globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Textilní brašny
1.1.2013 v 18:39
Ahojky sháním nějaké brašny na moto.Prohlížela jsem si témata pohledně brašen,ale bud se někdo ptal jaké brašny přímo na daný typ moto nebo už to bylo staré téma a veškeré odkazy na brašny neexistovaly..Ráda bych,aby ste napsali s jakými máte zkušenosti a jaké.Říkala sem si že prostě nějaké koupím,ale pak jsem v jednou tématu viděla jak se borcovi na dovolené celé protrhaly a to bych nerada.Předem píšu že nechci kufry! Využiju je tak jednou,maximálně 2x za sezónu a na to myslím ty brašny postačí :) zatím se rozhoduji bud mezi tímto na zadní sedadlo a něco takového na boky a nebo rovnou trojkombinace ...budu ráda za další návrhy ...všimla jsem si totiž že všude píšou kolik to má litrů ale o nosnosti ani prd...né že bych vozila kamení ale nerada bych aby se mi to rozsypalo po cestě a také jestli nevadí že jsou měkké nebo raději nějaké pevnější s výstuhou?? Ale mělo by to být max. do 3000kč...takže prosím né žádné Vanucci za +4tis díky za odpovědi
1 2 3 4

1.1.2013 v 18:47 | Nahoru | #1

1.1.2013 v 18:48 | Nahoru | #2
o hledání brašen nouzi nemám ...jen jich je tak strašně moc,že bych spíš chtěla nějaké doporučení nerada bych,aby koupila nějaké šmejdy...ceny se totiž pohybují tak nějak stejně

1.1.2013 v 18:54 | Nahoru | #3
Tak Lojzo je odzkoušený co sem tak čet sám zkušenost nemám. Ale určitě bych se jich nebál

1.1.2013 v 19:03 | Nahoru | #4
já jsem dostal k motorce brašny od GIVI, poměrně velký a navíc se daj ještě rozšířit, navíc jsou nepromokavý, vylil jsem na každou 5l vody z konve a sucho.

Chtěl jsem je prodat hned po koupi, ale bohužel maj 3díry na sobě pro přišroubování na nosiče

1.1.2013 v 19:10 | Nahoru | #5
máš to kousek do Brna, stav se tady je to dobrej borec a určitě ti dobře a rád pomůže

1.1.2013 v 19:12 | Nahoru | #6
wáca> a náhodou typ nevíš? Ono jich je totiž strašně moc druhů

1.1.2013 v 19:13 | Nahoru | #7
oldbajker> díky,mají celkem slušnej výběr

Naposledy editováno 01.01.2013 19:17:35

1.1.2013 v 19:19 | Nahoru | #8
celkej se mi i líbí ty brašny od kappa...ale nevíte jak jsou na tom s kvalitou? Přecejen Givi je už taková "zajetá" značka

Skvělá odpověď, děkuji! 1.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #9

1.1.2013 v 19:24 | Nahoru | #10
Tak zatím nemám naplánováno co s sebou všechno potahnu,ale tak lepší víc místa než mín :) ale všechny ty 2x22l apod se dají ještě zvětšit třeba na 30l...viděla jsem i 76ti litrový,ale to se bojím aby nebylo moc obludný ...jak říkáš asi bude potřeba aspon ty boční vyzkoušet

1.1.2013 v 19:24 | Nahoru | #11
zajed do Vidne k Louisovi.. vyberes v akci za cca 1800 dve postrani a velka nahoru..

Skvělá odpověď, děkuji! 1.1.2013 v 19:26 | Nahoru | #12
Mám tyto : Kappa TK706 a zatím spokojenost.dají se zvětšit na objemu,drží tvar a uchycení jednoduché.Já je myslím měl i za lepší cenu cca 1800?! v Paolo u Ústí nad Orl. za ty kačky mi občas poslouží dobře.Narval jsem tam celý velký spacák a do druhé hadry i boty.Pro představu na moto-mrkni mi do profilu na ZZR600

1.1.2013 v 19:33 | Nahoru | #13
Mám Lojzo ST Tomi,dostal jsem je k motce před 5ti lety.Sice je moc nepoužívám,ale zatím v pohodě.

1.1.2013 v 19:35 | Nahoru | #14
jestli se ti líbí Kappa,tak můžu přispět.Já mám tyto a jsem spokojenej.Vypadají dobře,jsou celkem pevné a pláštěnka je samozřejmost.Jejich velikost je taky dobrá.Nechybí ani odrazky

1.1.2013 v 20:04 | Nahoru | #15
já mám od givi tyhle , a jsme spokojený, jsou rozšířitelný, vydrží v dešti, navíc mají pláštěnky do hustýho deště schovány ve spod a jen se přetáhnou.

1.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #16
Já jsem koupil 22 lt. a to ty nejlevnější tady v bazaru /nové/ - asi čína. Kufry taky nechci, leda až na novou na jaře- takže provizorák za co nejmínˇ. Ujel jsem s nima dvakrát Itálii, něco doma- cca 2 tkm a v dešti skoro polovinu tras- /protože jsem fakt klikař/ avůbec žadný problém, neměl jsem ani držáky, jen jsem je pojstil pavoukem. Jediný co mě sralo, že mi to cloumalo dost s motorkou když jsem jel 200+. Takže bych to neřešil, jen bych koupil větší- za tu cenu je klidně za rok vyhodím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Textilní brašny

1.1.2013 v 20:43 | Nahoru | #17

DerErste píše: Záleží,kolik toho budeš chtít s sebou vozit a podle toho zvolit velikost.A taky aby ty brašny na motorku pasovaly,nikde nepřekážely a hodily se k ní.Nejlepší je vyzkoušet.Mám tady tyhle.Za tu cenu pohoda.Mají v sobě oddělávací výztuhy a také nepromokavé návleky.www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/eshop/10-1-Zavazadla-cestovani/23-2-Brasny/5/766-Cestovni-brasny-Moto-detail

Jáje mám taky asi 4 roky.Najel jsem s nima cca 3000km a jsou v pohodě

1.1.2013 v 21:33 | Nahoru | #18

PetrH6 píše: Jáje mám taky asi 4 roky.Najel jsem s nima cca 3000km a jsou v pohodě

...musím potvrdit,mám ty samý a spokojenost

Skvělá odpověď, děkuji! 1.1.2013 v 22:25 | Nahoru | #19
mám tašky Lojzo ST, koupené snad někdy 2005, to už si nepamatuju, mají najeto něco přes 15 tisíc (bandit, gsx, gsxr - na všech se dobře vozily, nepřekážely ani ve dvou)dost často v dešti a jsou jako nové

2.1.2013 v 11:35 | Nahoru | #20
Ahoj, mám starší (ale bez známek používání) Givi. Stály mě 1500,-. Za tuto cenu seženeš nějaké levnější, ale nové. Jsem spokojen

2.1.2013 v 11:55 | Nahoru | #21
ahoj.ja mam tyhle.drži tvar a super cena.značka moto-detail.www.motozem....estovani/23-2-Brasny

2.1.2013 v 12:02 | Nahoru | #22
kupoval jsem asi před pěti lety brašny od Luise (nejlevnější typ za cca 1000,-). drží zipy, drží švy i látka, ale hned druhej rok se u toho rozlámaly plasty,který brašnu vyztužujou/drží její tvar. prostě zkřehly a lámaly se pak i po lehkým dotyku.

tahám je dál,bo Kentus je pomalá motorka,ale jsou z nich takový beztvarý hroudy, který by asi ve vyšší rychlosti nebyly moc stabilní.

P.S. kdybych to chtěl vyměnit za nějaký lepší výztuhy,tak musím rozpárat stěnu brašny

2.1.2013 v 12:04 | Nahoru | #23
brašny

mám tyhle (jen ne ve výroční edici)

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 13:02 | Nahoru | #24
dej na rady lidí se stejnou motorkou,nebo vyčkej sezóny ppř. dobrého počasí a brašny kup přímo s motorkou
ono jde o plno drobností,které z obrázků nevyčteš-nebudou mi zavazet vzadu,botám-nebudou zavazet blinkrům-veškeré uchycení-vejde se na ně spolujezdec-jak moc budou trpět podsedlové kapoty atd.atd. a nehledě na to že seš ženská a o estetické ladění ti asi taky půjde.
sám jsem měl na motce 4různé a objel čtvrt moravy ,ale vyplatilo se sedí a ladí jak mají

Naposledy editováno 02.01.2013 13:04:26

2.1.2013 v 13:53 | Nahoru | #25
Son> Já teda koupil asi skoro největší co jdou a ničemu to nepřekáží. Ano uchycení je na každé motorce trochu jinak, něco si poupravíš, ale proto jsou univerzální. Ty brašny mají všechny +- stejný tvar a podobné uchycení a zrovna na cbr půjde vše Není třeba držáků jako na kufry apod.

2.1.2013 v 14:02 | Nahoru | #26
právě,že tohle neřeším,protože mám velké sedlo a výfuk nízko,takže si myslím,že z rovna na mojí moto by to mělo být v poho...ale tak jen hádám

2.1.2013 v 14:04 | Nahoru | #27
a když se koukneš na mojí profilovku,tak jde vidět že mám za sebou dost místa,takže by to ani nijak zavazet nemělo :)

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 14:18 | Nahoru | #28
Jediný na co bych koukala jestli nebudou zasahovat do blinkrů....tím spíš že máš miniblinkry a ty pak nebudou vůbec vidět a vzhledem k tvaru podsedlovky bych asi vyzkoušela jestli tam budou sedět bez držáků...

na GS jsem vozila zmiňovaný Lojzo ST Elis....seděly dobře (právě díky rovnýmu podsedláku), vejde se tam plno věcí, i když byly jetý z Aukra tak pořád drží, ve velkým dešti jsem měla stejně všechno zabalený ještě v igelitových taškách, takže odolnost nemůžu posoudit...

...v každým případě s brašnama je vopruz když jedeš někam na delší cestu a musíš to každej večer sundat a přenést do stanu/penzionu a ráno zase nandavat a podlepit podsedlák, aby se nepoškrábal lak, pokud nebudeš mít držáky je nutnost...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Textilní brašny

2.1.2013 v 14:30 | Nahoru | #29
Vovce> díky za rady,ty blinkry mě nenapadly,to máš pravdu no,aby je to neschovalo...a ten podsedlák je takový kulatý,tak kdo ví...no asi to vážně bude chtít raději vyzkoušet... a čím podlepuješ ty podsedláky? Já jsem právě viděla,že ty strany k těm podsedlákům dělají z nějakého matrošu aby to neškrábalo lak ale jak to tak čtu,tak asi né

2.1.2013 v 14:37 | Nahoru | #30
Lak se normálně obváže potravinářskou folií. Na jedné straně mám podsedlovku jako ty (na druhé to mám přes výfuk) a tam to padá pod motorku a odrbal jsem si takhle zadní blatník Takže jsem udělal malou vzpěru ze zadní stupačky (můžu vyfotit) a šlape to v pořádku A to jsou takové detaily, které se musí vyřešit u každé motorky. Otázka co ty blinkry, z tvých fotek to nepoznám.
Já to mám takto, je tam vidět i ta vzpěra trochu