globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazarova moto z Itálie
 
20.1.2013 v 11:56
Ahoj, jaky je vás názor na moto dotažené z Itálie? Vím ze jsou různé pověry ze když je to Ital tak je to 100% bouracka nebo čorka. Samozřejmě ze záleží na konkretni moto ale jestli mate třeba nejaké zkušenosti na co si dat u těhle motorek pozor?a jestli jsou pověry pravdive nebo se to týká třeba jen 125? Díky za nazory:)
Anketa: Moto z italie
Ano
74%
53
Ne
26%
19

Bazarova moto z Itálie

20.1.2013 v 21:04 | Nahoru | #31
Moje pochází z Itálie a řekl bych, že byla ve stavu jako každá normální jetá Bylo tam pár much, ale s tím se počítá

1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie

20.1.2013 v 23:10 | Nahoru | #32
Mám fzs 600 z IT, kupovaný s 29000km, těd mám asi 45000Km a za celou dobu no problém, záleží na co narazíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

20.1.2013 v 23:43 | Nahoru | #33
zabar> A proč chceš tahat motorku z Itálie?
Jen se ptám - proti Itálii nic nemám.
Nebo ji chceš kupovat tady, ale je dovezená z Itálie?

1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie

20.1.2013 v 23:50 | Nahoru | #34
Kupuj jako když kupuješ motorku...

Mam SVčko, dotažený od známýho a sice jsem tachu moc nevěřil (19t. km na 10 let starý moto), ale na podzim jsem měnil řetěz a podle všeho byl ještě původní, nikde žádná spojka...
Každopádně jezdí super, jsem naprosto spokojenej.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 00:01 | Nahoru | #35
Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?

Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 07:24 | Nahoru | #36
taky špatna zkušenost, děda si kopil burgmana 250 z itálie a kluk co tam byl sním tak podle zvuku řekl že je to řemen ve variatoru, motorka jela paradne nekouřila a jak se motor roztočil tak utichl klepot a jel jako by nic doma jsem se na to mrknul já a vidim totálku zadní kotouč, vlínající kapalinu u páčky zadní brzdy, po tejdnu to ani nejelo páč se někde začalo zkratovat, bylo to v servisu a stim že ten kraval bude taky řemen a objednali ho do ty doby ten krám najel 500 kiláků a najednou to neskutečně začalo hulit..... olej tam jeste byl ... takže to jelo zpet do servisu a tam mu řekli že je motor totálka vylágrovanej uplně celej a že nemá najeto 23 000 jak to ma na tachači ale alespon 60 000... motorka z italie nikdy !!!

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 07:43 | Nahoru | #37

docent píše: Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?



Moje Ex má už třetí "původní" řetěz za dva roky Teda na Enduru, ale fakt původní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 08:24 | Nahoru | #38
docent> jo chci ji kupovat tady ale je dotažená z Itálie, viz odkaz ve vlakně

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 09:15 | Nahoru | #39
zabar> tady stejně nedostaneš zaručenou odpověď

Vem někoho, kdo tomu rozumí a jeďte se na ní podívat Když tam s tebou bude někdo nezaujatej, tak máš větší šanci, že si nekoupíš vyloženej křáp - musí tomu samozřejmě alespoň trochu rozumět...

Myslím si, že když se člověk udrží a není zaslepenej vidinou nové motorky, což je kor u tý první velký hodně těžký, tak je sám schopen odhalit docela dost věcí - samnozřejmě kromě motoru - do toho nikdo nevidí

jestli chceš, napiš mi PM a pošlu ti "návod" na co všechno při koupi kouknout

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 10:52 | Nahoru | #40
zabar> Tak to jo. Už jsem se bál, že ji chceš kupovat "na dálku".
Zkus sehnat někoho, kdo tomu rozumí a zároveň už tenhle typ měl a okoukněte to.
To je asi jediná smysluplná rada.
Ovšem rada "knížecí"
Protože takového člověka najdeš se stejnou pravděpodobností jako Schwarzenegera na kurzu šití

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 11:47 | Nahoru | #41

docent píše: Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?



Ne, myslim si, že to znamená, že může být ještě původní, vzhledem k tomu, že jinak by člověk musel rozebrat snad půl motorky, aby tam dal celej řetěz.
Ale jak řikám, je mě to jedno, za 3 roky co jí mam nebyl jedinej problém.

Jinak nejsem žádnej velkej mechanik, takže se rád nechám poučit, jak to s řetězama je

Naposledy editováno 21.01.2013 11:49:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 11:52 | Nahoru | #42
Perkelnik> A už jsi viděl někdy TOHLE nebo třebas TOHLE?

Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 11:57 | Nahoru | #43
po zkušenosti,kterou jsem udělal s Daytonou koupenou přes obchodníka z USA už bych nekupoval motorku, na kterou jsem se dřív nepodíval. Byl to sice tak trochu jiný případ, byla bouraná, ale lehce a to, že měla vadnou řídící jednotku mi už nikdo nenahradil.

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 12:03 | Nahoru | #44

chiro2 píše: Perkelnik> A už jsi viděl někdy TOHLE nebo třebas TOHLE?



Že by teď na podzim, když jsem dával novej řetěz? Jak jsem ostatně už psal...

Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 12:16 | Nahoru | #45
Před pár lety jsem kupoval v bazaru ZX 12 dovezenou z Itálie. Vše bylo v naprostém pořádku a dokonce za nejlepší cenu trhu .

Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 13:24 | Nahoru | #46
Vždycky asi bude lepší(snadnější?) koupit tady a levnější ta cesta
na prohlídku před koupí, tak jako i případná reklamace .
Od mých dvou přátel,kteří se dlouhá léta dovozem z Itálie (a to i
t.zv. bezpapírovek) zabývali, jsem ale slyšel, že "dobře už bylo" .
Trh ojetin je přesycen TADY I TAM(v Itálii) a příliš často teď člověk
narazí na někoho, kdo chce prodat"za každou cenu" a neštítí se při
nabízení ničeho... Taky se setkali s až neuvěřitelnými "skládačkami",
které na pohled byly "super", protože ve většině Itálie málem ani ne-
prší, natož aby tam solili silnice . Platí však vždycky,že kupujícího
má doprovázet někdo, kdo bude brzdit jeho"zapálení" pro daný typ
a nejlépe ten, kdo tento typ dlouhodobě jezdil !! Nemusí totiž každý
mít takovou "kliku" jako já, že to co je na tachometru, není pouhým
zlomkem skutečně ujetých kilometrů
Já jsem ovšem kupoval ve SRN(!) a už před 5 lety

Naposledy editováno 21.01.2013 13:27:50

1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 15:53 | Nahoru | #47
no vzhledem k tomu že vým po jake cenove relaci a tim padem i věku motorky se díváš tak v případe dovozu z itálie si pripocti 1500 dovozovou technickou 2000 dekra a cca 1500 uřad to znamená ccca 4500 navíc při přepisu oproti motorce z ceskym tp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 16:11 | Nahoru | #48

docent píše: Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?



Když už jsi u toho, tak jak poznám že je řetěz origo?

Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 17:36 | Nahoru | #49
v italii sem často ...když něco dovézt tak od Milana nebo ze severu...jsou to bohatší kraje není to u moře a motorek je tam habaděj.

Většinou se tam každý stará o to co má doma , třeba litra cebru atd si celkem šlechtí...na polítaní tam maj menší kubatůry a skůtry...

jih italie je divočina...písek, sůl, údržba až to nejede ale na střep maskovaný tam moc nenarazíš ...to už vytahaly polaci, češi, rumuni, ukrajinci...aby něco vydělali že...takže ty horší kusy už sou dávno tady ...ale ten kdo si tam připlatil dovezl hezkej kousek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 17:54 | Nahoru | #50

Perkelnik píše: Ne, myslim si, že to znamená, že může být ještě původní, vzhledem k tomu, že jinak by člověk musel rozebrat snad půl motorky, aby tam dal celej řetěz.
Ale jak řikám, je mě to jedno, za 3 roky co jí mam nebyl jedinej problém.

Jinak nejsem žádnej velkej mechanik, takže se rád nechám poučit, jak to s řetězama je



Pak nechápu proč nejen Edituješ, ale hlavně proč píšeš takový bláboly? To jsi se během dne s nekým poradil,

Edit: Nebo už to nehul

Naposledy editováno 21.01.2013 17:55:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #51
droud> ta motorka uz je dovezena přihlášena a papírové je vse vyřešené, čeká v bazaru na kupce. Jde mi jen o to ze motorky z Itálie mají proste spatnou pověst tak mě zajímají konkretni zkušenosti... Podle mě třeba tahle vypadá pekne ale samozřejmě jak uz tady někdo psal plasty jdou poskládat pekne ze všeho... Tak jde mi jen o nazory:)
http://www.tipmoto.c...xf-650-freewind.html

Naposledy editováno 21.01.2013 18:19:27

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 19:23 | Nahoru | #52
zabar> vypadá dobře, zbytek stejně poznáš až na místě
podívej se na ceny na bazar v IT a DE a uvidíš sám, že hezká motorka jde lépe koupit v IT než v DE
stejně když budeš hledatu takhle staré moto, tak původ jinde ani nebude. I když někdo píše ČR, tak je to stejně nakonec dovoz a jen majitel si ''myslel'' že když je už přihlášená, tak napsal ČR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 21:18 | Nahoru | #53

Hali píše: Když už jsi u toho, tak jak poznám že je řetěz origo?



Tak to opravdu poznat na 100% nejde.
(Reagoval jsem jen na názor "nýtovaný=originál" versus "se spojkou=vyměněný")

Pokud vím, tak žádný výrobce motocyklů není zároveň výrobcem řetězů. Z toho plyne, že řetězy odebírá výrobce od "řetězářů" podle aktuální ekonomické situace na trhu. Takže leckdy dochází k situaci, kdy stejný typ motocyklu má v různých rocích výroby řetěz od jiného výrobce. Podobně je tomu s pneumatikami.

Ono to také není tak důležité. Důležitý je stav řetězu a celé řetězové sady. Při koupi ojetiny je důležitější hledět na stav řetězu než na jeho původnost.
Životnost ti taky nikdo neřekne. Záleží to na typu motorky, stylu jízdy, péči o řetěz, atd... Mám dojem, že motorek jsem měl už poměrně dost a rozpětí životnosti řetězu jsem měl od 9.000 do 30.000 km. A to rozhodně neměním řetězovku až ve stavu totání smrti.

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 22:57 | Nahoru | #54
docent> No právě když jsem si četl tvoji reakci, tak jsem si vzpomněl jak jsem kupoval stromka 650. Předchozí majitel mi totiž tvrdil, že řetěz je ještě origo .(Jestli to bral z toho, že je na článcích řetězu napsané japan) . Moto mělo sice najeto 19500km ale moc jsem k tomu vážnost nepřikláněl a spíše jsem se nad tím zasmál.

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 23:14 | Nahoru | #55

chiro2 píše: Pak nechápu proč nejen Edituješ, ale hlavně proč píšeš takový bláboly? To jsi se během dne s nekým poradil,

Edit: Nebo už to nehul



Přečti si, co jsem původně napsal. Že PODLE VŠEHO je původní. V dalším přípsěvku jsem editoval to, že nejsem odborník a že se rád nechám poučit.

To že je někdo idiot kterej neumí číst, ani napsat nic smysluplnýho k tématu, to je tvuj problém

1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie

21.1.2013 v 23:21 | Nahoru | #56
Tři motorky(Honda,Yamaha,Triumph)jsem měl z Itálie a žádný problém..Při troše opatrnosti co se týče prohlídky stroje se není čeho bát, past koupíš všude a nejen v Itálii či Francii V případě koupě u dovozce-bazaru,(pro soukromníka to bývá většinou lepší než hnát auto pro jednu motorku někam dolu na jih)radím pečlivě přečíst smlouvu, nějaké věty jako kupuju jak stojí a leží, bez výhrad souhlasím apod. dost napoví co je prodejce zač ale dnes již tohle u soudu neobstojí Hodně štěstí všem

Bazarova moto z Itálie

22.1.2013 v 07:57 | Nahoru | #57
Zdarec,

moje první moto byl Fazer FZ6, doveženej z Talošky, byl lehce položenej a opravenej. Dostal jsem k měmu i kopii IT techničáku, měla ho nějaká holčina v mým věku jako jedinej majitel. Za 2 sezony jsem na měm malítal okolo 15000 km a jen jsem měnil olej a filtr. Při koupi měl na budíku kolem 19000 km a podle servisáka to odpovídalo, byla tam ještě původní řetězovka. Já ho prodal když měl 35000 km a řetězovka byla pořád ta původní.

Vše bylo v pohodě. Samozřejmě bych se toho nebál, ale je to kus od kusu.

Bazarova moto z Itálie

22.1.2013 v 09:04 | Nahoru | #58
Jak píše JohnyB - hodně štěstí všem
(a zkušeného poradce vždy ssebou!)

(reakce na) Bazarova moto z Itálie

22.1.2013 v 10:57 | Nahoru | #59

JohnyBaroch píše: radím pečlivě přečíst smlouvu, nějaké věty jako kupuju jak stojí a leží, bez výhrad souhlasím apod. dost napoví co je prodejce zač ale dnes již tohle u soudu neobstojí



Původně jsem se chtěl hádat, ale pak jsem mrknul do judikatury a máš pravdu. Podle Nejvyššího soudu "Umožnění převodu věcí určených individuálně nebo druhově s doložkou „jak stojí a leží“ by odporovalo smyslu zákonné odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci a výrazně by znevýhodňovalo kupujícího, neboť by nemohl uplatnit svůj nárok z odpovědnosti za vady."
Rozhodnutí z roku 2010

Bazarova moto z Itálie

22.1.2013 v 11:37 | Nahoru | #60
Kus od kusu jako všude .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist