Tedka jede jenom 60km/h.
prosím o radu.
(přestavba na závodní moped).
3 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Haesty> By me zajmalo jak to vedi kdyz tachac ukazuje jen 80.
třeby dle GPS, nebo externího tacháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Možná se z toho nějakou úpravou dá vyždímat víc,ale za cenu zkrácení životnosti motoru,zvýšení spotřeby atd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Marex píše: V 60-ti je to na babetě nebezpečný. Hlavně brzdy jsou totiž tragické. Začla bych proto brzdama, podvozkem a pak teprve bych řešil výkon.
Na sériovým podvozku babetty 207 jsem měl upravený motor. Do kopce jsem v 80km/h předjížděl skupinku cestovních motorek a měl jsem z toho podvozku dobrý pocit, ale když je ten podvozek vylágrovaný a v té rychlosti do pošlete do zatáčky, tak se vám zdá o čertech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Urvyhnat>Proto se dava vetsi a delsi ktere vede jakoby z boku baby.
A pak se tuneři diví, že jim ten motor netočí Už originál kolínko je dlouhé pro vyšší otáčky, proto se dává kradší. Místa tam je dost.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Urvyhnat> To jine kolinko tam je proto ze by se tam vetsi karbec nevesel.U takhle ten originalni je tam na tesno.Proto se dava vetsi a delsi ktere vede jakoby z boku baby.
a ja řikam že kolinko je stejně k hovnu neb ti půlka směsy vyletí zpátky karbcem, lepší tam navařit/našroubovat domek s klapkama buď vyfrézovat nebo použít z něakého padinkového skůtříku italské výroby.
Urvyhnat píše: a ja řikam že kolinko je stejně k hovnu neb ti půlka směsy vyletí zpátky karbcem, lepší tam navařit/našroubovat domek s klapkama buď vyfrézovat nebo použít z něakého padinkového skůtříku italské výroby.
Podle mých měření a zkušeností je možství směsi co vyletí zpátky karbcem menší než množství které klapka vůbec pod válec nepustí, zkoušeno na časování sacího kanálu 165°, otáčky v rozmezí 7-10tis, karbonová klapka 0.35 ze scooteru.Naposledy editováno 22.11.2012 21:22:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Marex> "začla"?
´"... ty díli..." ?
Jsme jenom lidi. Já se překlep(la).
fajn-tom píše: Na sériovým podvozku babetty 207 jsem měl upravený motor. Do kopce jsem v 80km/h předjížděl skupinku cestovních motorek a měl jsem z toho podvozku dobrý pocit, ale když je ten podvozek vylágrovaný a v té rychlosti do pošlete do zatáčky, tak se vám zdá o čertech
Moje měla 700km, když jsem ji pořídil. Podvozek se zdá dobrej, dokud se nesvezeš .... třeba na odpruženém kole.
takže poladit motor do výkonu a to tu stovku musí dát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
a i kdyz sem to kolinko mel o malinko delsi slapalo to dost slusne.