globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburátor - má to tam být nebo ne?
11.2.2013 v 16:13
Zdravím, jsem tu zas
zima je dlouhá, tak jsem se pustil do čištění palivovýho systému...
přitom jsem rozdělal karbec , ale zarazila mě tam jedna věc - šoupátko s jehlou jde totiž otevřít jen do 1/2. omezuje to šroub kterej je v plastovým deklu membrány(nevím jestli podtlak nebo přetlak...nebo něco úplně jinýho )
když ten šroubek vyndám tak jde krásně otevřít úplně naplno...

takže otázka zní: nechat ho tam a nebo ho vyndat?

moto je dovoz z německa, tak mě napadlo že by to mohla být nějaká restrikce...





když tam šroub je...





když tam šroub není...





o tomto šroubu je řeč (víko z vršku karburátoru)

http://www.racingpla...retor-p-70947-1.html (číslo 6)

dál bych se chtěl zeptat jestli nevíte kde sehnat sadu trysek...mám v plánu otevřený sání (s výfukem už si někdo hrál..)






edit: jízdní 108, volnoběžná 35.

díky všem kteří se pokusí pomoct

Naposledy editováno 11.02.2013 16:14:25
Anketa: má tam ten šrub byt? =D
Ano
36%
4
Ne
18%
2
pouze pro nemecko
45%
5

karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 16:45 | Nahoru | #1
pokud jsem dobře pochopil tak motka je dovezená z DE a tam se motorky škrtí na menší rychlost. Tudíž ten šroub omezuje chod šoupátka a neumožňuje využití plného výkonu motoru
Dal bych ho pryč

2 reakcí na tento příspěvek karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 16:51 | Nahoru | #2
Jakej je to typ karurátoru? Koukni se do servisního mauálu, třeba tam o tom něco píšou.
Měl by si tam mít Walbro PZ26, a u toho by mělo šoupě chodit až nahoru.

1 reakcí na tento příspěvek karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 17:13 | Nahoru | #3
Jestli to funguje čistě jenom jako doraz, nic přes to nejde nebo tak, vyndal bych to. Bude to jenom na omezení chodu šoupětě Vrátit to tam můžeš vždycky.

Ale jak sám vidíš na tom seznamu dílů co jsi poslal je hlavní tryska 112, ne 108. Sice ty 4 čísla nejsou až takový rozdíl, ale vyměnil bych to

Hauptdüse #112 M4
třeba
http://skutry-levne....i-tryska-112-m4.html

E: A otevřené sání, prosím jestli je to tenhle nebo podobný, nedávej to tam. Akorát rozhasíš směs, ničemu to nepomůže, dělá to rachot a pokud se to dobře neodstíní, akorát to saje teplý vzduch.


Naposledy editováno 11.02.2013 17:15:19

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 17:49 | Nahoru | #4
Hippieguy> karbec tam je keihin cvk 025 myslím.../s tím číslem si nejsem jistej, na karbci to není/ - dával se normálně ve fabrice

karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 17:54 | Nahoru | #5
Dej to pryč, jak bylo napsáno vrátit to můžeš dycky. Uvidíš jak to pojede, a pak se rozhodneš

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 18:01 | Nahoru | #6
S.M-A-RT> díky, tý trysky jsem si ani nevšiml... no filtr mám v plánu klasickej molitanovej... http://www.epitbike...itanovy-zahnuty.html

dávali jsme ho na pitbika, problém nebyl... brácha ho má na mitu, ale to je jiná kapitola (2t)... a kámoš ho dával na yuki sport a řiká že jede trochu líp nahoře..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 18:16 | Nahoru | #7
Hippieguy> Co to máš na té profilovce?

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 18:18 | Nahoru | #8

Joxa píše: Hippieguy> Co to máš na té profilovce?



taky by mě zajímalo

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 18:22 | Nahoru | #9
Od Hippeguye z jinýho vlákna:

Hippieguy píše: TO mi jednou upad vejfuk, tak jsem si musel vyrobit provizorní tlumič. Jinak bych nemoh jezdit, protože to dělalo šílenej randál.

karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 18:24 | Nahoru | #10

1 reakcí na tento příspěvek karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 19:51 | Nahoru | #11
Pokud je ten šroub umístěnej na místě, který je zakreslený na obrázku, tak je to doraz šoupěte, nejspíš je to opravdu omezení maximálního výkonu. Vyndej to ven a projed to.



karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 20:03 | Nahoru | #12
No tak nejjednodušší bude vyzkoušet to bez toho co to dělá Když to bude dělat bordel, tak to tam vrať a hotovo.

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

11.2.2013 v 21:32 | Nahoru | #13
Hippieguy> skoro jsi to trefil, ale pro upřesnění:






no každopádně omezuje chod šoupěte, to je jasný

pzn.: kdybych to teď neměl celý rozložený až skoro na atomy a venku nebylo 15 čísel snihu tak bych to projel ale takhle je to blbý... uvidím na jaře

karburátor - má to tam být nebo ne?

12.2.2013 v 08:52 | Nahoru | #14
To je omezení výkonu, pryč s tím.

karburátor - má to tam být nebo ne?

12.2.2013 v 10:23 | Nahoru | #15
tak děkuju za názory, přikláním se k tomu že to půjde do....prostě pryč

jinak 2. otázka: kde seženu sadu trysek na doladění tohodle karbecu (aspoň 5 trysek, nebudu to kupovat po jedný...)?... když hledám vždycky mě to odkáže na nějakej scooter shop a tam jsou akorát trysky pro DellOrto atd... ale takovýhle jaký potřebuju pro keihin ne. nevíte někdo o něčem?

1 reakcí na tento příspěvek karburátor - má to tam být nebo ne?

12.2.2013 v 17:14 | Nahoru | #16
No, já tu motorku neznám, ale jestli je to čtyřtakt a chceš to přetryskovat z důvodu "zvýšení" výkonu, tak zbytečně vyhodíš peníze. Ovšem pokud víš, že je tam strčená nějaká tryska jiných rozměrů, než má být, a jede to s ní znatelně hůř, tak to je něco jiného.

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

13.2.2013 v 10:24 | Nahoru | #17
kozel.ka> přetryskovat to chci jednak proto, protože místo 112ky(původní) trysky tam je 108(Deutschland) a taky proto že si už někdo hrál s výfukem.. a jestli se nepletu tak to jde ruku v ruce se sáním. takže si myslím že optimální by mohla být tak 116 až 120. proto chci sehnat celou sadu aby se to dalo rozumě doladit.

1 reakcí na tento příspěvek karburátor - má to tam být nebo ne?

13.2.2013 v 10:31 | Nahoru | #18
Pochopil jsi to správně. Mimochodem ten magnetickej šroubovák plnej špon strčenej v karburátoru nemá chybu

(reakce na) karburátor - má to tam být nebo ne?

13.2.2013 v 14:49 | Nahoru | #19
novej> poznámka: šroubovák není od špon, je na něm zaschlý lepidlo na špony si dávám sakra pozor!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po zařazení rychlosti vypne zapalov... Kymco Stryker 125 Váša04 5 23.5.2022 v 21:44 Váša04
Nestartuje Kymco Stryker 125 panca75 4 18.9.2019 v 13:12 panca75
Výměna tachometru Kymco Stryker 125 Elmacho 3 22.6.2019 v 18:09 syrrius
kryt motoru kymco stryker Kymco Stryker 125 Petr_kimco 0 20.5.2017 v 11:07 Petr_kimco
Servisni prirucku na Kymco Stryker 125 Kymco Stryker 125 awaxcs 3 24.3.2017 v 10:24 bukacekdaniel


TOPlist