Co si pamatuju, tak podobná záležitost byla na litejch kluzácích přední vidlice na J350.
Naposledy editováno 18.12.2012 06:46:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
havrajz píše: prej slisovaný
Tahle část kyvky je odlitek a v tom místě je dělení formy - kokily, přesně jako píše honzabiker. Ten lem v tom dělení tam maj myslím proto aby se jim líp obrušoval otřep co tam zůstane po odlití.
Na tý fotce je vidět že v tý díře v místě toho lemu je tloušťka materiálu zvýšená. Není důvod aby v místě toho lemu bylo víc pórů než kdekoli jinde toho odlitku. Přesto bych se pro klid duše toho lemu úplně nezbavoval, ale nějaký snížení a zabroušení ok
edit:
stejně ja tý kyvce plno svarů, nějakým lemem bych se kvůli vzhledu vůbec netrápil
Je to možný, já tam nebyl. Ale přijde mi snazší vymlasknout každou půlku zvlášť a ještě za tepla je slisovat dohromady. Navíc na tom obrázku co jsi sem postoval (kyvka z druhý strany) ta dělící rovina vidět není, tudíž ten lem je asi zbytečnej...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
FiZzeR píše: Je to možný, já tam nebyl. Ale přijde mi snazší vymlasknout každou půlku zvlášť a ještě za tepla je slisovat dohromady. Navíc na tom obrázku co jsi sem postoval (kyvka z druhý strany) ta dělící rovina vidět není, tudíž ten lem je asi zbytečnej...?
Zdruhý strany je to pěkně zabroušený do pryč. Teda pěkně ne ale otřep nebo hrana tam není. Sorry ale spojování půlek je nesmysl. To je celý odlitý najednou s nějakým jádrem, který z toho bůhvíjak dostanou. Vytavitelnej model to asi nebude, takže pěkně pískový jádro a jdeme lejt.
FiZzeR píše: Je to možný, já tam nebyl. Ale přijde mi snazší vymlasknout každou půlku zvlášť a ještě za tepla je slisovat dohromady. Navíc na tom obrázku co jsi sem postoval (kyvka z druhý strany) ta dělící rovina vidět není, tudíž ten lem je asi zbytečnej...?
i kdyby to tak udělat šlo, byly by to operace navíc tzn dražší, navíc bych tomu spojení věřil rozhodně míň, než jednolitému odlitku...
je možný, že z tý druhý viditelnější strany ten otřep obrábí víc aby nebyl tak znatelný
tudíž ano, lem je zbytečný a z tý druhý nepohledový strany ho mají asi jen kvuli snažšímu zbavení se otřepu, jsou to ale jen domněnky
Naposledy editováno 18.12.2012 12:41:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R | Norman_ZJPcr | 8 | 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr |