Téma: Mlhovky, denní svícení - banda kreténů
 
21.12.2012 v 09:09
Nechápu kretény co používají mlhovky když není mlha, jak přední tak zadní, člověk je dojede a oni mají zaplou mlhovku a vůbec je to nesere, že to člověka oslňuje a když má být celý den za volentem, tak má z toho tak rudo před očima, že by jednoho zabil. Dále denní svícení, nikdy nepochopím co tím člověk ušetří, když si tam namontuje takovou sračku která jen oslňuje a vzadu nesvítí . Může mi někdo říct, čím ti lidi myslej ? Dojede je auto a místo toho aby vypli mlhovku tak na to serou, pár lidí to vypne ale ostatní na to pečlivě jebou. Ráno nastartujou zapnou všechno co mají a tradá do provozu, většinou jsou to dámičky nebo dědové, ale i pánové. Jaký máte na tohle názor nebo jsem sám koho to sere ?
Anketa: Máte denní svícení ?
ano
10%
13
ne
75%
96
mám originální
10%
13
mám do vietnamců
1%
1
mám to zapojené jako mlhovky
1%
1
jsem vocas a vůbec nerosvicuji
3%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mlhovky, denní svícení - banda kreténů

24.12.2012 v 01:55 | Nahoru | #1
Twister> zákon toho nakecá, třeba že by se mělo jezdit 50/90 a nepředjíždět přes plnou..

Spíš nad tím uvažuju tímto způsobem: proč mám zapnutou zadní mlhovku? Je mlha a jedu pomalu, takže kvůli jinýmu autu, co mě třeba dojede, aby o mně dřív věděl. Dojelo mě nějaký auto? Nenapálil do mě, takže o mně asi už ví, zadní mlhovka tedy pro tuto chvíli postrádá smysl a jen bezdůvodně oslňuju ostrým světlem.. (hlavně vypnutím v takové situaci sobě neublížím ani mě to nijak neomezí a druhýmu pomůžu, tak proč to neudělat)

..to jen objasňuju svůj postoj, nevnucuju ti ho..

K probliknutí dálkama před zatáčkou - není to od věci, dáváš protijedoucímu najevo "počítej s tím, že tady něco jede"; ale regulérně se ptám - proč nepoužíváš v noci dálkový? Když porovnám dvě stejný situace (za předpokladu, že nikoho neoslňuju), je podle mě vždy a za všech okolností příjemnější a bezpečnější mít zapnutý dálky, protože prostě a jednoduše vidíš víc a dál, případně lze jet rychleji za zachování stejnýho "koeficientu bezpečnosti" či jak to nazvat.. (napadá mě asi jen "nechce se mi přepínat světla, když něco jede v protisměru")

Osobně zapínám dálky vždy když to aspoň trochu jde, ikdyž třeba jen na pár vteřin..

Bonus-info: mohlo by se zdát, že ježděním na potkávačky nemůžeš nikoho ovlivnit a je to jen tvoje věc, že si nechceš zvýšit komfort jízdy dálkovejma, ale uvedu situaci - jedu v noci po okresce, dojíždím auto, přepínám na tlumený, auto předemnou jede po okresce 70 na tlumený, já bych ho chtěl předjet, ale nemůžu, bo nevidím a svýmá dálkama se přes něj nepřesvítím (navíc ho nechci oslňovat do špíglu); kdyby mi v takové situaci dotyčnej na chvíli přepnutím světel ukázal, jak to vypadá před ním, mohl bych ho v pohodě předjet a pokračovat dál původním tempem, takhle nevím, kdy přijde jaká zatáčka nebo něco..

(ale to už jsou asi dost advanced požadavky takovýto uvažování za ostatní, když velká část řidičů nezvládá používat ani svoje zrcátka a blinkry v běžných situacích)

edit: kua, takovej elaborát, sorry..

Naposledy editováno 24.12.2012 01:57:08

(reakce na) Mlhovky, denní svícení - banda kreténů

24.12.2012 v 02:38 | Nahoru | #2
Rod> Jo ale to se taky co nevidet muzes dostat do situace. Prijede za tebe auto. Vypnes mlhovky. Po 2 minutach te predjede. Zapnes mlhovky. Prijede dalsi vypnes mlhovky. Po chvilce te predjede. Zapnes mlhovky. A takhle furt az do tramtara. Ja to beru z jinyho pohledu. Pokud me nekdo dojede a lepi se mi na prdel at me predjede a jede si dal. Pokud me predjet nechce a akceptuje moje tempo tak at se odtahne o par metru dal kde mu mlhovky nebudou vadit a jako bonus si tim prodlouzi reakcni dobu, Pac hovno vidi jestli mi treba nevbehne nejaky zvire do silnice apod...

Vim ze zakon toho nakeca ze 50 a 90 a nepredjizdet pres plnou. Taky to nedelam kdysi mi to bylo taky u prdele. Tedka uz nespecham. V meste jezdim 50 z principu. Mimo obec sem to sral jak sem chtel. Tedka si pekne pichnu tempomat na 93km/h a jedu. Nemusim si to hlidat, cumet po kdejakym krovi, jestli tam nekdo jenom sere nebo jestli tam nahodou nedozravaji svestky. Nemusim se koukat po kazdym druhym Passatu jestli nahodou nema uvnitr bradavici apod. A nejzajimavejsi je na tom, ze ve vysledku sem v cili plus minus stejne... Pravda ta jizda prestala byt tak zabavnou Ale sem clovek, kterej je na ridicaku zavisly. Nemam kamarady na vysokejch policejnich a politickych postech. A nemuzu si dovolit soupnout fizlovi par palackejch takze mi asi ani nic jinyho nezbyva.

Chtel sem tu predlozit i pohled na vec ze v pripade nehody, kdy do vas nekdo v mlze napali a vy nebudete svitit, bude to pro vas pohorsujici okolnost.

Co se tyka dalkovejch. Proste to moc nepouzivam. Mozna kdyz jezdis po mene frekventovanejch silnicich nebo v hluboky noci tak to jde. Ale takhle je na trase Praha-Klasterec zapnu tak jednou na 12 vterin. A to spis tak nejak abych videl jestli to i sviti. Zkratka pokud tam sou patniky jsou dalky zbytecny. Pokud tam nejsou tak k necemu asi sou a lze je i pouzit nebot to bude malo frekventovana silnice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist