bmw_r1300gs_cartec





Téma: Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.
 
17.2.2013 v 14:01
Citace z článku: Tento týden se ve španělské Barceloně konal 65. slavnostní večer španělských novin Mundo Deportivo pod názvem "Gran Gala de Mundo Deportivo", kde pan Carmelo Ezpeleta - CEO firmy Dorna Sports - dostal vyznamenání nejlepšího sportovního manažera.

Anketa: Co vy na to?
Nesouhlas.Španělé Španělům.Ostatní nepochopí.
60%
18
Je to špičkový, světový, sportovní manažer
27%
8
Netuším o co jde,ale chci hlasovat. :)
13%
4

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

17.2.2013 v 14:56 | Nahoru | #1
By mě zajímal co nebo koho manažuje. Toky peněz a pravidel? To nemá se sportem nic společného

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

17.2.2013 v 16:07 | Nahoru | #2
A vy na něho furt nadáváte !!! STYĎTE SE

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

17.2.2013 v 17:42 | Nahoru | #3
Možná mu ty noviny taky patří. Ještě že aspoň z přírodňáků na něj můžem vystrkovat
holou prdel.

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

17.2.2013 v 19:22 | Nahoru | #4
Snad v dnešní době bez vyjímky platí, že čím větší ňouma, tím větší vyznamenání

Takto se asi expopleta za každou cenu všemi svými prostředky snaží při životě udržet svoje SPZ-CRT



Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

18.2.2013 v 09:17 | Nahoru | #5
No ale třeba opravdu nemají ve Španělech nikoho lepšího, kdo by "hrál" podobnou "hru" na mezinárodní úrovni. On je opravdu osobnost ve srovnání s manažery fotbalových klubů. Basket je tam také velmi slušný,ale že by tam byl nějaký světově profláknutý manažer?
V podstatě jediný, kdo mu může konkurovat je kolega z F1,ale to zase není Španěl, takže byl zřejmě vyškrtnutý ještě před tím, než by pro něj někdo mohl hlasovat.
Já bych za sportovního manažera sice považoval spíše lidi, jakými bezesporu jsou Martinez, nebo Abrahám. Ale třeba si to pletu. Když tak mne opravte.

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.11.2015 v 18:50 | Nahoru | #6
Paní SPZ Ezpeletová!



(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.11.2015 v 19:38 | Nahoru | #7
josef58> Nerad to píšu, ale je to pro vás špičkové tipéry..ono se taky u nás říká...čím hloupější sedlák, tím větší brambory...ovšem teď bude důležité, jak to pochopíte??? Komolit jména umí kdekdo, že, španělský Chósé písečný....???

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.11.2015 v 22:37 | Nahoru | #8
No v dnešní době, kdy je vše naruby, kdy je vlastenec xenofobní rasista a agresívní náboženství se v Evropě vítá a podporuje se i když to povede a spěje k záhubě Evropy, tak se vůbec takovému ocenění nedivím! Je to sice podvodník a finanční žralok, ale proč ne? Už se asi zapomnělo, že měl SPZka problémy asi před dvěma lety s finančním úřadem, kdy nějak zapomněl několik let řádně danit příjmy a vyvázl jen s obrovskou pokutou i když by, pro pětinu toho, co měl on, by jiný nevylezl deset let z kriminálu! A to ještě zdaleka nemá na Ecklestona, majitele Formule jedna, toho nezavřeli za daňové úniky jen proto, že se dohodl se soudem, že zaplatí 1 MILIARDU dolarů a bude čistý, jako lilie! Když jsou prachy, může se všechno! Nakonec i Rossi se nějak dohodl, když měl s finančákem před asi pěti lety problémy s daněmi a 15 milionů Euro to nějak taky spravilo!

Naposledy editováno 24.11.2015 10:20:07

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

15.12.2015 v 17:14 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.12.2015 v 18:55 | Nahoru | #10
SPZetka jednou tvrdil že chce, aby jeden výrobce měl max 4 motorky v poli že? Ale už tom asi tak není, asi pochopil, že to co zase vymyslel byla blbost a potichounku to zrušil! stejně jako ty 800cc které taky zrušil když se neosvědčily a MotoGP mu začalo krachovat

Nejsou žádná pravidla, která by limitovala počet motorek

Spzetka konečně dělá něco dobře: jednotná ECU, nové pneu Michelin, pole složených jen z čistokrevných prototypů MotoGP, to vše stojí za pochvalu! Protože to, co předvedl po sezoně 2011 kdy polovina pole byla žebráckých CRT týmů kteří svou motorku stavěli na koleni a závodili v první lize, to fakt byla ostuda pro celé GP a ještě měli tu drzost oslavovat vítěze toho CRT jezdce, přitom to bylo prachsprosté 13. místo v závodě !

Naposledy editováno 23.12.2015 18:59:54

(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.12.2015 v 22:15 | Nahoru | #11

PityGPX píše: Spzetka konečně dělá něco dobře: jednotná ECU, nové pneu Michelin, pole složených jen z čistokrevných prototypů MotoGP, to vše stojí za pochvalu!


Za pochvalu by stálo, kdyby půlku těch nesmyslů zrušil. Žádné jednotné pneu, žádná jednotná elektronika, žádné omezení litrů paliva, žádné omezení počtu válců nebo otáček motoru. A on by si ti chudší výrobci našli jinou cestu, jak se dostat dopředu. Místo drahého přizpůsobování se svazujícím pravidlům by našli nová neortodoxní řešení, která by třeba nefungovala na některých tratích a na jiných naopak přinesla převahu.

Pokud má být MotoGP laboratoří nových technologií které se s příslušným zpožděním dostávají do sériových strojů (namátkou vstřikování, antihop, kontrola trakce, časem seamless převodovky), tak každé takové omezení brzdí pokrok a podkopává smysl téhle kategorie.

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.12.2015 v 22:37 | Nahoru | #12
Virago: souhlas ale ber to tak, na jedné straně představuješ výkladní sín toho Hi-tech na straně druhé musíš udržet "vyrovnanost" aby ta značka byla zábavná, napínavá apod. A to je hrozně těžké pro každou sérii najít to správné vyvážení. Bud budeš mít jak říkáš vše otevřené ale pak bude např. one man show a nebo to bude trošku uškrcené ve prosěpch zábavy -> napínavvých soubojů o vedení prvního místa do poslední zatáčky apod, což se Dorně v roce 2015 celkem dařilo, viz Katar kde Rossi bojoval o vítězství do poslední zatáčky a titul se rozhodoval v posledním závodě.

Nejde jen myslet na běžné uživatele, musíme myslet i na lidi u TV :)

(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

23.12.2015 v 23:02 | Nahoru | #13
PityGPX: Já to chápu. Ale vezmi si, jak jednotné pneu uškodily Ducati, která se v tom topí tak trochu dodnes. A jak se vytratila vyrovnanost Moto2 s jednotnými motory. Tyhle věci fungují vždycky jen chvíli, pak si ti schopnější nebo bohatší vždycky najdou cestu jak z toho těžit převahu a pravidlo vymyšlené původně kvůli vyrovnanosti se stane naopak břemenem.

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 08:43 | Nahoru | #14
Může být ale stejně si myslím že jednotné pneu jsou v pohodě: WSBK - nikdo si nestěžuje, F1 - nikdo si nestěžuje. Tak proč by pro MotoGP měl být nějaký problém ? Zkrátka ať filozofie je stejná jako u WBSBK / F1 kde když jsou jednotné Pirelli, tak žádný tým nebrečí, že ta motorka/monopost kvůli Pirellim nejezdí jak má Takže když v jiných seriích nebrečijou, tak proč by měla brečet Ducati? Vím že tomu tak bylo, je to pravda, uškodilo jim to ale filozofie jednotných pneu musí být taková, že všechny pneu budou na motorkách fungovat stejně. U WSBK to funguje, u MotoGP díky Michelinu to třeba taky bude fungovat

Já jsem nikdy v životě nečet od Ten Kate, a dalších: díky pneumatikám nejsme konkureneceschopní. A je jedno jestli to je sériovka nebo prototyp, je to zkrátka motocygl ( ) o dvou kolech. To že to má dražší šroubky (v případě motogp) a rám, nemůže mít na to vliv.

(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 10:05 | Nahoru | #15
PityGPX: Nikdo si nestěžuje? A co Philip Island 2013, kdy Bridgestone nedokázaly vydržet celý závod a muselo se povinně přesedat? Co VC USA formule 1 v roce 2005? Tam dokázaly různí výrobci pneu pěkně zamíchat pořadím.

A jednotné pneu právě nikdy stejně na různých koncepcích fungovat nebudou. Přitom řešení pomocí odlišných pneu je jednodušší a levnější než stavba celého stroje od základů jinak. Na tom přece byla založená třída Open, která měla díky měkčím pneu a větší nádrži kompenzaci. A u Ducati to bylo znát. Nikdo mě prostě nepřesvědčí, že cesta k atraktivnějšímu závodění vede přes utahování šroubů v pravidlech a nárůst omezení.

edit: A jinak přeju hezké svátky všem!

Naposledy editováno 24.12.2015 10:06:13

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 11:24 | Nahoru | #16
Virago: ja souhlasím ale právě proto - po těch skandálech došlo k výměně dodavatele a situace se zlepšila:

F1 -> 2005 průšvih, výměna dodavatele -> všichni happy

MGP 2013 - Bridgestone průšvih (jak píšeš) -> výměna dodavatele -> zatím žádná nářky že by tyto pneu někomu nesedly

WSBK -> dominovali tam michelinky a nelibilo se to osatním -> výměna dodavatele za Pirelli -> nikdo si ve WSBK nestěžuje :) to jsou fakta :)

Open neřeším, to je jen umělá třída která díky neschopnosti managera byla zavedena aby pole bylo plnější a tak tam jezdily horší motorky a díky horším motorkám aby způsobil vyrovnanost jim dal lepší pneu než Factory :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #17
PityGPX: V F1 2005 to byl průšvih jednoho dodavatele pneu. Ti co jeli na jiné značce odjeli normální závod. Z toho se ukazuje, že jednotný dodavatel pak končí jako v Austrálii 2013, kde nebyla alternativa.

Já bych naopak pravidla uvolnil a kromě základních omezení (objem motoru, minimální váha) bych nechal všechno na výrobcích. Dokonce bych dovolil, aby bylo možné používat jiné komponenty závod od závodu: Měnit dodavatele pneu, velikost kol, konfiguraci motoru, atd. A byl bych pro jedno pravidlo: Žádný díl nesmí být výhradní, tj. každý díl musí být dostupný kterémukoli týmu. A pak by se ukázalo.

(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 13:26 | Nahoru | #18
1100Virago> jojo, ukázal by se startovní rošt o 6 jezdcích s rozestupama v týdnech. S těmahle pravidlama by se do motogp Suzuki nikdy nevrátila a Ducati by rozhodně nenasadila 8 strojů...
Nevymýšlejte kraviny a buďte rádi že je plný startovní rošt relativně vyrovnaných motorek plus napínavý závody...

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 13:46 | Nahoru | #19
Virago: máš podobný smysl jako Josef58 ale musíme být realisté. Více pneu by samozřejmě šlo, to už bylo např. 2002-2008. Ale aby každá pneu byla jiná to nejde. To je sci-fi. Prostě já to beru tak, vím o průserech, ale za to mohly ty firmy (tj Michelin 2005, Bridgestone 2013) a já opakuji ještě jednou, ve wsbk, co jsou pirelli, tak žádný problém, nikdy! Nikdo nikde neplakal že má horší pneu.

Když budeš mít 2 dodavatele, vždycky ten jeden tábor (rossíci vx antirossíci) budou říkat, že ten druhej vyhrává diky lepším pneumatikám. Nikdy nebudeš mít zaručenou jistotu, že ten jeden dodavatel je lepší než druhý a že naopak jeden prohráva kvůli horším pneu, vždycky to bude obvinování, proto jeden dodavatel je výhoda v tom, že se nemůžou na nic vymlouvat a že pneu mají všichni stejné. Tj pro nikoho výhoda :) Akorát musejí inženýři udělat to, aby jejich motorka s pneu praocovala tak, jak to inženýři ve F1 dělají, že jim pneu ladí s monopostem a nikdo nepláče, že mají problém s pneu víc, než ostatní stáje :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 16:45 | Nahoru | #20
desmo69: Proč 6 motorek? Ti s lepšími pneu by odjeli závod v kuse, ti s horšími by prostě přesedali tak jak se to stalo. Na jiném okruhu by to mohlo být zase obráceně. Navíc, pokud by na dané trati fungovaly Micheliny a ne Bridgestone, mohly by všechny stáje obout Micheliny. Tak to myslím já,
Pokud by si Ducati a Suzuki mohly nechat udělat pneu na míru motorce, měly by menší problémy a Suzuki a Kawasaki by možná ani neodešly.

PityGPX: A proč zrovna pneumatiky? I tak se jezdci vždycky "vymlouvají" - jednou na bezeztrátovou převodovku, jindy na kontrolu trakce nebo výkon motoru... Vždycky má jeden výrobce nějakou dobu převahu něčím novým, co ostatní dotahují. Ale s rukama svázanýma nadbytečnými pravdily jim to dotahování trvé déle.

V Moto2 jsou jednotné i motory a letos to byla nejnudnější třída. Zatímco v éře dvoutaktů jezdily stroje "každý pes jiná ves" a vyrovnanost často nechyběla. Honda dokonce střídala čtyřválce na suchých tratích s tříválci na mokrých. Dovede si to dneska ještě někdo představit?

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 16:52 | Nahoru | #21
Vidíme to jinak, já tvrdím že pneu jsou alfa omegou ve výsledku, pneu jako (nej)důležitější faktor musí být jednotný aby byly podmínky určené všem stejně. Kdyy tomu tak nebylo tak by F1 - královna motorsportu měla otevřenou konkurenci, to samé WSBK, IDM, BSB, MT2, WSS a další. Všude jsou jednotné pneu a funguje to, proč by v MGP to mělo být jinak? Jednotné pneu ano, ale musejí být kvalitní a né shity co obouvali na P.I. 2013. A musí sedět všem motorkám stejně. To je základ! VE F1 je tunguje, tam Mercedes, Red Bull, Ferrari nenaříká že mají nevýhodu díky pneu.

(reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 17:10 | Nahoru | #22
1100Virago> Neslo me vylozene o pneu ale o ten zbytek co jsi psal..jine komponenty zavod od zavodu atd. proste zadny omezeni. To by bylo konec...

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

2.1.2016 v 18:35 | Nahoru | #23
SPZ -super manazer a vubec nejlepsi za celou eru zavodeni.- Je to buh. ,The |Doctor manazmentu. Viva\t Espezet , vivat |Matrex.

Naposledy editováno 02.01.2016 18:35:42

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

2.1.2016 v 21:04 | Nahoru | #24
Evo: dlouho ses v Diskuzi neozval!

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

6.1.2016 v 15:47 | Nahoru | #25

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

1.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #26
Článek o SPZetce jak podvádí !

Dorna musí zaplatit 6,6 milionů Eur.

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

1.3.2016 v 19:12 | Nahoru | #27
Kdysi tu psával jeden přispěvatel něco v tom smyslu, že SPZka je jeden velkej podvodník a loupežník. Možná i za takovéto názory dostával bany No nic, stejně SPZka s komplicem s 6,6 milióny jsou úplní žabaři proti "kliďasovi" Danimu, který před Vánoci měl dlužit na daních takřka 8 mega éček.

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

3.3.2016 v 08:24 | Nahoru | #28
Tady je pak ještě článek v češtině

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

3.3.2016 v 12:28 | Nahoru | #29
No čo, pokutu aj ta zaplatia a zvýšia sa zalistováky. A šmitec.

Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

30.3.2016 v 21:10 | Nahoru | #30
Tady nový článek o Manažerovi Ezpeletovi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist