1 reakcí na tento příspěvek Brembo M4 vs. HP třmeny
A toto tvrzení mi nikdo nevyvrátí! Jejich skus je neuvěřitelný a stačí vyvinout srašně malou sílu, aby brzdily, až vám polezou oči z důlků...
Přímá konfrontace natsala na MULTISTRADĚ 1200S. Ta je z fabriky osazená BREMBAMA, sešroubovanýma. Standartn ěje v různých modifikacích dostávají monstři, Hypermotardi, 848, aprilie a spousta jiných strojů. Řekl bych, že jsou z trojice nejhorší. O chlup lepší se mi zdají Bremba použité např. na KTM SM-T nebo na SUPERDUKOVI. Ale pořád to není ono. Samozřejmě že ze 75% záleží na destičkách a pumpě,ta pokud je radiální, umí divy větší než třmeny samotné.
Já ale vyměnil na MTS jen třmeny a světe div se. Pomohlo to. A hodně. Zase jsem měl ten známý přítlak a pístky většího průměru drtily destičky ke kotoučům buvolí silou! Chod páčky se trošku změnil, bylo potřeba "vytlačit více kapaliny" ale přítlak a dávkování byly nebe a dudy. Upřímě? Nic jiného než M40 a nyní asi i M50 (Panigale a RSV4) bych na motorce nechtěl..
Mezi období jsem jezdil na ledačems (MTS, HYM, Triumph Speed Triple, KTSM SM-R,...) a nic nebrzdilo tak, ž ebych si z toho sednul na prdel.
Tady fotodokumentace aby sa vědělo, vo čom je řeč.
A ukáže mi někdo prosím, co to jsou ty HPčka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brembo M4 vs. HP třmeny
drippera píše: A ukáže mi někdo prosím, co to jsou ty HPčka?
To bylo ironicky?
Naposledy editováno 14.03.2013 11:30:26