Téma: Komplikace na STK
 
30.12.2012 v 10:08
Zdarec borci. Chci se s váma podělit o zkušenost, která se mě přihodila při STK. Prohlídka probíhala vcelku normálně. Chlapík z STK okolo motorky furt pobíhal, pořád za něco tahal a zkoušel něco na motorce najít. Dost se o motorku starám, takže by mě nas....lo, kdyby tam něco našel. A přeci. U mé motorky, tak jako u spousty jiných, nejde přepnou na parkovací světla. Prostě když zapnete klíček, automaticky se rozsvítí potkávačky. Prostě už od výroby to tak funguje. Chlápek mě tvrdil, že to takto být nemůže, a že to u každé motorky musí jít vypnout a začal se ohánět vyhláškou. Nakonec jsem technickou prošel, ale překvapilo mě, že kdyby na tom trval, tak by mě tu technickou nedal. Nevím, kde je chyba, jestli na straně vyhlášky, nebo na straně schválení motocyklu pro provoz v ČR, a nebo že by nevědomost zaměstnance STK? Technickou mám, takže už mě to netrápí, ale někdo z vás by se s tímto problémem mohl setkat při kontrole STK, takže jestli se v tom někdo vyznáte tak poraďte ostatním tu správnou argumentaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:37 | Nahoru | #1
Soboťan: O jakou motorku se jednalo, o toho Transalpa? Jak píše sharkis, nejspíš to u tebe jde zapnout klíčkem a ani o tom nevíš. A technik má pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 14:26 | Nahoru | #2

1100Virago píše: A technik má pravdu.



Nemá, ve velkém techničáku je to většinou vedené jako schválená výjimka, ale dnes už to je standard homologace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist