( http://www.motomach...amp;products_id=1446 )
Popřípadě jaký regulátor na hornet 600 r.v.2005 ( u některých regulátorů píšou - Neobsahuje výstup pro kontrolku dobíjení)
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
MacNamara píše: Já tam hlavně nemám ani kontrolku dobíjení ,teď mi to došlo.
Teď mě napadá, že ta moje to možná umět bude, ale jelikož to funguje ok, tak fakt nevim.
Edit: písmenka
Naposledy editováno 29.01.2013 16:55:44
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
Naposledy editováno 29.01.2013 20:33:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
jinak si pamatuju, že tak před cca osmi lety se v německu prodávali za 10éček a výkonnější za 14 éček...takže 1500 je celkem vejvar :)
Naposledy editováno 30.01.2013 00:11:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
Bandaska píše: 1100Virago> Je to tak, tyhle regulátory jsou montovaný do "lepších" čínských čtyřkolek a tam se měnili docela často...kolikrát i u úplně novejch....ovšem nebyl problém s výměnou...vždy jsme poslali krabici špatnejch a přišla krabice novejch...často jich přišlo víc, než kolik jsme jich poslali :) asi to dávali "na jistotu" :)
jinak si pamatuju, že tak před cca osmi lety se v německu prodávali za 10éček a výkonnější za 14 éček...takže 1500 je celkem vejvar :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení (od motomachos) i ostatní
1100Virago píše: Katana: Na odtahovku to není, pokud není člověk stovky kilometrů od domova. Pokud regulátor prošlehne, shoří hlavní pojistka. Pak stačí regulátor úplně odpojit, pojistku vyměnit a dojet na samotnou baterii. Při svícení parkovačkami se dá ujet hodně slušná vzdálenost.
No jo ale pojedu třeba do alp, těsně před koncem cesty to vyplivne, budu si chtít ale užít ježdění po alpách a vtom případě už mám problém a co teprve cesta domů, má pak cenu ušetřit na regulátoru třeba 1000kč? a kupovat šuntový věci. Osobně dávám raději přednost kvalitě a spolehlivosti. Neříkám že se "nějak" na tu nouzovku nedá dojet ale proč si vyloženě nahrávat na problém. Navíc nějakej nouzovej dojezd bude asi jinej u motorky co má ještě karbce a jinej u motorky která má vstřikování, abs adt, nevím to jistě jestli jen některý nebo všechny stroje protkaný elektronikou mívají ochranu na podpětí, znám totiž stroje co se s tebou přestanou bavit jakmile se napětí dostane pod 11.5V.Naposledy editováno 30.01.2013 14:24:27
Ne, nikdo to nezpochybňuje...je to šmejd, kde je riziko vysoké...ale kdo chce kam...atd...
já regulátory většinou řeším koupí regulátoru jákéhokoliv jiného, pokud možno neHondího a přepojím štekr...nejlepší zkušenost zatím se Suzučími a z italských(jak podivné)...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |