globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2017 v 19:19 | Nahoru | #2281
Mne to na spodu toho motora slzí tiež. Ale neriešim, nieje to moc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2017 v 09:26 | Nahoru | #2282
Máte někdo sklopnou řadičku , kde jste jí koupili a za kolik ?

¨

Zakoupeno jinde, ale stejná - díky

Naposledy editováno 21.10.2017 07:37:17

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2017 v 12:37 | Nahoru | #2283
nokia321> Já ji mám - odsud ebay

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 12:06 | Nahoru | #2284
co říkáte na tuhle motorku?
https://motorky.bazo.../Honda-crf-230-f.php
myslíte, že je to dobrý cena? rok výroby 2006 najeto 12tisíc.
Mohl by ji někdo srovnat s CRF250L?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 13:20 | Nahoru | #2285

spacy píše: co říkáte na tuhle motorku?
https://motorky.bazo.../Honda-crf-230-f.php
myslíte, že je to dobrý cena? rok výroby 2006 najeto 12tisíc.
Mohl by ji někdo srovnat s CRF250L?



Prackarr je měl/má tuším doma obě dvě a od něj by to mohly být i relevantní informace....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 14:42 | Nahoru | #2286
spacy> tk to vidíš na první pohled, je to extra low cost model určenej spíš pro chudý země v jižní americe, africe atd, docela čumim, kolik za to ten prodávající chce Víc jak 40 bych za to nedal. Ale bude to mít výhodu v maximální jednoduchosti a bude to prakticky nesmrtelný

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 15:53 | Nahoru | #2287
plus je to strašně lehky a docela maly tyhle 230. Ale podvozek dost tvrdej a moc to nejede.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 16:50 | Nahoru | #2288
spacy> to si pár korun přihoď a vezmi 250L, už od pohledu je to jiný stroj
PS: ti prodám levně tu moji, stejně se chystám ji dát na inzerci

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2017 v 18:27 | Nahoru | #2289
podle papírových hodnot u mě vyhrává spíše crf230. Pohotovostní hmotnost o 30kg menší, výkon na váhu stejný, světlá výška daleko větší, výroba japonsko... ale je to spíš takový značkový dirtbike, než motorka. cena se mi nelíbí. Je tu někdo, kdo vyzkoušel obě a mohl by se podělit o zkušenost?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2017 v 10:06 | Nahoru | #2290
spacy> jestli chceš značkový dirtbike,..najdi si nějakou starší CR125 či CR250 a máš vystarané,...je to poctivá 2T potvora ale vzhledem k tomu že se už nevyrábí, tak v pěkném stavu si sakra drží cenu,...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2017 v 13:15 | Nahoru | #2291
2 T nechci. CRF250L mi přijde brutálně těžká, mám GAS GAS 450 a ten s plnou nádrží váží 129kg. Chtěl jsem ještě jednu motorečku jen do terénu na ježdění pro rohlíky. Pánovi jsem za crf230 nabízel 60tisíc, zdá se mu to málo.
To jsem zvědavý, jestli to za těch 65 prodá... Co jsem koukal na ceny tady v motokatalogu, tak max 50t.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2017 v 17:24 | Nahoru | #2292
spacy> měl jsem WR450F a pocitově mně přišla těžší než to Crf250l, je to dost o stavbě. Ta crfka je taková malá a tím pocitově lehká, kdyby to mělo nad 30koní, tak to z domu nikdy nedám. Takhle spolehlivý, snad skoro nezničitelný stroj s malou spotřebou a stříkačka asi není

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2017 v 20:47 | Nahoru | #2293
Tak wr450f je ostra vysoka koza.honda delala vzdycky endura,ale s crf250l to trochu posrala.nechapu,proc udelali tezkou masinu s motorem ze silnicni motorky.snad kvuli ceně se to da koupit.videl jsem ji kdysi v inzeratu za 55, ale i to me prislo drahe.

Naposledy editováno 24.10.2017 20:50:12

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 09:23 | Nahoru | #2294
ta crf230 bude z brazílie (podle příručky v inzerátu a vin). Tenhle motor dost vibruje a nevim kolik bude mít honda dílů (do kolika zemí eu to oficiálně dovážela)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 10:31 | Nahoru | #2295
míval jsem starou XL200 a vibrace byli v normě. Měl jsem i XR400, ta se klepala o poznání víc. šestka vyloženě chybí..
Tu CRF230 si představuji jako nastupce XR250 a ta bývala super.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 10:48 | Nahoru | #2296
spacy> tak to CRF250L není enduro ale dual sport na silnici, polní a lesní cesty,...věřím že někteří s ní dokážou zajet i solidní výjezdy, ale přejed s ní pár klád, nějaké pneumatiky, dej si kolo na nějaké cross country trati a hned zjistíš že ta motorka tam není primárně stavěná, pač se nadřeš jak vůl,...já jezdil dřív v terénu na WR250R, a na naučení super stroj,..výkon v otevřené verzi taky dostačující a podvozek super, ale nedej bože ji párkrát tahat někde z výjezdu,..dokáže docela dost utahat,...
a proč ne 2T? lehkost, obratnost, jednoduchá údržba,..já byl taky před rokem názoru že chci jedině 4T a nic jinýho,..po projetí různých 4t 350, 450,..jsem pak osedlal 2t 250 a nemůžu si to vynachválit,...zaleží co pro tebe enduro znamená,..každý má jiné představy,...já si před 3 rokama na hondě XR125L myslel jaký nejsu endurák ale čas ukázal kde je pravda,...

Naposledy editováno 25.10.2017 10:49:48

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 13:07 | Nahoru | #2297
Jak se pozná země původu dle VIN u Hondy? Nedávali na CRF230 VIN v Itálii, když to předělávali na enduro? Jako výrobce je v TP uvedená Honda Itálie. Kdesi jsem četl, že CRF230 je vyráběné v JPN. Přikládám VIN z jedné CRF230

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 13:22 | Nahoru | #2298
spacy> aha některé vin začínají ZEN, tak to domontovávali u HM v itálii, ale podle portugalské příručky z inzerátu bude původ spíš brazílie než japan ( i když se vyráběli v obou)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 13:34 | Nahoru | #2299
zajímaví je, že některé mají vzadu buben a některý kotouč. Podle roku výroby to není.
Někde jsem se dočetl, že ten kotouč tam montovali právě v Itálii.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 14:02 | Nahoru | #2300

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 17:28 | Nahoru | #2301
Myslím že mezi 230 a 250 bude asi takový rozdíl jako mezi Favoritem a Fabiou. Favorit teoreticky lepší na horší cesty, ale prakticky to není až tak pravda a ve všem ostatním je Fabia 100% lepší.
XR 250 ma kámoš a crfka je lepší úplně vším mimo bahnění a v těžkém terénu podvozek XR taky nestíhá.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 19:16 | Nahoru | #2302
To jsou vsechno doměnky, kdyz na tom nikdo z Vas nejel. Mi to prijde jako fajna motorka s vahou neco pres kilo... ale taky jsem na tom nejel. Na velky jezdeni mam gasíka, exc jsem prodal. Moc jednoúčelová masina.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2017 v 20:38 | Nahoru | #2303
jasně že je to jen domněnka a teorie že každá novější generace je lepší no ale aspoň je tak myšlena vždy původní snaha výrobců.
Jezdil jsem starého Bandita a pak nového a je lepší, Afrika taky, XT také, Varadero taky a další co jsem měl možnost zkusit starší a novější mně zrovna nenapadá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 02:40 | Nahoru | #2304
Ty motorky nejsou časově od sebe moc daleko. Vyrabi se soubezne,ale kazda ma jinou koncepci.napr. v uzivatelskem hodnoceni tady vyhrala. Crf230f.vibrace v podstate shodne.
http://www.motorkari...i-motorek&d=3858

Naposledy editováno 26.10.2017 02:54:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 07:17 | Nahoru | #2305
uživatelské hodnocení zde a navíc od dvou majitelů jasně vypovídá jak to skutečně je Vždyť ti tam píšou že v terénu je lepší 250
Některý starý modely se běžně pro levný a nenáročný trh dělají souběžně s novým modelem, a není to kvůli tomu že by tam nebylo zlepšení, ale kvůli tomu proč neprodávat starý stroj dokud to jde. Třeba takový DRZ400, XR650 apod. se snad někde dá koupit do dnes. Ale já jsem měl možnost se svézt a ani jeden bych za CRF250L neměnil, jen ten výkon závidím , ale jinak je to krok zpět

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 09:01 | Nahoru | #2306
JJ, ten teren tam je blbě, přece jen s motorkou, která ma 32kg nadváhu a motor proklatě nízko u země bych v terénu nerad jezdil:) nechapu, proč tam rvali motor ze silničky a raději neupravili motor crf250r.

Naposledy editováno 26.10.2017 09:38:18

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 09:13 | Nahoru | #2307
ad Honda 230 z inzerátu - tahle motorka je takovej jednoduchej dirtbike. Oproti XR má motor založenej na cestovní řadě CB, dvouventil (XR 4V), bez chlazení oleje a 5q převodovka. Podobně jednoduchej je i podvozek. XR je proti tomu technologicky dál, ačkoli je starší.

ad CRF-L - ten nízkej "pupek" se mi na ní taky nelíbí. ale když už tam je, proč při modernizaci alespoň nedostala 300cc motor z CBR.....?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 09:40 | Nahoru | #2308
on ten 2valve motor ma lepší průběh v nízkých otáčkách. Je to větší traktor. Měl jsem souběžně XL200 a NX250 (2V/4V) a ten dvou ventil je v nízkých točkách k nezastavení.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 12:57 | Nahoru | #2309
Co je spatně na tom motoru v CRF250L, mě se naopak na to k čemu je CRFko určený libí, navíc má proti CB jinou spojku a převodovku vzhledem k většímu namáhání.

Naposledy editováno 26.10.2017 12:58:37

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 17:26 | Nahoru | #2310
je moc velkej a těžkej. dělaný na extrémní výdrž na silnici. kdo jezdí víceméně polňačky a silnice tak s ním nemůže mít problém. měli jste někdo CRF250L na váze? mě se váha 142kg nějak nezdá. s NX250 jsem měl asi 125kg s plnou nádrží a to mělo asi 9 litrů nádrž a 18kw.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist