globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Faros 954 za lidvku
9.3.2013 v 10:56
Inzerce

Caues co si o tomhle myslite? lidova cena super stav a neni po padu ale ten celolak a neoriginalni zrcatka atd mluvi vic nez za vse podle meho nazoru.
Co si o tom ostatni myslite? a znate nekdo ten bazar? kamos chce 954 a tohle se mu libi ja osobne bych to nebral... Diky za vase nazory...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 00:10 | Nahoru | #31

tomasNJ píše:
okruhová motorka bývá daleko víc "ošahaná" nemyslím tím kapoty ... ty se dají vyměnit, ale to pod kapotama, třeba šruby na brzdičach, matky na osach apod, když něco spadne na okruhu do kačera tak to nechá nesmazatenou stopu na všem, jak na rámu tak na kyfce,atd ale třeba taky na těch červeně eloxovaných těžítkách které sou stejně vyšisované jak ty ostatní na kapotách aji na motoru takže pochybuju že by to něgdo před prodejem z důvodu pádu měnil.

To mas asi nejaky lepsi fotky nez ja. Ja z techhle fotek opotrebovanost zadnejch sroubu nepoznam. A kdyz clovek neni jelito, tak ty srouby pouzivanim neponici.
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 09:13 | Nahoru | #32
S tímhle prodejcem nemám moc dobré zkušenosti. Myslím si, jak už bylo předem zmíňováno, že to bude opravená bouračka.

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 10:11 | Nahoru | #33
jasná opravená bouračka nebral bych to,jsou lepší kusy na prodej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 10:28 | Nahoru | #34
tomasNJ> Díky, že jsi se "nenaštětil"
Koukal jsem do tvého profilu a vidím, že jsi pro tuhle diskuzi přímo učebnicový případ (jako já).
CaféRacera máš krásně vyšperkovaného, je moc pěkný a moc rád se na něj pokoukám. Ale v případě, že bych chtěl něco podobného, tak ho od tebe nikdy nekoupím. Radši z "bezpečnostních" důvodů koupím nějaký originál a CaféRacera si z něj udělám sám. Pro mě je důležité vědět o každém neoriginálním šroubu.
Proto ostatním doporučuju nekupovat příliš upravované motorky.
Na druhou stranu mi je jasné, že spousta kluků neumí nebo nemá možnosti motorku upravit a snaží se proto koupit už hotovou úpravu.

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 11:22 | Nahoru | #35
No já prodával 954 před 2 lety a za 80 neprodejné tak jsem ji dal za 70tis, a to byla origo voňavka se 40tis km. Takže ta cena mi taky nepřijde lidová za toto...ikdyž krom převedovky a reg. dobíjení to vydrží nesktutečně moc ...

(reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 14:33 | Nahoru | #36

docent píše: tomasNJ> Díky, že jsi se "nenaštětil"
Koukal jsem do tvého profilu a vidím, že jsi pro tuhle diskuzi přímo učebnicový případ (jako já).
CaféRacera máš krásně vyšperkovaného, je moc pěkný a moc rád se na něj pokoukám. Ale v případě, že bych chtěl něco podobného, tak ho od tebe nikdy nekoupím. Radši z "bezpečnostních" důvodů koupím nějaký originál a CaféRacera si z něj udělám sám. Pro mě je důležité vědět o každém neoriginálním šroubu.



díky, třumpa mám už pár roků a baví mě moc proto sem šel cestou uprav
v dalším bodě s Tebou taky souhlasím, a tomu co píšeš rozumím, taky je pro mě cennější orig stav

motorek je padených mraky, vždy záleží jen na tom jak je opravená, jestli dobře tak je to dobře, ale jestli je slátaná tak potom od ní ruce pryč...
tahle ale na mě nepůsobí dojmem že by to byla jakási lepenice...

jen mne zaráží to, že aniž by tu motorku něgdo tady viděl naživo, tak ji všichni odepsali, že to je ludra...jen pro to, že má jiný lak a pár doplňků, víte kolik motorek tady na m.cz má vlastní kreaci barev??
podíval bych se k pavelkovi... ten prodává ludry

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 14:46 | Nahoru | #37
Taky osobně radši volím motorku v origo stavu. Takže do týhle bych nešel. Co se týče zkušenosti s prodejcem - přes zimu jsem se tam byl na jednu motorku podívat. V inzerátu "top stav bez investic...." Sice to tak úplně nebylo (což mě u nás tak nepřekvapuje, protože v inzerci jsem jenom TOP motorky a jiný neni šance prodat), ale motorku jsme si mohli prohlížet jak dlouho jsme chtěli, prodejce k ní říkal jen věci stylu "jak jsem koupil tak prodávám". A motorka tak skutečně vypadala - byly na ní mouchy, ale nikdo to nemaskoval a nelepil. Takže pokud se tam pojedeš podívat, vezmi někoho kdo tomu rozumí a konkrétní model zná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 14:47 | Nahoru | #38

pylot píše: To mas asi nejaky lepsi fotky nez ja. Ja z techhle fotek opotrebovanost zadnejch sroubu nepoznam. A kdyz clovek neni jelito, tak ty srouby pouzivanim neponici.
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.



fotky lepší nemám, mám stejné jako ty taky to z nich nepoznám, je to jen místo gde se to dá poznat, ale to by člověk musel tu motorku vidět in natura pokud člověk není jelito, tak je neponičí, máš recht, ale pokud si na okruhu a dvakrát za den měníš gumy nebo kola a tak funguješ třeba 2 sezony tak ty otlaky na nich stejně uděláš tak jako tak
stupačky nemusíš mít proto, že by tě limitovaly (osobně taky nikoho takového neznám) ale třeba chceš mít ty stupny trochu výš, a než kupovat jakési "mezikusy" tak si rovnou koupíš přepáko, které vypadá daleko líp než nudný originál a i o cosi lehčí že

btw: proč máš třeba na motorce laďák? nebo proč máš vůbec litra? dyť na jezdění 50/90/130
by ti stačila klidně cbf 250

a že by si nekupoval motorku kvuli červeným gripům, tak to už mi přijde na hlavu postavené...

kdosi tady dával inzerát na žluté 954 RR že to je origoš a že je super, tak na to bych nejel zase já... má sice originál barvy (třeba 5x lakované) ale proč má polepený rám pseudokarbonem??

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 15:22 | Nahoru | #39
Neřeš.Leželi,no snad všechny.Za mně to zle nevypadá ale na fotkách vypadaji skoro všechny pěkně.Přijedte,skoukněte a hlavně projedte.Ostatní znáte ne.Nějaká ta sleva by mohla bejt,každá stovka dobrá.

(reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 15:31 | Nahoru | #40

tomasNJ píše: ...
stupačky nemusíš mít proto, že by tě limitovaly (osobně taky nikoho takového neznám) ale třeba chceš mít ty stupny trochu výš, a než kupovat jakési "mezikusy" tak si rovnou koupíš přepáko, které vypadá daleko líp než nudný originál a i o cosi lehčí že

btw: proč máš třeba na motorce laďák? nebo proč máš vůbec litra? dyť na jezdění 50/90/130
by ti stačila klidně cbf 250

a že by si nekupoval motorku kvuli červeným gripům, tak to už mi přijde na hlavu postavené...

kdosi tady dával inzerát na žluté 954 RR že to je origoš a že je super, tak na to bych nejel zase já... má sice originál barvy (třeba 5x lakované) ale proč má polepený rám pseudokarbonem??

Mas pocit ze supersporty maj samy o sobe nizko stupacky a tak jsou potreba zvysovat? Mam kamarada co ma 954 a ma asi 165 cm a zeby mel moc nizko stupacky si nikdy nestezoval.
Tu poznamku o ladaku a rychlostech nejak vubec nechapu. Jednak je barbarstvi mit na dvouvalci seriovej vejfuk a pak taky nikde neni psano kolik jezdim a kde jezdim. Konec koncu moje motorka je bejvala okruhovka a nemam s tim zadnej problem. A o moji motorku tady taky vubec nejde. Jde o to ze lidi bezne neinvestujou nekolik tisic do prepacka aby si udelali motorku min pohodlnou, pokud nejezdej okruhy.

Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 15:50 | Nahoru | #41
třeba ji chcou mít jen pěknou a vykuněnou karle... proto máš na motorce ladák, a proto si nekoupíš cbf 250, proto si čopráci věší cingrlátka na ty svoje hebla...i gdyž tam je to jen o tom aby motorka vážila ještě víc

Naposledy editováno 11.03.2013 21:59:26

1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 16:17 | Nahoru | #42
Po přečtení několika diskuzí, kde figuroval a figuruje pylot, se mi zdá, že musí všem za každou cenu oponovat a být chytřejší. Někdy mluviti stříbro, ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 17:27 | Nahoru | #43
[quote=pylot]To mas asi nejaky lepsi fotky nez ja. Ja z techhle fotek opotrebovanost zadnejch sroubu nepoznam. A kdyz clovek neni jelito, tak ty srouby pouzivanim neponici.
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.[/quo

Tak gripy by byly určitě to poslední co bych na motorce při koupi řešil takže nechápu, co tím chtěl básník říct?
Zrovna já jsem chtěl dostat stupačky výš i za cenu nepohodlnosti a to ikdyž to nevyužiju Prostě jsem chtěl mít motorku zase o něco hezčí a jinou Nakonec jsem nekoupil tak "radikální" přepáčko...

Naposledy editováno 11.03.2013 17:28:18

(reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 17:29 | Nahoru | #44
SensationBlaack> U Vavři jsem kupoval svou Gůzzu a za mě Stav byl takový, jaký mi popsal technik do telefonu, nic mi nezatajoval. Vavřa je fér a nechá se s ním na čemkoliv domluvit, byť jak už tu padlo je to trochu excentrik
Fároš nemusí být zákonitě nějaká navoněná bída, třeba byl jen lehce lehnutej/škrábnutej a bývalý majitel už rovnou nahodil celolak a poupravoval si ji k obrazu svému. Nevidím v tom nic nenormálního. Jsou takový blázni co kvůli pár škrábancům nechají celou motorku nastříkat znovu, dají jiný stupny, páčky, šroubky...
Rozhodně bych se na ni zajel podívat, prolezl ji, projel a uvidíte
100 lidí = 100 různých názorů a pohledů na jednu a tu samou věc

(reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 18:27 | Nahoru | #45

DoktorARO píše: Po přečtení několika diskuzí, kde figuroval a figuruje pylot, se mi zdá, že musí všem za každou cenu oponovat a být chytřejší. Někdy mluviti stříbro, ....

Ja radsi stribro nez zlato. Jestli myslis ty moje diskuze s Ducatistama tak to moc zeres. Ja se s nma dohaduju jen proto ze me to bavi a myslim ze vetsina z nich uz to chape.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #46

MaraGuzziV11 píše: Tak gripy by byly určitě to poslední co bych na motorce při koupi řešil takže nechápu, co tím chtěl básník říct?
Zrovna já jsem chtěl dostat stupačky výš i za cenu nepohodlnosti a to ikdyž to nevyužiju Prostě jsem chtěl mít motorku zase o něco hezčí a jinou Nakonec jsem nekoupil tak "radikální" přepáčko...

OK menim stanovisko. Uz vim o jednom pilotovi co daval na svoji cestovni motorku prepacko kvuli vzhledu. Nicmene nemyslim si zeby to ty guzzine uskodilo z hlediska pohodli. Ja sedel pred tydnem na litrovym firebladoj s prepackem a ja nejsem zrovna nejak velkej, ale nohy jsem na tom mel zmackany desne. Urcite nic s cim bych se chtel bezne potykat.

1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 18:34 | Nahoru | #47
ZAs tak blbě nevypadá, a nevím co tu děláte závěry ... jeď ji projet, když pojede rovně a bude dobře opravená, proč ji nekoupit když je o 30 000,- (víc jak o 1/3 normální ceny levnější) když poslouží úplně stejně jako doměle "nebouraná"? Proto je taky levnější ne? ...

(reakce na) Faros 954 za lidvku

11.3.2013 v 18:45 | Nahoru | #48

boban01 píše: ZAs tak blbě nevypadá, a nevím co tu děláte závěry ... jeď ji projet, když pojede rovně a bude dobře opravená, proč ji nekoupit když je o 30 000,- (víc jak o 1/3 normální ceny levnější) když poslouží úplně stejně jako doměle "nebouraná"? Proto je taky levnější ne? ...


Jenže ona neni o 30 000 levnější. Stoji 65 000 s přihlášením. Kdyz jsem pred rokem kupoval. Tak se origo kusy inzerovaly okolo 80 000. A prodavaly spise pod.

Naposledy editováno 11.03.2013 18:45:40

(reakce na) Faros 954 za lidvku

12.3.2013 v 09:58 | Nahoru | #49

pylot píše: OK menim stanovisko. Uz vim o jednom pilotovi co daval na svoji cestovni motorku prepacko kvuli vzhledu. Nicmene nemyslim si zeby to ty guzzine uskodilo z hlediska pohodli. Ja sedel pred tydnem na litrovym firebladoj s prepackem a ja nejsem zrovna nejak velkej, ale nohy jsem na tom mel zmackany desne. Urcite nic s cim bych se chtel bezne potykat.



Stanovisko měnit nemusíš jen jsem chtěl ukázat že i tací maníci se najdou, co si znepohodlní motoku jen kvůli vnitřnímu uspokojení Kámoš co kupoval GSX-R 1000 si na ní nahodil taky přepáčko jen prostě kvůli tomu, že ho tam chtěl mít a to měří k 2m Prostě se mu líbilo, měl na motorce doplňky do zlata, tak chtěl i zlaté stupačky a řekl si, že když už bude kupovat zlaté stupačky místo origo stříbrných, koupí zrovna celé zlaté přepáčko. A proč nespojit příjemné s užitečným = když si chci trochu zajezdit, hodím stupny výš, když chci cestovat, hodím je níž... Takže z mého pohledu to má smysl nejen pro střelce jezdící výhradně na okruhu.
Pravda, moje motorka je spíš cesťák, ale já na ní rozhodně necestuju Naopak, na Gůzze jsem natažený jak špagát a při delší jízdě mám za krkem jako když mě někdo usekl hlavu Zkrátka mě prostě Gůzza baví ikdyž není pohodlná takže to přepáčko pohodlí rozhodně neublížilo Mám ted nohy při jízdě o něco výš, ale chtěl jsem je dostat o něco výš kvůli pocitu při projíždění zatáčky, kdy jsem s origo stupnama měl divný pocit, jako bych musel každou chvíli o ně škrnout, byť moje náklony se spíše rovnají jízdě vzpřímené

Faros 954 za lidvku

12.3.2013 v 11:00 | Nahoru | #50
Podle mě určitě stojí za podívání a projetí...

Faros 954 za lidvku

13.3.2013 v 10:02 | Nahoru | #51
Ten prodejce je hodně šikovnej žádná motorka u něj nenajela v průměru víc jak 3tis/rok některé dokonce jen 1200km/rok . Škoda že u skútrů nemá km uvedeny

Faros 954 za lidvku

13.3.2013 v 14:16 | Nahoru | #52
Ja bych ji projel, okouk.. ale nebourana.. to si nemyslim. ale třeba jen spadla ze stojánku

1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku

13.3.2013 v 21:55 | Nahoru | #53
Je bouraná a bouraná.. taky oprava a pak využívání je jiné, než poslepování a rychlý prodej. Jinak ta cena není tak špatná, to už by jste si chtěli kupovat motorky za cenu moderních horských kol a ještě prodávajícího stahovat co ??? Klasika čechů, vše bez chyby a zadarmo. Já tu svojí radši neprodám, než abych měl pocit, že mě to stálo peněz a nějakej bulík jí dostane skoro zadarmo. Radši ze skály než dělat někomu poskoka, kdo má pár šlupek v kapse a má pocit, že si za to může koupit vše. Chceš lepší, přišetři si. Zkusit to, proč né, někdo potřebuje prodat rychle..ale takhle to řešit? Směšné a trapné. Běž to omrknout. Je tam výbava, tlumič řízení, který stojí prachy a výfuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 09:29 | Nahoru | #54
Santamike> Ty woe prave ze ja jsem ten kdo si priplati za kvalitu a velice rad a znam hodnotu penez asi jsi nepochopil pointu tohoto vlakna slo mi o to ze faros v serii za 75 a s akrapem za 60 to je trosku divny nemyslis tak je to mysleny... Jsi pekne unahlena horkokrevna hlava ktera si vybleje sve emoce a rozumy tam kde nemaji vubec byt
Navic proc to resim prodavajici navic evidetne lze v infu nepade apod. proc tedy lze? navic dotazeny z nemecka vsichni vime jak to v tyhle sracce CR chodi zbourany masiny sem nahodit ohoz pekny lak a fuuuu prodva se za skvelou cenu prave ze v dneni dobe moc dobryk kseftu za malo penez hodne muziky neni to vetsinou prave ze smrdi kdyz kazdej smrdi korunou tecka

Naposledy editováno 14.03.2013 09:37:24

1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 10:49 | Nahoru | #55
Jj, to souhlasím, nejlepší by bylo to koupit dražší a s nějakou historií. Když prodejce lže, tak k tomu má důvod jediný-prodat za každou cenu. Asi nikdo nehodí lak na originál jen tak, ale třeba to bylo jen položený a podrbaný kapoty a tak si to dal do kupy vzhledově a technicky třeba nebylo potřeba. Zase kdyby ta motorka byla ok, vše by fungovalo a nebyly by stopy po demontáži rámu, lešení a dalších věcí, tak bych to neřešil. Kdyby to byla ale skládačka z 5 motorek (resp. zbytků) od kutila, který na tom najel jen kolečko na dvorku, aby to otestoval, tak se na to vyseru, aby se mi to nerozsypalo pod zadkem . Je pravda, že tohle jako kutilovina dost vypadá, ty díly nejdou ani esteticky do sebe.

(reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 11:32 | Nahoru | #56
Santamike> Vypada dobre ale cena je vic nez podezrela je to po celolaku a plus akrap to ten prodavajici nechce aby se mu investice vratila za to??? to mi na tom nejvic smrdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 12:50 | Nahoru | #57
SensationBlaack> Dotažený z Německa s italským TP?? Zajímavá teorie

Vím, že padená ze stojánku je už docela klišé, ale drobné šrámy se na motorce časem nastřádají a ti, kteří si na vzhled potrpí, nechají udělat zkrátka nový lak (i když občas se jim barevná kombinace moc nevyvede). Nechápu jak tu motorku můžeš odsuzovat, když jsi ji ještě neviděl. Můžeš jen hádat. Stejně tak motorka s originálním lakem může být opravená bouračka, nebo okruhovka, u který dřívější majitel používal laminátový kapoty a origo měl schovaný na půdě.

Mě připadá, že jsi jen chtěl potvrdit svá slova z úvodního příspěvku, aby si pak kámošovi mohl ukázat, že ty máš pravdu.

Jak už jsem řekl předtím, sám jsem od něj motorku koupil. Kámoš od něj má doma Horneta už nějakých 7 let a je taky spokojenej. Obě byly levný a obě jsou v dobrým stavu. A jelikož toho Fároše jsem neviděl, tak tu přeci nebudu věštit z křišťálový koule Třeba je to opravdu šrot, ale to se z domova od klávesnice jistě nedovíš.

Zaslechl jsem i o mnoha jiných, kteří u něj nakupovali, ale nikdy jsem nezaslechl nic o tom, že by nějak lhal, nebo něco maskoval. On motorku zkrátka v IT koupí a tady prodává. Sám do ní nevidí, ale jelikož to dělá už spoustu let, asi už má nějaký zkušenosti.

Naposledy editováno 14.03.2013 13:19:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 13:16 | Nahoru | #58
noend> Kdyz nekdo evidetne lze v inzeratu proc mu verit ze je to ok i motorove kdyz je navic jeste cena dost pod cenou s doplnky tecka... mam svoje zkusenosti s temahle super vyhodmi nakupy obzsvast tam kde je Brno o kseftech z Ostravy ani nemluvim to je kapitola sama pro sebe ostrava....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 13:24 | Nahoru | #59
SensationBlaack> To jsme si všichni všimli, že mu nevěříš. To jsi napsal hned v úvodu.

A tu evidentní lež v inzerátu nějak furt nevidím. Podle mě jsou to furt jen dohady typu : Proč by, kdyby, co by, jak by, .....

Já například taky u svý starý GSXR přemýšlím o celolaku, pač už je zkrátka různě podřená, ošoupaná a hnusná.

(reakce na) Faros 954 za lidvku

14.3.2013 v 14:18 | Nahoru | #60
noend> Tak si procti info v inzeratu a pak co zde pisu a najdes nesrovnalosti nebudu se zase opakvoat kdyz se ti me vopacko nelibi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist