bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.5.2019 v 15:52 | Nahoru | #3121

SuperSic58 píše: no nevim, ty černý ráfky u endura, to bude ta barva brzy omlácená od šutrů a nebude to pak hezký...



mám na EXC černé ráfky a jsou pořád pěkné na to čím vším to projelo,..a to si přezouvám sám pákama
novému CRFku to hodně sluší i díky těm černým ráfkům,..za mě

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.5.2019 v 18:07 | Nahoru | #3122
Černý ráfky jí sluší daleko víc

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2019 v 06:53 | Nahoru | #3123
borcovi prask řetěz a mělo to celkem nemilý následky...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2019 v 07:20 | Nahoru | #3124
Ty kraso. Fuj. Nevis podrobnosti?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2019 v 07:57 | Nahoru | #3125
Řetěz umí udělat paseku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2019 v 10:22 | Nahoru | #3126
SuperSic58> mu to vyškublo startér? Jako jak jako?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2019 v 14:09 | Nahoru | #3127
Bud musel mít starý třeba i špatně udržovaný řetěz nebo ho mě špatně napnutý,..u této motorky nehrozí že by se přetrhl silou motoru,...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.6.2019 v 10:03 | Nahoru | #3128
to je z fb ze skupiny CRF 250L, už to nemůžu najít. Třeba to byl druhej řetěz a byl špatně snýtovanej..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.6.2019 v 11:50 | Nahoru | #3129
Včera jsem na kole hledal novou trasu pro firemní akci. Objevil jsem na kraji lesa pěknou motokrosovou trať, takovou, co si někdo postavil pro radost jen tak na blbnutí. Dnes jsem se tam vyrazil podívat, super, jsem slušně stahaný. Samo, moc mi to nešlo, ale to vůbec nevadí, jak přibývaly kola, zlepšovalo se to až na ubývání sil v rukách. Dále jsem pak pokračoval cestou, kterou jsem jel na kole a opět supr. Někde před Horní Vidimí jsem narazil na modré na pomníček letcům. No myslel jsem, že to bude klukům z druhé světové, ale byl to letec ČSLA, který měl zřejmě už asi s Migem 15 problém a zřítil se zde. Na horní plošině jsem si užíval výhled na Říp, a v dáli na České středohoří. Stále mě ta naše malá zem překvapuje. Krásné dopoledne, výborné uvolnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2019 v 15:37 | Nahoru | #3130
DejvGSR> Koukám, zcela stejná krevní skupina, když čtu Tvou větu o užívání výhledů na Říp a i další o vyjížďce... Tak to má být. Také jsem dnes jezdil. Byl jsem konečně na garančce (výměna oleje, filtrů) - nakonec u Benemoto v Benešově, a ne v Hondě Jarov. Musím se přiznat, že jsem byl velmi spokojen. Chalpík mi to nejen vše udělal na počkání, přímo přede mnou, ale ještě mi ukázal vzduchový filtr s tím, že bylo jasné, že se měnit nemusí (čistej jako slovo boží ) a tím vším mi ukázal, že to jde rychle a netahal mi peníze z kapes. Nic proti Jarovu, ale tam to chtěli přistavit ráno, vyzvednutí večer, kdoví, jak a co by tam dělali (nechci jim křivdit), ale každopádně by mi určitě (a to mi asi nikdo nevymluví) klidně napálili i ten vzduchový filtr, přestože není třeba... Jde mi ale hlavně o to, že takhle jsem si půlhodinky očumoval co a jak (nejsem technicky zdatný, abych to zvládl napoprvé sám), leccos se naučil a hlavně, nemusel se kodrcat autobusem, vlakem a pěšky sem a tam...

Radostí z toho, že už mám zajeto, jsem konečně mohl točit víc a byl jsem velmi mile překvapen čilostí stroje. Zajel jsem svědomitě, což se ukázalo při najetí na D1 u Mirošovic, kdy jsem kopec na Stránčice bez námahy vyjel na šestku, která v kopci vesele akcelerovala až na 133 a na rovině neměla problém dosáhnout na požádání i rychlosti vyšší, tj. 145, i 150.. Nepotřebuji tuto rychlost, jen jsem byl zvědav... Zajímavé je, že CRF250L jsem také zajížděl, je to stejný motor, je to lehčí, ale takhle mi to nikdy nejelo...

Naposledy editováno 14.06.2019 15:50:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2019 v 17:32 | Nahoru | #3131
Booran> Myslím, že bylo dobré rozhodnutí, že jsi zvolil na servisku to Benemoto. Pokud je na Jarově stejný servisák, jako v té době, když jsem si tam nechával dělat garančku já, tak k tomu bych si už motorku na žádný servis nedal...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2019 v 18:29 | Nahoru | #3132
MartyR> Také to tak beru a napříště vždy už jen tam. Jarov je "masokombinát", něco jako retail, ve kterém jsem dělal. Nulový osobní přístup, zákazník je maso. Stejně jako raději po přestěhování z Prahy nakupuji ve zdejších malých krámcích s osobním přístupem, tak i toto je něco jiného...

Doporučil mi olej, vysvětlil vše, na co jsem se ptal, těžce v pohodě.... Pokud byste někdo byl z okolí, vřele doporučuji

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2019 v 13:42 | Nahoru | #3133
Dobrý deň . Na začiatok sa ospravedlňujem ak to tu niekto spomínal , riešil a podobne . Vážne rozmýšľam nad kúpou tohto stroja a chcel by som sa spýtať majiteľov či motorka zvláda ísť dlhšie rýchlosťou cca 100-105 kmh relatívne komfortne pri nejako presune po diaľnici . Jedná sa o l-ko rok výroby 2017 + k&n filter . Za odpoveď ďakujem veľmi pekne

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2019 v 17:27 | Nahoru | #3134
Nevidim v tom problem, pokud nebudes mit zmeneny prevod do terenu , tak 100 jede jak nic

Naposledy editováno 29.06.2019 17:28:21

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2019 v 14:21 | Nahoru | #3135
nokia321> Ďakujem pekne

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2019 v 12:10 | Nahoru | #3136
Tak za měsíc odjezd do Rumunska, ještě něco natrénovat a hurá Rumunsko .
Vše omrknu, jak co chodí, ježdění ubytování atd.. a budu referovat...
ps. kdo by měl zájem se ke mě příští rok přidat, tak mě může kontaktovat...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2019 v 08:04 | Nahoru | #3137
Rumunsko je fajn, vloni jsme byli s velkýma a letos si tam vezeme ty naše prskolety s nima bude větší zábava než s mastodontem
Tak si užijte fajn poježdeni po kopcích v hezké krajině

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2019 v 13:05 | Nahoru | #3138
Ahoj, jak máte uchycenou navigaci ? Na řídítkách, zrcátku ? U velké mám na kloubu, ale když tady není "kokpit", plexi, čnělo by to jako antena . Při montáži na řídítkách je zase velký úhel mezi pohledem vpřed a na navi .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2019 v 21:54 | Nahoru | #3139
Uň> tady používám k navigaci telefon v držáku na řídítkách který mi doporučil kolega, úplný obyč, ale zatím funguje a pár pádů už přežil, powerbanku pro telefon přichytím gumičkama na hrazdu
fotka je z pohledu jezdce
z boku

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2019 v 10:32 | Nahoru | #3140
bandar57> Dík, takže jednoduchý úchyt na hrazdu u strany. To bude asi nejjednodušší .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2019 v 08:18 | Nahoru | #3141
Tak jsem si na dovolené v Jugošce půjčil většího bráchu od CRFky a trochu zkoumal méně popularizovaná zákoutí. Musím říct, že CRF mi chyběla - ta lehkost proti TA je značná. Trochu škoda, že v půjčovnách je k dostání samej BMW a obecně bajky 700+ ccm a nic menšího - jen skútry.

Mašinu jsem měl na 3 dny. Projel jsem cca: Maslenica, Tulove Grede, Mali alan, Gračac, Krupa, Obrovac, Vir, Pag, Zadar, Šibenik. Celkem cca 900 km. Ale nutno říci, že v těch 35 stupních ani na motorce to není žádná slast.

Snad nejsem moc offtopic :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2019 v 07:14 | Nahoru | #3142
já včera jen skromnej vejletík po karlovarsku

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2019 v 13:02 | Nahoru | #3143
Dovolím si malou reklamu mezi přívržence značky - kdyby někdo měl zájem na to naše endurování ...

https://www.motorkar...2-emx-8-1452903.html

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2019 v 10:26 | Nahoru | #3144
Btw koukám jak CRF450L pěkně popadaly cenou :). Nikdo to nechce za ten kotel asi. Ale hádám, že níž už to asi nepůjde. Kdyby to tak dostali pod 200, už by se dalo mluvit o zajímavějším stroji :). I když moje pocity u jízdy na tom nebyly teda nic extra - hádám že v terénu by to asi mělo navrch proti 250. Ale na silnici zase spíš horší ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2019 v 13:34 | Nahoru | #3145
mRKEF> 250ka je proste lacný stroj so zodpovedajúcou výbavou a schopnosťami.

450ka má možno slabší motor, ale inak sa profiluje proti ostrým - a z tých, pokiaľ viem, pod 200 nejde nikto. Ale spraviť ju drahšou ako KTM, ktoré je predsa len obľúbenejšou značkou, bola naozaj odvaha. Proti menším výrobcom (Beta, Sherco, TM) to bude mať ľahšie.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2019 v 14:31 | Nahoru | #3146
Věřím, že v terénu bude mít jistě navrch. Já jsem si tak nějak snil, že by to mohla být super mašina, ale chybí tam víc té univerzálnosti, kterou měla snad nejlepší WR250R, ev potažmo DRZ. Přijde mi v té motorce taková rozpolcenost. Hádám že podvozek bude víceméně závodní, pouze jednomísto, jízda na tom taková dost ucukaná - nic na silnici. Přitom motorově nic moc. Výhoda, že to hned je na papírech bez nutnosti montáže nějakého kitu. Na jednu stranu bych tu mašinu i bral na druhou stranu tam vidím i poměrně značná proti.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2019 v 15:11 | Nahoru | #3147
Ahoj, tak jsem se konečně dostal k instalaci prodloužených lanek na plyn. Koupil jsem univerzální sadu VENHILL, celkem to šlo, je to o něco lepší, v plném rejdu se to již tak nepne jako s origo lankama plynu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2019 v 18:18 | Nahoru | #3148
Ahoj kluci,
občas mi nejde nastartovat, mám špatný kontakt u bočního stojanu. Jak ho mám povolit, abych ho mohla vyčistit ? Šroub je zapuštěný .

Tak jsem to prolila WD ckem a snad to bude dobrý.

Naposledy editováno 29.07.2019 21:30:27

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.7.2019 v 07:08 | Nahoru | #3149
Uň> to je CRF 250L? Já tam mam uplně jinej kryt u toho kloubu, ročník 14. A nějakym trubkáčem to nejde povolit?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2019 v 21:25 | Nahoru | #3150
Dá se někde sehnat 13Z kolečko nebo větší rozeta ? Tu rozetu, nemyslim tim, že si budu ještě někde nechávat vytáčet vložky kvůli jiným díram. Na netu jsem nic nenašel možný k prodeji ? Máte někdo odkaz ? CRF 250 L Díky !

Naposledy editováno 02.08.2019 21:25:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist