paolo_novy Přidat reklamu

Téma: výbrus
13.12.2012 v 09:59
ahoj chtel bych se zeptat. Kdyz necham udelat brus ze 125ccm na 175ccm-200ccm nebude mi pak nejak blbnout nebo neco ? nebo jestli budu muset dat nejakej jinej karbec poradte prosim diky :) (stupidni odpovedi si nechte od cesty)
Předchozí
1 2
Následující

výbrus

13.12.2012 v 10:11 | Nahoru | #1
Co ja vim, tak na SMka sel kdysi nejak sehnat 200ccm valec. Ale ze by sel o takhle moc prebrousit puvodni... A vubec, na co to chces, kdyz uz tedka ti to jezdi po zadnim

výbrus

13.12.2012 v 10:55 | Nahoru | #2
jo ale to by prislo na 7500 a vys co jsem se ptal v servise a na zadnim se to neudrzi to musis hodne skubat abys to zvedl :D tohle byla jedna z vydarenych fotek :D

výbrus

13.12.2012 v 11:03 | Nahoru | #3
pochybuju ze tam je tolik masa ze bych to bez vymeny valce vybrousil

výbrus

13.12.2012 v 11:07 | Nahoru | #4
A cos cekal? Jestli chces honit vykon za nim penez, kup si 2T - ale to zase nebudes mit na benzin a udrzbu. "Vys co", je ti 17 ci co, radsi ten rok setri na ridicak a vetsi motorku.

výbrus

13.12.2012 v 11:09 | Nahoru | #5
Jak píše DRN.
Z vrtání 57 mm na 67,5mm (175 ccm), resp. 72,25mm (200 ccm) nebude moc reálný. A už vůbec ne broušením....

výbrus

13.12.2012 v 11:20 | Nahoru | #6
Žádné maso kolem vložky není tak že bych se jukl po tuning dílu (ebay.....atd).Popř na to hodit bobana

1 reakcí na tento příspěvek výbrus

13.12.2012 v 11:23 | Nahoru | #7
Reálný to je, ale bude to dost drahý.
200ccm válec koupíš, ale budeš potřebovat i novou hlavu, klikovku, protože má vyšší zdvih, a ještě vyfrézování větší díry do karterů. těsnění, ložiska na kliku (nemůžeš jí dát do starejch) a nejspíš i novou spojku nebo alespon silnější pruiny,protože ti bude klouzat.

Takže tš to bude stát:
válec 1k
hlava 2k
klika 2,5k
frézování 1k
ložiska 1.2k
píst+ kroužky 800

Takže tě to bude stát minimálně 9k+práce v servise. Takže budeš rád když se vejdeš do 11ti tisíc. Podle mě je lepší koupit novej motor, nebo si koupit nějakou krosku a do tohohle nic nevrážet.
A ještě odladit karbec.

výbrus

13.12.2012 v 11:34 | Nahoru | #8
Takze bude nejlepsi kdy se nato vyseru tak co ten rok uz pockam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

13.12.2012 v 11:50 | Nahoru | #9
Hippieguy> Bože co to tu plkáš
Nevím proč by si měl menit kliku když jen zvětšíš vrtání a zdvich zůstane stejnej,díra pro vložku by mohla být u 150 stejná u 200 asi ne.ložiska,karbec a ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma

výbrus

13.12.2012 v 12:27 | Nahoru | #10
kokoška napsal:
ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma

Máš pravdu chlape..
Vše uděláš doma na koleně .
A záhy zjistíš, že vše cos udělal můžeš za stálého mícháníá vylít do hajzlu jako jeden můj známý co se pokoušel o přestavbu motoru stylem samodomo

Čus S

výbrus

13.12.2012 v 13:52 | Nahoru | #11
Já dělal přestavbu své MZty na 180ku, zdvih a tím pádem klikovka je stejná, jiný vrtání, karbec jiné trysky, přímý KN filtr, lepší svíčka, naladění na brzdě, takže kolem 15tis bez práce Na Yuki se něco takovýho nevyplatí dělat, motor to má sice dobrej, le ostatek stojí za hovno, brzdy jsou na prd i s výkonem 8kw, kitem si pomůžeš na 11kw, což je lepší pořízení seriové 125ccm co ten výkon 11kw má v základu

výbrus

13.12.2012 v 15:12 | Nahoru | #12
Jako jo ty brzdy jsou v kunde kdyz jedu vedvou tak to treba z kopce nejde moc dobre zastavit a to jsou v poradku

výbrus

13.12.2012 v 19:06 | Nahoru | #13
O tom právě píšu, i podvozek, odpružení, já když zmáčknu přední brzdu tak letím na hubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

13.12.2012 v 19:27 | Nahoru | #14

kokoška. píše: Hippieguy> Bože co to tu plkáš
Nevím proč by si měl menit kliku když jen zvětšíš vrtání a zdvich zůstane stejnej,díra pro vložku by mohla být u 150 stejná u 200 asi ne.ložiska,karbec a ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma



No tak klikovku musí dát novou, protože 200ccm motor má jinej zdvih. Díra do karterů je u každýho vrtání jiná, takže je musíš nechat přefrézovat. Síla vložky je u tohohle motoru 3mm, takže přebrousit nejde, pak by byla v případě 150ccm vrtání tločtku ani ne 1mm. A ložiska by musel dát nový, protože nemůžeš dát novou kliku do starejch ložisek, jsou tam vytvořený nějaký provozní vůle, který by pak děůlaly bordel.

Taky jsem si původně myslel, že to pude, 150ccm válec na 125ccm motor, ale nakonec budu muset nechat ty kartery vyfrézovat.

Naposledy editováno 13.12.2012 21:20:28

(reakce na) výbrus

13.12.2012 v 19:38 | Nahoru | #15
Hippieguy> Mno nwm co sem dávál zatím tuning válce na scootery a jiné potvory tak se vzdy měníl jen válec.Nic víc.

výbrus

13.12.2012 v 20:54 | Nahoru | #16
Hele, na zvětšení vrtání zapomeň. Jestli, tak koupit 200 válec. Rozuměj válec, novej píst, nový kroužky, jinej karburátor a jinou spojku. A to jsou už velký prachy.

Moje zkušenost.
Po 18 000 mi začala nepřiměřeně žrát olej. Chtěl jsem udělat výbrus, protože ten motor se mi zdál už i unavenej. Psal jsem do jedný firmy ve Voticích, jestli jsou schopný to udělat. Odepsali mi, že si myslej, že tam není vložka, ale nikasil. Napsal jsem teda do servisu YUKI. Dostal jsem odpověď, že tam opravdu vložka není .

Tak jsem zjišťoval. kdo by udělal nikasil... Prošel všechny fóra a zjistil, že v ČR udělat kvalitní nikasil umí jen pár lidí, že se válce posílaj do Německa. Nicméně, cena nikasilu u nás asi 2500 Kč. Novej válec stojí stejně... (Ne ten na 200, ten je nevím proč, o dost drašží).

Závěr:
Jestli motor běží jak má a nežere olej, tak do toho nevrtej a nic nevymejšlej. Hlavně do tý motorky necpi zbytečně prachy. Stejně jí nejpozdějc do několika let pošleš z domu.

Hippieguy: Ceny dílů si netrefil, na SM jsou o hodně vyšší(na to, že je to čína, jsou přímo kua drahý...). A tím, že SM bylo konstruovaný jako 200 a pak upravený na 125, měla by bejt většina dílů stejná. Motor by se měl lišit jen ve válci, pístu(kroužcích samozřejmě taky), karburátoru a spojce, jak jsem už napsal vějš, ale ruku do ohně za to nedám(Tak mi to řekl servisák z Yuki).

1 reakcí na tento příspěvek výbrus

14.12.2012 v 08:20 | Nahoru | #17
jako ja kdyz zmacknu brzdu na plno tk bych vzivote nepreletel :D ale ty tlumice mi nedelaji takovej problem ja mam radsi kdyz jsou trosku meksi protoze litam aji po lese :) ...ten vykon taky uz neni co byl a unavena je az az :D takze nato mrdam a pockam chvilku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

14.12.2012 v 09:41 | Nahoru | #18
S.O.L.D.I> pokud už výkon neni co byl na začátku a motor ti příde unavenej, bude nejlepší si koupit za 350kč pístní kroužky a hned to pojede líp. A ještě si vyčisti karbec, třeba to máš jen zanesenej.

výbrus

14.12.2012 v 10:50 | Nahoru | #19
karbec je vypucovanej jak nikdy :) a pistni krouzky postaci ?!

výbrus

14.12.2012 v 11:12 | Nahoru | #20
Na můj vkus je výměna jenom pístních kroužků trošku čuňárna. Ale fakt je, že to pomůže. Uvidíš až to rozhodíš, v jakým stavu je válec.

1 reakcí na tento příspěvek výbrus

14.12.2012 v 11:50 | Nahoru | #21
Jo a kdyz bude horsi tk by to nemelo ani cenu ze?! Davat tam novy pistni krouzky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

14.12.2012 v 23:33 | Nahoru | #22
Hippieguy> achjo bejt tebou tak bych tu nikomu neradil nebo setu ještě někdo zabije Přečti si někdy jak FrankySS přestavoval ze 125 na 180 jediný co měnil byl válec, filtr a trysky tak nám tu nevyprávěj pohádky že znáš všechny motory s objemem 125

(reakce na) výbrus

15.12.2012 v 11:38 | Nahoru | #23
S.O.L.D.I> Jestli máš vylítanej soudeček, vydřený drážky nebo jiný frajeřiny, tak to určitě nemá cenu. Je ta motorka fakt už hodně zdechlá?

1 reakcí na tento příspěvek výbrus

15.12.2012 v 12:43 | Nahoru | #24
neni to tak nejhorsi ale ve dvou nez se rozjede aspon na tech osumdesat tak to trvna no ale kdyz jedu sam tk 90 zachvilku :)

(reakce na) výbrus

15.12.2012 v 17:42 | Nahoru | #25
S.O.L.D.I> Počkej, neblbni . Je to 125 4takt! To ve dvou nikdy nepojede . Hele, jestli chceš příští rok silnější a tuhle si nechceš nechat, tak to dojezdi a tohle neřeš.

výbrus

15.12.2012 v 22:15 | Nahoru | #26
novou budu porizovat a tuhle bude mit moje sestra :)

výbrus

16.12.2012 v 08:57 | Nahoru | #27
To teda nemáš sestru moc rád

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

16.12.2012 v 11:42 | Nahoru | #28

OndraHK píše: Hippieguy> achjo bejt tebou tak bych tu nikomu neradil nebo setu ještě někdo zabije Přečti si někdy jak FrankySS přestavoval ze 125 na 180 jediný co měnil byl válec, filtr a trysky tak nám tu nevyprávěj pohádky že znáš všechny motory s objemem 125



Nevim jak to maj MZty, ale moje mašina má stejnej motor jako ta jeho a nejde u ní vyměnit jen válec. 150ka mý jiný vrtání a je tedy netný vyfrézovat kartery a 200 a 250ccm má už i jinej zvih kliky. Takže jí musí dát taky novou.

Ted si ten motor přestavuju na 150ccm a 150kovej válec do dvácovejch krterů nenarveš!

S.O.L.D.I : Pokud ti to žere olej, tak si ty kroužky kup. Odcházej nejdřív. Muj motor měl najeto 15 tisíc a na válci byly ještě stopy po honování a byl jako novej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus

16.12.2012 v 15:34 | Nahoru | #29
Hippieguy> V tom tvým legendárním chopperu by měl bejt motor 156FMIB, tak ten má od motoru K157FMI, tedy tomu, co je v SM, už na pohled !!!ÚPLNĚ JINOU KONSTRUKCI!!!.

(reakce na) výbrus

16.12.2012 v 16:54 | Nahoru | #30
JEZDECnamopedu> Tak to se omlouvám, spletl jsem si Yuki SM s Yuki GY4. Ale i tak si myslim, že se bez toho frézování karterů neobejde.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust


TOPlist