1 reakcí na tento příspěvek výbrus
200ccm válec koupíš, ale budeš potřebovat i novou hlavu, klikovku, protože má vyšší zdvih, a ještě vyfrézování větší díry do karterů. těsnění, ložiska na kliku (nemůžeš jí dát do starejch) a nejspíš i novou spojku nebo alespon silnější pruiny,protože ti bude klouzat.
Takže tš to bude stát:
válec 1k
hlava 2k
klika 2,5k
frézování 1k
ložiska 1.2k
píst+ kroužky 800
Takže tě to bude stát minimálně 9k+práce v servise. Takže budeš rád když se vejdeš do 11ti tisíc. Podle mě je lepší koupit novej motor, nebo si koupit nějakou krosku a do tohohle nic nevrážet.
A ještě odladit karbec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
Nevím proč by si měl menit kliku když jen zvětšíš vrtání a zdvich zůstane stejnej,díra pro vložku by mohla být u 150 stejná u 200 asi ne.ložiska,karbec a ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma
ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma
Máš pravdu chlape..
Vše uděláš doma na koleně .
A záhy zjistíš, že vše cos udělal můžeš za stálého mícháníá vylít do hajzlu jako jeden můj známý co se pokoušel o přestavbu motoru stylem samodomo
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
kokoška. píše: Hippieguy> Bože co to tu plkáš
Nevím proč by si měl menit kliku když jen zvětšíš vrtání a zdvich zůstane stejnej,díra pro vložku by mohla být u 150 stejná u 200 asi ne.ložiska,karbec a ostaní pí.. bych neřešil to doladíš provozem-vesměs se na to ani nesahá ,pokud nejsi hňup výměnu uděláš doma
No tak klikovku musí dát novou, protože 200ccm motor má jinej zdvih. Díra do karterů je u každýho vrtání jiná, takže je musíš nechat přefrézovat. Síla vložky je u tohohle motoru 3mm, takže přebrousit nejde, pak by byla v případě 150ccm vrtání tločtku ani ne 1mm. A ložiska by musel dát nový, protože nemůžeš dát novou kliku do starejch ložisek, jsou tam vytvořený nějaký provozní vůle, který by pak děůlaly bordel.
Taky jsem si původně myslel, že to pude, 150ccm válec na 125ccm motor, ale nakonec budu muset nechat ty kartery vyfrézovat.
Naposledy editováno 13.12.2012 21:20:28
Moje zkušenost.
Po 18 000 mi začala nepřiměřeně žrát olej. Chtěl jsem udělat výbrus, protože ten motor se mi zdál už i unavenej. Psal jsem do jedný firmy ve Voticích, jestli jsou schopný to udělat. Odepsali mi, že si myslej, že tam není vložka, ale nikasil. Napsal jsem teda do servisu YUKI. Dostal jsem odpověď, že tam opravdu vložka není .
Tak jsem zjišťoval. kdo by udělal nikasil... Prošel všechny fóra a zjistil, že v ČR udělat kvalitní nikasil umí jen pár lidí, že se válce posílaj do Německa. Nicméně, cena nikasilu u nás asi 2500 Kč. Novej válec stojí stejně... (Ne ten na 200, ten je nevím proč, o dost drašží).
Závěr:
Jestli motor běží jak má a nežere olej, tak do toho nevrtej a nic nevymejšlej. Hlavně do tý motorky necpi zbytečně prachy. Stejně jí nejpozdějc do několika let pošleš z domu.
Hippieguy: Ceny dílů si netrefil, na SM jsou o hodně vyšší(na to, že je to čína, jsou přímo kua drahý...). A tím, že SM bylo konstruovaný jako 200 a pak upravený na 125, měla by bejt většina dílů stejná. Motor by se měl lišit jen ve válci, pístu(kroužcích samozřejmě taky), karburátoru a spojce, jak jsem už napsal vějš, ale ruku do ohně za to nedám(Tak mi to řekl servisák z Yuki).
1 reakcí na tento příspěvek výbrus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
1 reakcí na tento příspěvek výbrus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
1 reakcí na tento příspěvek výbrus
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
OndraHK píše: Hippieguy> achjo bejt tebou tak bych tu nikomu neradil nebo setu ještě někdo zabije Přečti si někdy jak FrankySS přestavoval ze 125 na 180 jediný co měnil byl válec, filtr a trysky tak nám tu nevyprávěj pohádky že znáš všechny motory s objemem 125
Nevim jak to maj MZty, ale moje mašina má stejnej motor jako ta jeho a nejde u ní vyměnit jen válec. 150ka mý jiný vrtání a je tedy netný vyfrézovat kartery a 200 a 250ccm má už i jinej zvih kliky. Takže jí musí dát taky novou.
Ted si ten motor přestavuju na 150ccm a 150kovej válec do dvácovejch krterů nenarveš!
S.O.L.D.I : Pokud ti to žere olej, tak si ty kroužky kup. Odcházej nejdřív. Muj motor měl najeto 15 tisíc a na válci byly ještě stopy po honování a byl jako novej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výbrus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 | Dejvess | 10 | 17.5.2024 v 14:02 Robinsson |
Yuki 125 sm Yuki SM 125 | Myr9n | 2 | 21.4.2024 v 08:25 Radek2107 |
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... | slunce526 | 0 | 6.4.2023 v 21:09 slunce526 |
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 | Ertekiller | 1 | 25.7.2022 v 20:45 karavanista |
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 | gryca | 1 | 12.2.2022 v 09:40 combust |