Jinak pokud je díl kovový a dá se demontovat. Špatná není ani metalizace... Ale ne galvanická, ale žíháním (ono ve finálě každá firma tomu žíká trochu jinak"... Dobrá na rámy, hodně s tím děláme... Povrch se otryská, potom se popráškuje vybraným kovem, nejčastěji hliník, nebo jsou různé směsi a celý se to šoupne do žíhací pece... Výhoda je, že se nepracuje s tak vysokýma teplotama, jako u galvanického zinku, takže materiál se tolik neprohřívá a hlavně nekroutí, navíc se nic nepokládá do žádné lázně, takže uzavřené profily nemusí být navrtány... Oproti zinku se dá navíc bezproblémů lakovat, natírat, etc.. Povrch ale není lesklý, ani hladký... Jedná se o otryskaný (drsný) povrch, který je ještě popráškovaný kovem, takže zrnitost je poměrně výrazná... Na rámy ale super, dokážu si představit třeba i padáky, nebo držáky kufrů...