Kdybych si měl trhat žíly kvůli každýmu mamlasovi na silnici, to už bych byl dávno pod drnem. Blikat dálkovýma nemá moc smysl, pokud ten člověk není schopnej uvažovat kdy používat mlhovky, málokdy to pochopí správně. Ve městě je to taky častý nešvar, tam je to ještě horší a hodně mě překvapilo, když jsem nedávno četl snad na idnesu článek, jak se mají používat mlhovky. Přední mlhovky mám na jednom autě dodělávané průměr 160 žluté, fakt je, že je zapínám tak 2x za rok, jinak nejsou třeba a když těma na oslňovače bliknu, tak většinou pochopí spíše, než dálkovýma. Jednou jsem ale potkal experta v O2, ten za jasné noci svítil taky vším co měl a když jsem na něj bliknul, tak nějak zazmatkoval a povypínal všechno až na parkovačky...
Jinak špatně seřízená světla, na to trpí snad 90% jedničkových fábií už od výroby. Zrovna tak mě štve bezohlednost, nebo spíš nevědomost, že když mám naložený kufr, tak snad ve všech autech od poloviny 90 let (krom těch s automatickou) je ruční regulace sklonu světlometů a není tam jen na ozdobu.
charlie.vtx1800 píše: ... 6x 70 Wattů nepřehlídne ani metanolovej závislák.
S tím se mi taky stala blbá příhoda, jel jsem v maďarsku v osobáku v noci, za horizontem kolega s tahačem se světelnou rampou na střeše a asi 5 vteřin jsem viděl jenom světla na konci tunelu, protože ta rampa byla už nad horizontem, ale on byl ještě pod a tak o mě nevěděl... Dalších pár minut jsem měl ještě mžitky, protože když jedeš v noci ve tmě a pak ti přímo do obličeje zasvítí ty světelný děla, tak to stojí za to. Taky se mi omlouval havaríjkama, ale to jsem sotva rozlišil...