globalmoto_kveten





Téma: Komplikace na STK
 
30.12.2012 v 10:08
Zdarec borci. Chci se s váma podělit o zkušenost, která se mě přihodila při STK. Prohlídka probíhala vcelku normálně. Chlapík z STK okolo motorky furt pobíhal, pořád za něco tahal a zkoušel něco na motorce najít. Dost se o motorku starám, takže by mě nas....lo, kdyby tam něco našel. A přeci. U mé motorky, tak jako u spousty jiných, nejde přepnou na parkovací světla. Prostě když zapnete klíček, automaticky se rozsvítí potkávačky. Prostě už od výroby to tak funguje. Chlápek mě tvrdil, že to takto být nemůže, a že to u každé motorky musí jít vypnout a začal se ohánět vyhláškou. Nakonec jsem technickou prošel, ale překvapilo mě, že kdyby na tom trval, tak by mě tu technickou nedal. Nevím, kde je chyba, jestli na straně vyhlášky, nebo na straně schválení motocyklu pro provoz v ČR, a nebo že by nevědomost zaměstnance STK? Technickou mám, takže už mě to netrápí, ale někdo z vás by se s tímto problémem mohl setkat při kontrole STK, takže jestli se v tom někdo vyznáte tak poraďte ostatním tu správnou argumentaci.
Předchozí
1 2
Následující

Komplikace na STK

30.12.2012 v 10:11 | Nahoru | #1
jen závist...

Komplikace na STK

30.12.2012 v 10:42 | Nahoru | #2
Já kdysi řešila něco podobného, protože jsem se bála STK (a třeba i silniční kontroly), naštěstí to nikdo nikdy neřešil. Šlo o to, že podle vyhlášky musí být i na moto osvětlení registrační značky. A na mé moto to nebylo. Byla vyrobená pro ČR, prodaná v ČR, v originálním stavu. Dotazovala jsem se českého zastoupení výrobce (Kawasaki), jak to tedy je a oni mi odpověděli, že ve vyhlášce je to skutečně tak a že je tedy nutné osvětlení na moto namontovat. Naštěstí jsem se moto zbavila, takže jsem ani neměla chuť psát otázky, proč tedy prodávají něco, co nesplňuje vyhlášky. Anebo tak byl jiný fígl, že to mělo homologaci v pořádku a jen pan sekretářka z kawy netušil, která bije.

Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:00 | Nahoru | #3
Tohle je neznalost či blbost technika. Já tak chodím na STK už 12 let a nikdy neměli ani poznámku.. Spousta nových motorek to tak má.

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:15 | Nahoru | #4
a má to ve světle parkovačku žárovku? ( 5w)

Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:18 | Nahoru | #5
Ty krávo, tak to s tou mou novou motorkou asi neprojdu STK. To abych to hned vyreklamoval

Už víc jak 10 let se vyrábí motorky co se jim automaticky rozsvítí světla a nemáš možnost je vypnout.
Takovýho technika bych obratem poslal do píči a u šéfa STK bych si vyžádal někoho kdo má hlavu na svým místě.

Jediné omezení u takovéto motorky je, že pokud bys při stání na železničním přejezdu oslňoval "protistojící" vozidlo, musíš motorku chcípnout aby zhasla. Jinak nikde ve vyhlášce ani v zákoně č. 56/2001 Sb. není ani jedna zmínka že by vozidlo mělo být vybaveno možností zhasnutí světel

Naposledy editováno 30.12.2012 11:20:37

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:21 | Nahoru | #6
A to je důvod proč všechny technický řešim přes známosti, prostě na tohle dohadování nemám nervy. Naposled byl "hroznej problém" s třetím brzdovým na kamionu a přívěsu. Sice to prošlo, ale kdybych tam byl sám, tak ne. Co na tom, že to tam máme šest let (= 6x STK v poho), že je to dle mýho jednoznačně + pro bezpečnost, protože nepotřebuju, aby to někdo napálil zezadu - prostě jsme zrovna narazili na iniciativního vola, že prej to co je povinný na osobáku je zakázaný na kamionu - ani nevim, jak to je a fakt už mě nebaví zjišťovat co vše se smí, může, nesmí atd...
A ty parkovačky na motorce - kdo je kdy použil při parkování?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:29 | Nahoru | #7

charlie.vtx1800 píše:
A ty parkovačky na motorce - kdo je kdy použil při parkování?



Já, když na dálnici bráchovi vylítla šrajtofle z kapsy a lovili jsme bankovky na 200 metrech silnice a po pangejtech Jinak mý moto má světla na manuální ovládání, takže si můžu zhasnout/rozsvítit co zrovna chci a když parkuju někde kde hrozí, že motku někdo smete tak jen otočím klíčkem víc doleva, zamkne se řízení a rožnou se parkovačky a můžu se v klidu vzdálit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:51 | Nahoru | #8
dewwil> Tele to nemá? Ptám se, páč to bylo už u W Géesixxerek, což je pravěk.

Jinak technici na STK = dej volovi funkci. Já se minule nevešel do tabulek (ani na brzdu) s Tundrou na tuplákách.

Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:58 | Nahoru | #9
kdykoliv jdu na STK čekám co mě zase pobaví, a ono se vždycky něco najde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 11:58 | Nahoru | #10
cort> No podle mě to dělali u některejch modelů dle země prodeje, třeba pro Swiss svítilo hned po otočení klíčku a pro Reich manuálně, ale ještě jsem neviděl TLR, kde by se to rozsvítilo po otočení klíčku, teda pokud nezapoměl vypnout přepínač...Aspoň mi to hned nevytříská baterku při startu po zimě

(reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:07 | Nahoru | #11
dewwil> Přesně, je to chujovina. Jen jsem byl zvědavej.

(reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:09 | Nahoru | #12

dewwil píše: cort> No podle mě to dělali u některejch modelů dle země prodeje, třeba pro Swiss svítilo hned po otočení klíčku a pro Reich manuálně, ale ještě jsem neviděl TLR, kde by se to rozsvítilo po otočení klíčku, teda pokud nezapoměl vypnout přepínač...Aspoň mi to hned nevytříská baterku při startu po zimě



Přesně tak bylo to podle legislativy země určení, např USA verze takhle fungovali i mnohem starší motorky.
Jak je to teď u novejch motorek, netuším. Ale na každej pád je technik vůl, automatický rozsvěceni světel mají i některý auta.

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:16 | Nahoru | #13
Zvysoka fuck off na něj.
Jednou to bylo takhle schválený pro provoz na pozemních komunikacích, jednou to máš na papírech, tak to tak prostě bude.
se mnou se hádal, že to, co na motorce mám není polokapotáž...prostě iniciativní debil, tak jsem mu normálně a jednoduše oznámil, že takhle to šlo z výroby a že mu klidně zaplatim letenku do japonska, aby si to tam jel s Hondou dojednat jak že to teda je...

(reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:28 | Nahoru | #14

BagoBorec píše: Zvysoka fuck off na něj.
Jednou to bylo takhle schválený pro provoz na pozemních komunikacích, jednou to máš na papírech, tak to tak prostě bude.
se mnou se hádal, že to, co na motorce mám není polokapotáž...prostě iniciativní debil, tak jsem mu normálně a jednoduše oznámil, že takhle to šlo z výroby a že mu klidně zaplatim letenku do japonska, aby si to tam jel s Hondou dojednat jak že to teda je...



No kdyby to tak šlo dál, tak by mě za chvíli vyhodili z STK, že motorka není ve schváleném stavu, protože mám nakřivo nalepený polepy

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:34 | Nahoru | #15
Podle mě jsi narazil jenom na kokota co se na tobě chtěl povozit, nic víc. Jak bylo řečeno motorky se takhle vyrábí už x let a dneska to takhle mají prakticky všechny. Technik ať se jde příště vozit na bobech a né na lidech, pi*čus...

(reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:40 | Nahoru | #16

Dolph-cz píše: a má to ve světle parkovačku žárovku? ( 5w)



Má, ale ta svítí samostatně jen když neběží motor a klíček je v poloze před startováním (sepnuté kontrolky a osvětlení přístrojovky, sepnuté čerpadlo).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:43 | Nahoru | #17

abcman píše: Podle mě jsi narazil jenom na kokota co se na tobě chtěl povozit, nic víc. Jak bylo řečeno motorky se takhle vyrábí už x let a dneska to takhle mají prakticky všechny. Technik ať se jde příště vozit na bobech a né na lidech, pi*čus...



Souhlas , na mě zase zkoušel, že mi svítí pouze jedno světlo (tlumené) - musel jsem tedy vysvětlovat, že takto to mají již z výroby a obě svítí jen na dálkové....

Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:48 | Nahoru | #18
A seš si jistej, že ta parkovačka nejde zapnout klíčkem?

Standartně jdou polohy spínačky zleva doprava: parkovačka - zamčeno - off - on

Ještě jsem neviděl novějšího japonce, co by to tak neměl - kor suzuki a honda, jen o tom hodně lidí ani neví

E: sorry, prohodil jsem polohy zámku a parkovačky

Naposledy editováno 30.12.2012 14:08:18

(reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 12:49 | Nahoru | #19
parezi> S tim na mě hudroval taky Srad má v tý elipse dvě světla a to svítí jen při dálkových ale byl rozumnej a dál se semnou nehádal.Minule se mě jen ptal jestli vše funguje nic víc nechtěl a bylo hotovo

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:08 | Nahoru | #20
u mě se mu zase nelíbilo zadní čirý diodový světlo s integrovanými blinkry, čuměl na to a když chtěl zapnout blinkry (protože klasický "tykadlový" neviděl, tak byl v pasti
dělal chytrýho a hádal se se mnou že to nemůže být, tak jsem mu řekl že tomu nerozumí ať mi zavolá šéfa. ten byl rozumnej, mrknul na to, viděl na světle éčko a prohlásil na kolegu - "neni důležitý kolego že se vám to nelíbí, má to éčko, má, tak neni co řešit"
vypadal jak debil (ostatně i byl, kokot arogantní) a já dostal bez problémů technickou a byl jsem hned dvakrát spokojen
na jaře jdu znovu, tak jsem zvědavej jaká adventůra mě čeká letos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:20 | Nahoru | #21

mára929r píše: u mě se mu zase nelíbilo zadní čirý diodový světlo s integrovanými blinkry, čuměl na to a když chtěl zapnout blinkry (protože klasický "tykadlový" neviděl, tak byl v pasti


Tak to jsi měl štěstí. U nás by jsi neprošel.
Já musel ty integrovaný odpojit a nechat tam tykadla.(na CBR600RR)

Také již řeším všechny technický "někde jinde" ikdyž mám moto i plechovku v cajku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:23 | Nahoru | #22

storeman píše: Tak to jsi měl štěstí. U nás by jsi neprošel.
Já musel ty integrovaný odpojit a nechat tam tykadla.(na CBR600RR)

Také již řeším všechny technický "někde jinde" ikdyž mám moto i plechovku v cajku!



to neni o štěstí, pokuď to má homologaci, tak ti pánové na technický můžou políbit prdel. a je fuk zda se mu to líbí nebo ne, to už je jeho problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:37 | Nahoru | #23
Soboťan: O jakou motorku se jednalo, o toho Transalpa? Jak píše sharkis, nejspíš to u tebe jde zapnout klíčkem a ani o tom nevíš. A technik má pravdu.

Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:45 | Nahoru | #24
Prostě si jenom takto řekl o úplatek Jinak parkovačky smysl určitě mají,né každej jezdí jenom ve dne a za slunka A jak píše sharkis vyzkoušej funkce spínačky

Komplikace na STK

30.12.2012 v 13:50 | Nahoru | #25
Na 660 Ténéré to mám taky-klíčkem zamkneš řízení(to je klasika) a pokud přepnu ještě jednou do leva,rozsvítím parkovačky,zbytek nejde.
U CBF 250(dělňas do práce) to ale není,parkovačka svítí pouze s hlavním světlem,samostatně zapnout nijak nejde.NA STK ale nikdy problém nebyl.

Komplikace na STK

30.12.2012 v 14:14 | Nahoru | #26
...přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 14:26 | Nahoru | #27

1100Virago píše: A technik má pravdu.



Nemá, ve velkém techničáku je to většinou vedené jako schválená výjimka, ale dnes už to je standard homologace.

1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK

30.12.2012 v 19:39 | Nahoru | #28
Je to tak jak jsem napsal. Jen parkovačky nejde zapnout. Díval jsem se do manuálu.




Komplikace na STK

30.12.2012 v 20:26 | Nahoru | #29
No tak to je homologace na pí.u šikmookej šmejd ale hlavně když se prodá Potom tam je ta parkovačka uplně k ničemu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK

30.12.2012 v 20:41 | Nahoru | #30
Soboťan> MRKNI NA MŮJ PŘÍSPĚVEK Č.16 - TAM JSEM TO PSAL
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist