Váhu a výšku Tvé osoby bych bral jako druhořadou záležitost.
R.v. motocyklu 06 bude docela pravděpodobně šrot..a na další investice si připočti min. 30-40 klacků.
Nyní spravuji celé SX 125 08 včetně GO motoru a tam je skoro vše na výměnu a obsah 250 na tom bude asi nějak podobně.
Je úplně jedno, jakým stylem budeš jezdit.
Motor se Ti rozstřelí,tak i tak..
Nyní je otázkou, jestli má vůbec obecně smysl dávat cca 60 tisíc do ojeté vrány r.v. 06 a nasypat další prachy do oprav a výsledný efekt stejně bude nejistý.
No jinak platí pravidlo: kdo chce jezdit, musí platit a u cross strojů to platí dvojnásob.
Čus S
Podle mne ta řada lidí co tvrdí, že u KTM čím větší obsah, tím míň se serou neví o čem mluví..
Přiznejme si, kdo investuje čas a hlavně peníze do pravidelné údržby takového typu motocyklu.
To si můžou dovolit pouze závodní týmy a pár vyvolených.
Zbytek lidí řeší pouze opravy a zase jenom opravy u koupených starších modelů motorek tohoto zaměření.
Ale když má někdo peníze, tak to zase není problém.
U těch 4T si musíš uvědomit, že servis jenom takového motoru Tě vyjde daleko dráž, jak u obyč 2T.
A ta celková váha motocyklu je také rozdílná.
Ale to Ti zde přesně na fóru sdělí někdo, kdo jezdí např. cross hobby, nebo třeba i závodně.
Asi by nebylo od věci, zvolit motocykl 2T-250 r.v. 10-11 a tam budeš mít "svým způsobem" záruku, že se vše nerozsype od A-Z jako celek takový.
Vím, pořizovaci cena motocyklu bude určitě větší, ale ve finále budeš mít méně starostí s počátečními investicemi a ty budou nemalé u modelu 06, toď můj názor..
A je úplně jedno, jestli budeš jezdit do lesa, nebo závody.
Přeju hodně štěstí při výběru motocyklu.
Čus S
Nekoupím si taky přeci motokros na ježdění do lesa. Ono nastavení motoru u MX, podvozku, ... je dost jiný než u endura a sžívání/učení se s takovým strojem (který nemusí vést ke zdárnému konci) může vést i vážným zraněním. Mám kamaráda, který má YZ 426 na enduro. Kolik těch pádů už měl jen díky "splašenosti" toho motoru. Jsem si jistý, že kdyby měl enduro, bylo by to lepší. Je potřeba si uvědomit, že každý ten pád se zraněním jsou mmj. tisícikorunový ztráty, pokud nemáš nějakou luxus pojistku.
Dál jsou lidi, který to prostě na 2T jednoduše neumí a nenaučí se to, ale na 4T jezdí parádně.
Co je pravda, tak že pořizovací náklady jsou s těmi provozními "zanedbatelný" a určitě se vyplatí koupit 2011 za 100000 než 2006 za 60000. Ve skutečnosti těch 40000 je možná investice do 2006 aby byla v podobným stavu jako ta 2011, která se ale při dalším prodeji nevrátí, protože ji nikdo nezaplatí. U 2011 máš nějaký předpoklad, že až ji budeš za rok dva prodávat, tolik netratíš.
U 2006 nemáš žádnou jistotu, že do ní dalších 25000 nepustíš po pár mth, ale máš jistotu, že za rok dva, až ji budeš prodávat, nedotaneš ani korunu navíc.
Není to jednoduchý rozhodnutí, taky jsem před měsícem šáhnul po moto 2006 za 50 a při preventivní kontrole motoru na mechanika baflo něco, co jsem nečekal. Teď si drbu hlavu, že jsem si radši nekoupil za 85 r.v. 2008 s poctivě najetýma 45 mth.
Tady opravdu platí, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levný věci (pokud to není od kamaráda, kterýmu se dá věřit)
1 reakcí na tento příspěvek KTM vs 100kg
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek KTM vs 100kg
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DB Killer u 2t KTM 250 SX | borec638 | 8 | 14.6.2024 v 13:16 Bugs |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX | Kohoutkovi | 4 | 21.6.2023 v 19:13 ja1 |
Přední brzda hluchá KTM 250 SX | fghde | 11 | 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad |