2 reakcí na tento příspěvek Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
Dr.Houba píše: Já tomu teda moc nerozumím, ale pamatuju si kamarádův dvoutakt diesel traktor. A z výfuku lítal takový bordel, že nebylo vhodné se vyskytovat do deseti metrů za traktorem
A měl dobře seštelovaný ventily?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
dva_hrnce píše: A měl dobře seštelovaný ventily?
buď ventily nebo vstřikování, možná ještě filtr pevných částic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
dva_hrnce píše: Dr.Houba> no něco tam muselo být špatně, jinak to není možný
jojo urcite spatne bylo to ze to je dvoutaktni diesel2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
charlie.vtx1800 píše: Diesel v dvoutaktu má nížší pracovní otáčky a menší rozsah otáček kdy pracuje hospodárně než 4-takt, takže se hodí hlavně na velkoobjemové motory se stálým zatížením - třeba lodní, dieselelektrické lokomotivy, stacionární motory - tam všude se furt s úspěchem používá.
Velice pěkně shrnuto.kuba350 píše: 109 000 koní
drobecek jak svina2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k motorům diesel dvoutakt.
Dr.Houba píše: Já tomu teda moc nerozumím, ale pamatuju si kamarádův dvoutakt diesel traktor. A z výfuku lítal takový bordel, že nebylo vhodné se vyskytovat do deseti metrů za traktorem
No pokud v tom měl motor Slavia, co se používal do TK 10 a jiný typy vyráběný v Agrostroj Prostějov.
Tak tyto 2T dieslové motory mají ztrátové mazaní a z výfuku lítá šmír z toho oleje.