paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2019 v 00:10 | Nahoru | #1

DejvGSR píše: Hned první dojem z CRF 450 L - je to spíše ostrý stroj, způsob ovládání, reakce podvozku, chod spojky, její záběr, reakce motoru, všechno nebo nic. Oproti 250 to jede neuvěřitelně odspodu, znovu mě to překvapilo, jak to nastupuje. Sedlo tvrdý, je to fakt na aktivní jízdu, žádné vození kolem komína. Snažím se netočit, ale houpat s motorem, měnit otáčky, řadit. Převodovka jedna báseň.

V tomto kontextu je 250 spíše cestovní moto s možností vyjet na pole a do lesa. Motor má zcela jinou charakteristiku, jde velmi pomalu do otáček, brzdy mdlé, podvozek hodně měkký, ale na silničky dvanácté třídy super, velmi pohodlná a to i sedlo. 450 je prostě umravněná do provozu homologovaná kroska, všechno to z ní vyzařuje. Vůbec nemám dojem, že to není zajetý, jede to velmi pěkně, až si říkám, zda ten US kit je potřeba. Jestli bych to pak vůbec zvládnul v terénu. Váha je také znát, 450 plně natankovaná 131 kg, 250 plně natankovaná cca 152 kg.

Bohužel prozatím také první negativum. Motorka pořád chcípá, ne při rozjezdu, ale když třeba odřazuji dolů, najednou se zastaví motor, občas když lehce houpu plynem, v úvodu se motor zakucká. No, připisuji to té syrovosti. Jednoznačně pro mé potřeby výborná volba, mám velkou radost a těším se na další nutné zajíždění. Prvních 1000 km to vydržet a pak budu užívat.

Nemá to ABS, homologováno jajko sportovní náčiní, je tam čidlo vypnutí motoru při položení motorky. Vzduchový filtr z molitanu - aplikace oleje, žádný papír. Kompletně led osvětlení, ten zadní držřák RZ je strašné lešení, proč proboha neudělali nějaký hezký z černého plastu. Perfektní dílenský manuál v příbalu, podle toho se bude servisovat jedna báseň.



Když se předělává kroska na enduro, jedna z prvních úprav bývá extra váha do setrvačníku. Stojí to 00 nic a pomůže to s chcípáním i zlehčí ovládání a dávkování plynu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2019 v 10:03 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> Máš pravdu, to CRF 450 L tu kliku upravenou má - dle výrobce přidáno 13 % na setrvačné hmotě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist