globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:18 | Nahoru | #5071
Fotky mt21, jak vypadaj v reálu. Jo, mt21 je dobrá allroad guma

Rozmery na foto 140/80 18, 90/90 21


Naposledy editováno 17.09.2021 13:19:06

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:24 | Nahoru | #5072
Congu díky moc za info. Asi slevím z toho požadavku na zachování rozměru. Předek ještě ujde, tak ho nechám. Takže dozadu buď tu C-02 nebo motoz i/t.
Rozměr půjdu asi do té větší tedy 120/90, protože zkracovat převody ještě víc pomocí kola už nechci. No doufám, že se to dozadu vleze a nebude nikde drhnout. No já jezdím tak 70/30 (off). Ale to je asi stejně fuk. Prostě motorka vypadá terenní, ale když s ní vjedu na rozbahněnou mokrou travní cestu tak je to pokaždé ohubu a celou cestu mě předbíhá zadek. Ta C-02 bude asi vhodnější na silnici a v terénu pro mě dostačující, takže nakonec asi ta.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:34 | Nahoru | #5073
Poslední pneu příspěvek ...
Jen aby nedošlo k nedorozumnění. Na mnou sdílene foto mt21 vs motoz tractionator i/t jsou přední pneumatiky. Zadní motoz z té sady vypadá takto...

CB600>

Tvé uvažování je spravné . Mokrá tráva je nejnáročnější prvek, se kterým se dá setkat. To myslim opravdu vážně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:45 | Nahoru | #5074
Jo, to mi došlo, že tam byly i předky. Ono i v posekaném obilném poli ve svahu je rychlejší jízda po vrstevnici hodně adrenalin. Takže objednávám C-02

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 20:49 | Nahoru | #5075
Ja taky doporucuju chlupaty gumy v jinym rozmeru nez je v TP. Taky jsem zkousel pneu typu mc23 rockrider ale ty jsou dobry leda za sucha. Jak s nima vjedes do blata tak jedes jak na lede s nohama na zemi a kazdou chvili cekas pad a to samy mokra trava nedej boze z prudsiho kopce.Nakonec jsem je lehce jety sundal a prodal. Takze doporucuju predek typu c 21(vic silnice) ja bych radsi obul c 19 zluty pruh a dozadu neco typu ef 07 pripadne dunlop geomax enduro.. a budes si teren uzivat a na silnici je to taky na pohodu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 21:06 | Nahoru | #5076

Tropa píše: .... Taky jsem zkousel pneu typu mc23 rockrider ale ty jsou dobry leda za sucha. Jak s nima vjedes do blata tak jedes jak na lede s nohama na zemi a kazdou chvili cekas pad a to samy mokra trava nedej boze z prudsiho kopce....


MC23 jsou perfektní cestovní univerzál na těžší motorku. Nájezd vydrží delší nez E-09 ale na mokrém asfaltu drží líp než E-09.
Na CRF se MC23 dá doporučit, pokud chceš jet po ose někam do Gruzie a zpět, což na C-cokoliv nepřipadá v úvahu.

Ikdyž teda nevím, jestli jsou dnes MC23 ze stejné gumy, jako dřív, moje zkušenost s nimi je z doby před tím, než Savu koupil Mitas.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 21:59 | Nahoru | #5077
Deadman> S tím souhlasím..Takovy pouziti me ani nenapadlo.. :) ja crf pouzivam na jezdeni kolem komina na ruznym povrchu..

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 20:33 | Nahoru | #5078
Tak dnes volala baba z eshopu, že tu C02 nemají. Tak se to zrušilo. Mezitím jsem taky stačil vyměknout z obavy, aby se to dozadu vůbec vlezlo těch 120/90 (a neškrtalo o blatníček centrálu). Alternativně mě ještě napadá ten rozměr 110/100, ale netuším jestli je to v reálu menší guma. Podle jednoduché úvahy by měla mít dokonce vyšší profil o 2 mm(110 vs 108). Ale cenovkou je 120/90... Takže to nakonec asi stejně odpískám, dojezdím IRC a pak půjdu pokorně do té MT21

Naposledy editováno 20.09.2021 20:34:49

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 21:22 | Nahoru | #5079
CB600> Ja si taky myslim ze bys mel problem tam dostat c02 ve 120 sirce.. je to crosova guma kde se sirka meri bez spuntu plus spunty do stran.. dej tam jakykoliv Fim enduro gumy a budes nadsenej a v realu bude uzsi nez c02 ve stejnym rozmeru a bude mit pro tebe vhodnejsi smes.. tu c 02 davaj kluci na tezky endura..ja sem se taky fim gum bal ze to ma ridky spunty, ale jediny co se deje je to, ze ve vyssich rychlostech ti lehce kmitaj riditka, ale to je jenom o zvyku a jak ojedes hrany spuntu tak to prestane a dela to predni guma zadni na to nebude mit vliv..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 22:03 | Nahoru | #5080

CB600 píše: ... Mezitím jsem taky stačil vyměknout z obavy, aby se to dozadu vůbec vlezlo těch 120/90 (a neškrtalo o blatníček centrálu). ...


Teď jsem to kvůli vám změřil v garáži. C-02 rozměr 130/80-17 obuto na 2,15" ráfku je široká 128mm přes krajní špunty. Tedy odpovídá jmenovitému rozměru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 22:11 | Nahoru | #5081
To se mi nejak nezda …. www.motorkari.cz/tema/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 22:30 | Nahoru | #5082
Animals21> Teď jsem to zašel změřit znova, jestli jsem se nesekl. Dokonce jsem si gumu dofoukl na normální tlak. A furt je to 128mm. Mechanická šuplera nekecá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 22:53 | Nahoru | #5083
Deadman> Mě se to taky nezdá, to odpovídá tak 110 gumě. Katalog:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2021 v 23:01 | Nahoru | #5084
Kohlstein> V tom katalogu to mají na 3" ráfku. Ale to by mohlo dělat max centimetr na rozbalení běhounu.
Ono tedy ty uvedené ráfky tam mají na enduro dost široké, obvykle je 110 guma na 2,15" ráfku a 120 na 2,5".

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 06:45 | Nahoru | #5085
CB600> Zkus jak píše kolega. Tu enduro. Doma mi ještě leží připravena EF-07 a ta je o poznání menší než třeba C-nevim kolik teď co mám na Wrr. Ty C gumy jsou fakt obří. Naproti tomu ta EF vypadá poměrně drobně.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 07:26 | Nahoru | #5086
Čtěte tu tabulku celou, ne jen to, co se vám hodí .
Přesně jak se píše nahoře. Šiřka ráfku hraje zasádní roli! Ať už ve finálním rozbalení pneu, tak i v jejích výobcem "vymyšlených" vlastnostech.
Když se davá c02 na ráfek 4,25 u lc8, je to úplnej balón. Kterej ma ale pak spíš funkci pásů a ne hezky zaobleného drapápku.
Ef07 je skvělá guma na lesní enduro. Dělá se víc směsí. Určitě její použití není ale tak univerzální, dualsportovní. Špatné využití = kratší životnost



Mx33 vs ef07 (žluty pruh)
Šiřka mx pneu je díký vyšším špuntům vetší. Ef07 šířka 140 ráfek 2,50 vs mx33 120.

Hondu úplne neznám. Na wrr jezdím jen mx pneu šířky 120.

Naposledy editováno 21.09.2021 08:22:28

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 13:16 | Nahoru | #5087
Ja dlouho jezdim vzadu 120/90 xt 754 super light, zeleny pruh, vejde se tam v pohode a na silnici se to trochu vlni, ale ja to mam opravdu jen na jezdeni furt do offu a asfalt je jen nutny zlo na pumpu pro benzin a vepredu C19 super light zeleny pruh 90/90 a funguje to vyborne. S timhle se fakt nebojim jezdit do nejvetsich marastu a i v zime s tim takhle jezdim ve snehu a funguje to fakt dobre, takze obavy z jinych rozmeru bych nemel. Parkrat s tim jezdim na mx trat a nikde to nedrhne nic, vse cajk

Naposledy editováno 21.09.2021 13:18:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 13:21 | Nahoru | #5088
cong156> Jde taky o to co je pro koho kratsi zivotnost.. Ja jezdim na ty dunlop geomax enduro jak uz sem psal a mam na ni najeto pres 4 tis 50:50 a na stredu ma porad 7 mm a se svym najezdem to vypada ze na ni budu jezdit 3 roky :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 15:30 | Nahoru | #5089
Tropa> souhlas. On ten geomax už totiž takovej enduro univerzál je :).
Témá pneu
Každý jezdí jinak, jinde a chce jiný výsledky. Nebát se experimentovat. Požitek z výletů je pak ještě umocněnější. Osobně taky volim univerzály :)
Ať to vrčí

Dva světy, jedny pneu


Naposledy editováno 21.09.2021 15:32:01

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 18:41 | Nahoru | #5090
kdo chce v čr čínskou nižší kopii hondy rally má hlasovat na fb voge
(je to od loncinu, motor podle kawy klx)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2021 v 20:11 | Nahoru | #5091
Pokud jde o Čínu, tak už existuje Romet ADV 400 (Shineray), stejný výkon jako Honda, ale větší krouťák a chlazení vzduchem.
https://www.motorkar...t/romet-adv-400.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2021 v 11:10 | Nahoru | #5092
bledemon> Nevypadá úplně zle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2021 v 11:36 | Nahoru | #5093
MartyR> To nevypadají zle ani ty 125ccm yuki a pod., ale jezdit se na tom moc nedá.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2021 v 12:49 | Nahoru | #5094
Kohlstein> Dle recenzí to vypadá, že se čajna už posunula trochu kupředu. Já bych rád zkusil třeba tu voge 650, aby člověk měl představu co od těchto motorek čekat.

To 300 má 29k, 25Nm, suchá hmotnost 139kg - to zatím nevypadá zle, ale kdo ví co tlumiče.

Naposledy editováno 22.09.2021 12:49:54

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2021 v 14:08 | Nahoru | #5095
cong156>téma pneu - taky vybírám, co nazout na mou celkem čerstvě nabytou KLX 250 a ty Motoz tractionator I/T se mi zamlouvaj hodně, sice nedodržím rozměr v palcích dle TP, ale to řešit nebudu. Nebo popř Mitas MC23, ale ty už mě tolik nelákaj ... a taky spousta pneu ve spoustě rozměrů je momentálně nedostupná

jinak tohle vlákno je super, často jsem ho anonymně navštívil a sosal informace, než jsem 250 pořídil
takže všem zdar, ať to vrčí

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2021 v 04:06 | Nahoru | #5096
Bedna na vercajk, zatim BETA verze, ale to se ještě vychytá. Děláno stylem co dílna dala, 2mm plech, pár šroubů, nýty, silikon, guma, smíchaný zbytky barev Každopádně teď se zkusí vodotěsnost a robustnost. Příště možná o kousek nižší, aby se to tolik nedotýkalo výfuku, ale tvar už mam, s předním kolem ikdyž to propruží nadoraz, tak se to nepotká a příště udělat jinej způsob otevírání než takhle přes 4 šrouby člověk se furt učí a příště už to bude lepší, ale pro někoho dobrá inspirace

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2021 v 08:22 | Nahoru | #5097
Pajitu66> Chybí ti tam lopata a sekera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2021 v 09:36 | Nahoru | #5098
Pajitu66> nevypadá to nejlíp ale učel to splní , mě by vadilo to umístění. Sem tam vezmu nějakou kládu a to by ten kastlík schytal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2021 v 10:03 | Nahoru | #5099
Pajitu66> Obdobnej plechovej klín jakožto schránku na nářadí a díly jsem vozil na Jawě na dlouhé cesty. Problém Jawy bylo rozložení hmotnosti, kdy těžká bagáž vzadu ji činila těžko ovladatelnou. Zvláště při jízdě ve dvou.
Ta schránka fungovala skvěle, ale nevyřešil jsem utěsnění proti vodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2021 v 17:38 | Nahoru | #5100
Fic6> Jojo, jak řikam, je to BETA verze, příští kus, necham udělat u kamaráda komplet celý třeba z 4mm plastu kvůli váze a vodotěsnosti a zavaří i to víko vzadu a k tomu se udělá jen samostatně jen dvířka. Každopádně, to bude výš než šusplech od motoru, přesně jak řikáš, kvůli té kládě. Já to teprve zkoušel, jestli by to tam takhle mohlo být, ale taky mam ten šusplech omlácenej od klád, takže to bude muset být výš položený.
Deadman> přesně jak řikáš, já to všechno vozil v batohu na zádech a už mi to štvalo, po celým dnu mi večer boleli záda a ramena, takže prostě se musí udělat kastlík a musí se to dát na mašinu a ne na záda

Jinak dneska klasika, je to prostě daň za to, že jezdim na upuštěných pneumatikach Takže šutr, rána, a proseknutá duše. No já věděl, že nemam jet takovou kosu

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist