bishop neleju jen do oleje, ale i do brzd, do filtru a že si ho občas i mažu na chleba.