globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rady, tipy, návrhy - Prosím o pomoc
Čau chlapi, potřeboval bych poradit mezi těmito třemi typy motocrossů. V dřívějších diskuzích jsem se hodně přikláněl ke KTM ale rád bych názor ostřílených borců (snad jich tu pár je). Potřebuji vědět jak je to se servisními intervaly, s výkonem motorky, s dostupností dílů ale také s jízdními vlastnostmi. Motorka to bude do lesa, na louky, pole, prostě vyjížďky za účelem prasení přírody. Rozpočet mám zatím 60 tisíc, možná bych mohl ještě tak cca o 15 výš, ale to by mě ta mašina musela fakt okouzlit. Prosím jen příspěvky k věci, díky

2 reakcí na tento příspěvek Rady, tipy, návrhy - Prosím o pomoc

3.3.2013 v 12:32 | Nahoru | #1
Jel jel. Mně přijde škoda prasit enduro do těžkýho terénu, od toho si myslim že je právě kroska

(reakce na) Rady, tipy, návrhy - Prosím o pomoc

3.3.2013 v 13:22 | Nahoru | #2
Dero> Jezdi si na čem chceš, nejsem tvoje máma ale právě prasit krosku při enduru ( které je do těžkého terénu ) je minimálně vyhazování peněz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady, tipy, návrhy - Prosím o pomoc

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2013 v 13:46 | Nahoru | #3

Dero píše: Jel jel. Mně přijde škoda prasit enduro do těžkýho terénu, od toho si myslim že je právě kroska



myslíš blbě

cross je "okruhovka do terénu". bez světel, homologace, každýho rozumnýho nasereš, i když je motorkář. blbce o to víc. lesní cesty zbytečně rozhrabeš, atp.
enduro je do těžšího terénu. přejíždět kmeny, kličkovat mezi stromy, bahno, techničtější výjezdy, i přesuny po silnici. taky má olejový filtry = nemusíš dělat servis po každé vyjížďce.

cross má odstupňovanou převodovku na "za jedna rozjezd a další kvalty těsně vedle sebe", enduro má kvalty dál od sebe = na šestku můžeš jet přes kilo a na jedničku kličkovat mezi stromy krokem. na crossu mezi stromy za pár minut utavíš spojku.
charakteristika motoru jiná - cross "všechno nebo nic" (na 350sx několik lidí nedokázalo vyjet mírný kopeček na uježděném sněhu...na enduru to ti samí dali s prstem v nose), enduro je pozvolné.
chlazení je řešeno taky jinak, na enduru můžeš jet chvíli pod plynem, aniž by to mělo následky, cross je dělaný "chladit se zavřeným plynem" po pár vteřinách plnýho. v bahně uvaříš cross rychleji než enduro.

pokud máš větší hmotnost - ale to je u crossu i endura stejné - musíš naladit podvozek. většinou je to dělaný na chrty cca 75-80 kg a seštělovat to jde jen omezeně. takže vyměnit pružiny, popř. olejové lamely.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz nového motocross stroje z něm... KTM 450 SX, KTM 150 SX, KTM 150 XC Rudix 4 10.2.2024 v 20:50 NUTELIER
KTM 450 EXC 2014 - Ukazatel rezervy KTM 450 SX, KTM EXC 450, KTM 450 SMC, KTM 450 SX-F, ... Lutrak 4 5.10.2023 v 20:04 Lutrak
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist